Samsung Xpress SL-C430W - Reviews

Papiercapaciteit
150 vel
Dubbelzijdig printen

Pieter 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima printer, configureren wat overweldigend

De afdrukken zijn mooi en het installeren (via USB en WiFi) gaat vlot en is niet moeilijk. Het configureren van de printer is wel wat overweldigend. Je logt dan in via het IP-adres van de printer en dan krijg je een hoeveelheid opties, wauw. Daar ben ik nog niet echt uit. AirPrint-en is mij bijvoorbeeld nog niet gelukt. En de geldterugactie die Samsung nu heeft is vrij dramatisch. Eindeloos geprobeerd op m'n Mac maar dat gaat dus niet. Is dat gewoon heel flauw (Samsung vs Apple) of technisch niet mogelijk voor Samsung? Ik moest een Windows laptop lenen om van de geldterugactie gebruik te kunnen maken...

Pluspunten

• installatie
  • prints

Minpunten

• configuratie
  • beetje groot

Hans 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

combi scanner sprinter SAM.SL-C480W?SEE

cashback 20 ipv 30€ geen handleiding lastige installatie niet zo vanzelfsprekend als aangegeven. uiteindelijk uitgekomen Zal wel aan mij liggen, maar wijst zichzelf zeker niet

Pluspunten

• compleet
  • laser printer
  • goede prijs

Minpunten

• cashback 20 ipv 30€
  • geen handleiding
  • weist zich zelf zeker niet
  • lastig isntalleren

Een tevreden gebruiker van een Samsung printer 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

snelle installatie, goede afdruk

Het apparaat was snel draadloos geïnstalleerd. De kwaliteit van de afdrukken zijn uitstekend. Ik kon daarna ook snel andere computers draadloos verbinden met de Samsung SL-C430W.

Pluspunten

• snelle installatie
  • degelijk apparaat
  • goede afdrukken