Samsung UE55F8500SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F8500SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ford 16-03-2016

fordfocus2004

Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

mooie scherpe televisie,prachtige vormgeving en veel mogelijkheden,goed geluid.precies wat ik jaren verwachtte.
eerlijk ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe TV samsung UE55f8500.
Echt een aanrader.

siscu 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Prachtige televisie, prachtige vormgeving en ongekende mogelijkheden. Ik heb deze aangesloten op het huisnetwerk en dankzij de mogelijkheid samsung apps te downloaden en installeren kunnen wij nu al onze films (opgeslagen in een NAS) kijken en beheren. de kinderen zijn dol op de speel apps, zoals angrybirds, door de integratie met internet is het een echt plezier om direct gebruik te kunnen maken van apps als RTL XL of uitzending gemist, ook de integratie met applicaties als spotify is echt een grote toegevoegde waarde. Wij hebben de TV ook aangesloten op het SONOS systeem, waardoor wij een waardevolle sorround experience hebben gecreërd en van onze Itunes bibliotheek kunnen genietn zoals ook al de playlists van Spotify, werkt ook met andere cloud aplicaties. Kortom, met een afstandsbediening kunnen wij behalve TV, ook onze filmen, fotos, homevideos en muziek beheren en bekijken. Wij zijn er heel blij me :-)

Mell88 16-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Heb nog nooit zo'n mooie scherpe televisie in mijn bezit gehad.
In 1 woord: TOP!!

Kan het iedereen aanraden, het kost dan wel wat, maar je krijgt er superveel voor terug!! (vooral in combinatie met Netflix)

BESTE AANKOOP EVER!!!

Theo Appelman 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

We hebben de tv nu een paar dagen in gebruik en we zijn nu al er reuze blij mee.Beeldkwaliteit is super,mogelijkheden te over,gebruiksgemak is vriendelijk en de vormgeving is prachtig,kortom het is mooi en prachtig toestel en de duurzaamheid dat zal nog moeten blijken maar ik heb daar alle vertrouwen in.Vriendelijke groeten Theo Appelman

Geefi868 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Nadat ik in 2011 al een 55" Samsung had gekocht, wilde mijn schoonvader er ook eentje.
De keuze voor Samsung was eenvoudig omdat ik die van mij ook al geweldig vond. Veel mogelijkheden, fantastisch beeld en voor zo'n platte TV toch een verassend goed geluid !

Kortom, het enige probleem is het vinden van de juiste maat. Over het merk hoef je niet moeilijk te doen. De keuze (van beter, best en allerbest is simpel : Samsung, Samsung of Samsung ;)

TOP TV !

Han van de Steeg 11-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Waanzinnige Televisie, een ultiem kijkgenot, met vele extra mogelijkheden, zoals verbindingen met je smartphone, internet en home netwerk. Deze televisie maakt waar wat mat plug en play bedoeld wordt!!

aberg 10-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Gegaan voor dit prachtige toestel. Wat mij erg tegenvalt is de handleiding bij het toestel. Je moet dat op het scherm doen maar dat is wel erg omslachtig zo niet zelfs onmogelijk als je bijvoorbeeld de spraak wilt gaan instellen. Tot op heden nog niet gelukt net als sommige andere functies waar ik gewoon op vastloop. Daarom maar een cijfer 6 want hoe kom ik er nu achter hoe e.e.a. werkt

Cees de Rijke 26-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Het is een geweldig mooie TV en past precies in ons strakke interieur. Ultra plat en super groot. Precies wat we altijd al wensten.

norberto59 24-11-2013

prima toestel, scherpbeeld door het 1000 Hz.scherm ,
voldoende aansluit mogelijkheden van rand apparatuur
en de vele gebruiks mogelijkheden maken de UE55F8500
tot een onder onder de Smarts TV's

Samsung12345 24-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Prachtig vormgegeven TV met uitstekende beeldkwaliteit.
Enige minpunt tot nu toe: kijkhoek is wat beperkt voor optimale beeld kwaliteit, maar dit is kennelijk inherent aan LED LCD's.

Singularity 1984 22-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Bovengemiddeld geluid met mooie diepe bassen, uitstekende beeldkwaliteit met voor Led-tv's perfecte zwarttinten. Daarnaast heeft de Samsung UE55F8500 een decent minimalistisch design en domineert zomede het TV-beeld en ook de huiskamer niet. Al met al een TV met heel veel mogelijkheden o.a. Netflix, recordfunctie met behulp van USB-stick en veel applicaties. Het toestel is licht van gewicht en laat zich makkelijk aan de muur ophangen.
Het model steekt positief tussen de concurrentie-modellen uit.

edwin_purmer 16-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Na veel vergelijken deze samsung televisie gekozen, waarbij ik ging voor de mogelijkheden en de beeldkwaliteit en mijn vrouw gelijk viel voor het design.
De mogelijkheden van de afstandsbediening zijn top, ik bedien hier al mijn apparaten mee en heb zelfs mij harmony afstandsbediening niet meer nodig. Het beeld is erg scherp, gezichten lijken net echt.

hulkje2 16-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

De Tv een paar dagen in bezit. Voldoet aan alle verwachtingen die het beloofd. Wij zijn zeer tevreden. Uitstekend bedieningsgemak, zeer goed beeld. Men kan alles er op aansluiten wel zo makkelijk.

rsi001 29-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Net aangeschafte Samsung UE55F8500. Prachtig beeld en prima geluid. Handig om video rechtstreeks van de NAS te kunnen afspelen.

Warner020 21-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Zaterdag gekocht, uitgepakt en aangezet. Overweldigend. Prima beeld, met name de HD zenders. Vormgeving is puik. Heb nog niet veel mogelijkheden geprobeerd, maar het lijkt gemakkelijk te doen. En ja wel: hij zit aan een Samsung Horizon van UPC. Installeren ging gemakkelijk, ook voor een digibeet.
Over duurzaamheid kan ik nix zeggen, zou ook vreemd zijn dat ie het na drie dagen niet meer zou doen.
Kortom: een aanrader.

sanderverschoor 10-10-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Simpelweg een geweldig mooie televisie met fantastische looks en verbluffend beeld en geluid. Tevens zijn de bijna onuitputtelijke mogelijkheden geweldig!

S.Steenbakkers 17-09-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Het design en het beeld van deze tv is zo mooi, dat het net lijkt of er een schilderij aan de muur hangt. Het is een genot om nu tv te kijken.
De tv is zeer gebruiksvriendelijk, ook voor mensen met een beperking, omdat je hem met handbewegingen kan bedienen. Geniale uitvinding!
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe smart tv.

Hans 1940 31-08-2013

Ik heb een nadeel de TV is niet ZIGGO gesettiviseerd
Ik Kan mijn CI moduul niet gebruiken verder is het een
klasse apperaat

woof 29-11-2013

Kan wel. Maar waarschijnlijk heb je een oude versie cam module. Ik had hetzelfde probleem. Even een nieuwe cam module halen en het gaat werken.

wm1959 26-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Geluidskwaliteit: goed geluid. Ook op persoonlijke wens aan te passen.
Beeldkwaliteit: uitstekend. zeer scherp en kleurrijk beeld. Zeker in HD kwaliteit. Ook de zenders zonder HD zijn van goed kwaliteit (interactieve TV van KPN).
Mogelijkheden: deze tv biedt veel mogelijkheden (Smart-TV, internet).
Gebruiksgemak: makkelijk bedienbare afstandbedieninigen.
Vormgeving: zeer strakke TV met dunne rand.
Duurzaamheid: om dat ik het toestel pas enkele dagen bezit heb ik dit nog niet goed kunnen beoordelen.

Robert Ruitenberg 25-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Overtreft mijn toch best hoge verwachtingen nar het lezen van een aantal reviews voor aankoop.
Uit doos nauwelijks iets aangepast aan het beeld en toch is het 3D beeld direct GEWELDIG.
Ook top, TV herkende direct de UPC mediabox en zonder iets in te stellen kunnen we kanalen enz kiezen op de Samsung afstandsbediening.
Enige minpuntje is het verkrijgen van een natuurlijk beeld voor TV zenders. De TV is zo goed dat je direct ziet of iets met een hand-, TV -of HD camera is opgenomen.
Maar na paar dagen spelen met instellingen hebben we nu een prachtig beeld.
Internet / Smartbox functies werken ook direct, aansluiten en surfen maar.
Stembediening werkt minder goed, vaak moet je zelfde commando 1 of 2 keer herhalen. Gebaren bediening werkt daarentegen voortreffelijk, echt heel veel beter als dat ik bik mijn Xbox met kinect gewend ben.

JohanenHenny 14-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Wij hebben deze televisie nu een aantal dagen in bezit en we kunnen deze iedereen aanraden!

- geweldige beeldkwaliteit
- zuiver geluid en zeer goede bas
- veel mogelijkheden

B.H te Z 13-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Zeer mooi beeld en prima afmeting.
Tevens strakke design, past prima in onze kamer.
Prijs nog wel hoog maar wel de moeite waard.

Ceestra 11-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Na jarenlang een beeldbuis tv te hebben gehad is de nieuwe platte design Samsung een ware metamorfose qua geluid, beeld en beleving.
We hadden dit jaren eerder moeten doen.

R&M 2 04-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

Prachtige vormgeving.Bij HD-zenders zeer mooi beeld.
Bij geen HD-zenders beeld middelmaat.
Bedieningsgemak middelmatig door de vele snufjes die op de tv zitten.
Zal even wennen zijn.
Geen spijt van deze aankoop.

robbier23 03-08-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F8500SL

oorspronkelijk had ik een philips hd tv maar ik vond toch het beeld niet goed en ging over op een Panasonic
aanvankelijk beviel die mij wel maar toen kwam via kennissen in aanraking met de samsung tv 42 cm hd 3d . dat was voor mij in ieder opzicht "het einde". Echter sinds kort werd mij bekend dat Samsung nog grotere tv (139 cm ) met nog meer mogelijkheden hd,3d, handgebaren, met de mond bevelen geven en nog veel meer. op mijn wandmeubel was er voor zo'n grote tv voldoende plaats en dus.. nu deze UE 55F 8500SL gekocht waar ik erg blij mee ben en iedereen kan aanbevelen.
qua beeld een plaatje en het geluid net een concetzaal.