Samsung UE48H6200AW

48 inch
Sony FWL-48W705C

C. 19-04-2016 Product half jaar in bezit

Mooie tv na 8 maanden vlekken in beeld

In augustus 2015 deze tv gekocht. Tot een week geleden een mooi beeld. De tv was makkelijk te installeren en heeft een redelijk geluid. Echter een week geleden ontstond er clouding (wolkjes) in het beeldscherm. Hierover gebeld met Coolblue. Kreeg verwijzing naar Samsung. Daarnaar toe gebeld, volgt hele procedure met het opsturen van foto's erbij. Tot op heden nog geen reactie hierover.

olga reep 12-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
De televisie heeft geen ontspiegeld glas, waardoor je ieder lampje gereflecteerd in het beeld ziet. Je moet er echt kaarsrecht voor gaan zitten. Kijk je er schuin op dan zie je de bomen buiten, waardoor je het beeld niet meer goed kan onderscheiden. Voor de rest was het een mooie tv (mooie vormgeving). snel in gebruik te nemen, gemakkelijk te installeren.

djeppa 03-07-2014 Product paar dagen in bezit

nadat ik bij de buren bijna drie uur bezig ben geweest met het installeren van een.... tv.. is dit een verademing ..binnen 15 minuten compleet geinstalleerd,met ci kaart en al..
super mooi beeld en veel mogelijkheden, omdat mijn oude tv ook een samsung is geef ik voor de duurzaamheid een 9
..alleen jammer dat er omdat het mijn eerste 3D led tv is, geen 3d brillen bij zitten.

Albert Lam 01-07-2014 Product paar dagen in bezit

De beoordeling is op basis van mijn individuele indruk die ik ook graag aan anderen wil delen. Ik ben een Game freak en een movie freak. Ik ben zwaar onder de indruk wat een TV kan bieden, en vooral mijn nieuwe beeldbuis. De mogelijkheden zijn beperkt, maar overtreft wel alles wat je wilt hebben die specifiek van het beeldbuis wil genieten. Ik ben ontzettend tevreden over de grootte van het beeldbuis, de scherpte en snelheid, maar vooral de mogelijkheden van de media player die op eigen keuze foto's, video kan laten zien en kan afspelen uit je eigen video camera of telefoon. Daarnaast ondersteunt de standaard films in de meest gangbare formaten. Ik voel een grote gebruikersgemak. Om dit te bevorderen heb ik een draadloze keyboard en muis aangeschaft! Dit is een echte vooruitgang, om naast je pc ook op je tv te mogen surfen.

Wilmavand 29-06-2014 Product paar weken in bezit

We hebben de televisie nog niet zo lang, maar hij blijft ons eigenlijk steeds maar verbazen.
Wat er al meteen uitsprong was de beeldkwaliteit, die gewoon perfect HD is. Het geluid is prima, je zou zelfs nog de televisie als radio kunnen gebruiken.

Ook kwamen we in de loop der tijd achter steeds meer verrassende functies, zoals de voetbalmodus, welke zeer aantrekkelijk is voor voetballiefhebbers.

Verder geeft de smarthub-functie verscheidene mogelijkheden, van Spotify en Nu.nl tot Youtube en Netflix. Deze smarthub-functie geeft ook het gemak om met één druk op de knob, via een menu snel door deze verschillende applicaties te gaan.

Met de smalle omlijsting laat de televisie een elegante indruk achter. Hierdoor neemt de televisie eigenlijk ook maar een bescheiden ruimte in en past hij vrijwel bij ieder interieur.

Tenslotte geeft de televisie ook nog aan hoe zuinig hij op ieder moment is. Een handig icoontje geeft precies aan of de televisie veel, of juist weinig verbruikt.

Al met al een top-TV, die voorzien is van alle gemakken. Super beeldkwaliteit en geluid, gebruiksgemak en vorm. Niets ontbreekt!

Monica1971 29-06-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld, speciaal aangekocht voor het WK.
Geluid is prima. Snel geïnstalleerd, binnen een paar minuten live beeld.
Inmiddels de tv op Eco gezet, zodat bij per ongeluk vergeten uit te zetten, de tv zichzelf uitschakelt. Goed voor de energie en het milieu.
Voor ons een echte winnaars onder de tv's.

Quirine50 29-06-2014 Product maand in bezit

TV is makkelijk te installeren. Je wordt door aanwijzingen op het scherm meegnomen in de installatie. Kwestie van op tijd op de juiste knop drukken. Ziet er mooi uit. Duurzaamheid moet nog blijken hebben pas 1 maand in bezit. We zijn nog niet helemaal uit hoe we een extern toetsenbord erop aan kunnen sluiten maar dat zal ook wel goed komen. Werden wel verrast door de eco sensor. Opeens werd de tv heel donker toen de zon in de kamer kwam. Deze sensor is bedoeld voor energie besparing maar kan uitgeschakeld worden.

Edyta Jalowska 29-06-2014 Product maand in bezit

Ik ben blij met de TV-kwaliteit is goed'heeft functies 3D.is een goed merk heeft een mooi uiterlijk.Mijn familie is ook blij

LENEL 28-06-2014 Product paar dagen in bezit

Lang gewacht om HD TV aan te schaffen. Te lang als ik zie hoeveel mooier dit is dan analoog. Juist bij Delta TV is deze Samsung het toestel met veel mogelijkheden. Voor mij een schot in de roos. Ja, en natuurlijk nu genieten van het W.K. Kan het nog mooier?

pieter94 25-06-2014 Product paar weken in bezit

Geluidskwaliteit:
de geluidskwaliteit is prima voor een tv, maar het is toch echt mooier als het uit echte losse boxen komt

beeldkwaliteit:
de beeldkwaliteit is echt fantastisch, het is een heel helder scherp beeld, waar echt niks op aan te merken is.

mogelijkheden:
de mogelijkheden op deze televisie zijn zeer toereikend, natuurlijk kan je gewoon televisie kijken. Maar er zijn vele apps beschikbaar, en er zijn er ook veel handige apps al van te voren geinstalleerd, zoals netflix, nos, eurosport etc. Deze applicaties werken allemaal heel vloeiend, en zijn goed afgestemd op de tv.

gebruiksgemak:

het gebruiksgemak is goed, maar ik kan wel aanraden om een toetsenbord erbij te kopen, want als je dingen wil opzoeken op internet, is het toch heel onhandig om te typen met een standaard afstandsbediening.

conclusie:

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over deze samsung smart tv, en heb ik er heel erg weinig op aan te merken. Ik zou deze tv daarom zeker aan u aanraden.

Omgeving Den Haag 23-06-2014 Product paar dagen in bezit

Beeld en geluid zijn goed.
Over de "voetbal modus' wordt geklaagd, echter naar mijn mening is het geluidseffect juist de toevoeging. een echt station effect.

Alleen de voet vind ik niet om aan te zien, maar ik ga hem dan ook ophangen.

Robert Mooij 21-06-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een mooi beeld, echt strak..
Fijn ook, dat je zonder tussenkomst van een pc of mediaspeler je Harddisk rechtstreeks kan aansluiten om video's af te spelen.. Echt top..

Kjell21 21-06-2014 Product paar weken in bezit

7,4
Tevreden over de bewust gekozen Samsung, er zitten wel overbodige opties op, gebruiksvriendelijk en een heel scherp beeld

Daniël1986 21-06-2014 Product paar dagen in bezit

De keuze voor de Samsung tv gemaakt vanwege de vele mogelijkheden die het toestel ons bied. Hij werkt super samen met de Samsung 3D blu-ray speler die wij al een aantal maanden bezitten.
De installatie is zo gebeurd en dan is het genieten van het fraaie beeld en 3D mogelijkheid. Het is zelfs mogelijk normale tv programma's te vertonen in 3D, dit geeft echt een extra beleving.
De bediening van het hele systeem is ook snel geleerd, het voordeel bij ons is dat wij nu zowel de tv als blu-ray speler met 1 afstandsbediening kunnen bedienen. Tevens kunnen wij door de bijgeleverde ir-module ook onze humax digitale tv ontvanger aansturen. Ipv 3 afstandsbedieningen nodig te hebben kunnen wij het nu af met die van de Samsung tv.

Dan de 3D mogelijkheden van dit toestel: fantastisch!!! Als je een film opzet is het echt alsof je er midden in zit. Wij hebben ook gekeken naar een passief 3D systeem maar dit actieve systeem is toch echt wel een stuk mooier. Je ziet door de actieve brillen een stuk meer diepte en niet alleen maar heel dicht bij en ver weg. Bij de Samsung zie je over de hele diepte haarscherpe beelden.

Dan het smart gedeelte: dit is zeer gemakkelijk toegankelijk. Binnen een klik zit je op Netflix of uitzending gemist. Ideaal voor als je wat vergeten bent op te nemen of lekker Eem serie wil kijken als er niks op tv is.

Als laatste punt de vormgeving: mijn vriendin is helemaal weg van de voet waarop de tv geleverd word. Daarnaast is het een mooie strakke tv zonder te grote buitenrand om de tv. Hierdoor komt de tv niet te kolossaal over in de woonkamer.

Al met al zijn wij tot op heden zeer tevreden met onze aankoop en hopen hier nog jaren plezier van te hebben

Edsje15 20-06-2014 Product paar weken in bezit

Fantastische tv. Bijzonder makkelijk in de bediening en in een handomdraai geïnstalleerd. Beeldkwaliteit zonder de instellingen te veranderen is van uitzonderlijke kwaliteit. Het is me alleen nog niet gelukt om een afstandsbedieningsapp voor m'n iPhone 5 te vinden. Wellicht dat iemand hier iets over kan roepen.

rachel26 19-06-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een mooi en goede tv.
Het voetbalmodus is erg mooi.
Instellen was niet moeilijk zelfs niet voor een huisvrouw.
Het toestel is voor mijn moeder 79 en kon na 1 dag de afstandbediening.
Verder niets dan goed.

Met vr Gr mieke

RN2014 15-06-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Het is een genot om televisie te kijken voor dit beeldscherm omdat je wordt meegenomen in datgene waar je naar kijkt. Of dit nu een film is, een voetbalwedstrijd of de dagelijkse actualiteit. Je zit als het ware in de scène.

Daniel Vercalsteren 14-06-2014 Product paar weken in bezit

Een goede prijs-kwaliteitverhouding. Vele mogelijkheden en een vlotte menu interface, Ci module is handig en bespaar je een hoop abonnementskosten mee opdat je geen digicorder moet huren.

Joey77 12-06-2014 Product paar dagen in bezit

Unieke kijkervaring, geluid is goed, zeer gebruiksvriendelijk. Deze TV brengt het WK toch wat dichter bij huis.

Ron van Hoogdalem 11-06-2014 Product paar dagen in bezit

Schitterende tv. Geluid is goed, maar heb een playbar van Sonos erbij. Dit versterkt het geluid zodat het geluid van de tv uit kan staan.