Brother HL-4150CDN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother HL-4150CDN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chris-veel 13-08-2012
Geschreven voor: Brother HL-4150CDN

Na jarenlange frustraties over inktcardridges van meerdere (=2) deskjet printers, overgestapt op deze kleurenlaserjet. En tot nu toe bevalt alles super. We drukken geen foto's af, maar wel tekst met plaatjes en ook wel goed volbedrukte A4 pagina's in full color en dat ziet er goed uit. Geen 10, want waarschijnlijk is een foto-printer daar beter. Maar voor ons is het meer dan goed.

De Full duplex functie is ook een topper, werkt perfect. Ook de mogelijkheden van papierzijde waarover gedraaid moet worden (lange of korte zijde). Je hebt ook browser gebaseerde toegang tot de instellingen van de printer en zicht op de status van de toner cardridges. Ook alle andere aangeboden functies werken prima. Installatie van de LAN aansluiting op draadloos netwerk in comabinatie met router en een switch die de kabel uit de router verdeeld over een netwerk server en deze printer gaf geen problemen.

Vormgeving: hij is groot en zwaar! Maar het voelt robust. Helaas kunnen we over de duurzaamheid nog niet zo veel zeggen. 3 Maanden is te kort om dat te kunnen beoordelen voor zo'n printer. Maar tot nu toe is alles top.

Sb2011 27-12-2011
Geschreven voor: Brother HL-4150CDN

Vanaf 8 december in mijn bezit en ben tot op heden bijzonder tevreden met deze aanschaf.
Informatie en bestelling via Dynabyte prima geregeld. Goede terugkoppeling van bestelgegevens en tracking info betreffende afleverdatum en tijdstip.

Installatie van de printer op bedraad netwerk in 20 minuten, zonder problemen.
Duidelijke omschrijvingen (CD en papieren handleiding ) betreffende bedrijfsgereed maken.

Printer voldoet aan de beschrijving aangaande; Opwarmsnelheid, gereed voor printopdracht, afdruksnelheid meerdere pagina’s, inclusief duplex mode kleur als BW.
De geintregeerde Duplex functie is gezien het kleine prijsverschil zeker de moeite waard en voldoet in mijn geval prima. Continue Duplex of enkelvoudig per opdracht, is gemakkelijk in te stellen.

Laag geluidsnivo (zeker in vergelijk met mijn vorige HP CLJ 5400) tijdens afdrukken, extra laag tijdens stand-by, geen probleem als printer in zelfde werkruimte staat.
In de slaapstand wordt de printer uitgeschakeld. Na een nieuwe printopdracht is opstarten en uitvoeren binnen korte tijd geregeld.

Afdrukken van tekst is prima. Afdrukken van fotomateriaal is redelijk, zou nog naar hogere kwaliteit ingsteld kunnen worden (nog niet geprobeerd).
Afdrukken van gecombineerde tekst / foto verslagen via b.v Pdf, Word, Exel bestanden zijn van goede kwaliteit.