Samsung CLP-320N

Bekijk alle Laserprinters

7,3

A.Wiebenga 10-12-2011

5,8
Wat een waardeloos ding. Ik heb hem nu een jaar en hij loopt voortdurend vast.
Aan en uit, papierlade weer er in en eruit, gek wordt je ervan. Om 1 afdruk te maken ben ik meer dan 10 minuten bezig. Een prachtig stapeltje wit papier erin en printen maar zou je denken. Niet is minder waar. Na elke print (als het al lukt) weer een stoormelding.
Nooit meer Samsung voor mij
Geschreven voor: Samsung CLP-320N

Frank & Henja 13-12-2011

Beste A.Wiebenga, waarschijnlijk is er iets mis met uw printer. Onze CLP-320N heeft al heel wat A4-tjes er door gedraaid en nog nooit hebben wij een papierstoring gehad.

Real-Tukker 23-01-2012

Mischien beter papier gebruiken.

Frank & Henja 25-08-2011

Voor thuis printen is dit naar mijn mening op dit moment de beste die er te krijgen is. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Stekker er in, netwerk aansluiten, software installeren van de CD en printen maar. De printkwaliteit is verrassend goed en hij is ook zeer stil. Snelheid moet je niet verwachten, maar dat kan ook niet voor die prijs. Enige klein minpunt is dat de Smartpanel applicatie niet door m'n firewall komt, die dan maar gede-installeerd. Heb je ook niet echt nodig. Ben daarentegen zeer blij met de tonerbespaarmodus die gemakkelijk in te stellen is: zeker met kinderen die graag A4-tjes grote foto's uitprinten een handige optie. Nog niet geprobeerd, maar het schijnt dat je gemakkelijk een (hack) firmware update kan doen waarbij de tonerchips niet meer moeilijk doen en je dan de toner gemakkelijk met een flesje kan bijvullen, zo zijn de printkosten zeer laag te krijgen indien men het recht op garantie bereid is op te geven. Kortom: ook voor de hackers een ideale printer.
Geschreven voor: Samsung CLP-320N