Samsung Xpress SL-C430W - Reviews

Printsnelheid (zwart)
18 pagina's/min
Kleur(en)
zwart, wit

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sonja Segers 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

kwaliteit-prijs zitten heel goed!

Ik heb voor deze laserprinter gekozen omdat hij qua prijs-kwaliteit zeer goed zit! Ik gebruik hem voor mijn hobby's: transfer en decoupage en het gaat heel erg goed. De plaatjes zijn zeer mooi en scherp! De kleuren zijn helder en het zwart is diep van kleur! Toen ik de uitleg op de site las van de verschillende laserprinters heb ik voor deze gekozen omdat hij qua prijs-mogelijkheden het beste zat voor wat ik ermee wou gaan doen. De uitleg op de site is heel nauwkeurig en het klopt als je het toestel thuisbezorgd krijgt. 1 ding: geen kabel meegeleverd stond op de site maar er zat er wel een bij, dat is dus extra positief! De printer is niet te groot en te zwaar, kan je gemakkelijk in een kast opbergen als je hem niet dagelijks nodig hebt. Ik ben er alleszins helemaal tevreden mee!!!!

Pluspunten

• de plaatjes zijn scherp en mooi van kleur
  • er zit wel degelijk een kabel bij in de doos

Minpunten

• totnogtoe geen minpunten ontdekt.

AVBO 22-02-2017 Product paar dagen in bezit

Betaalbare laserprinter

Een prima kleurenlaserprinter en bovenal betaalbaar. Voorheen altijd een inkjetprinter gehad maar altijd problemen met de indroging. Nu heb ik dat probleem niet meer.

Peter v Z 16-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Mooi om te zien maar zeer onbetrouwbaar

Zeer onbetrouwbaar.
Ene minuut print hij gewoon draadloos en 1 minuut later met zelfde bestand en instelling is er geen printje uit te krijgen.
Hij heeft ons al erg veel uren ergenis bezorgd!!!!
Vorige Samsung was prima printer.
Op kantoor ook een zelfde soort Samsung echter met scan funktie en deze weigert regelatig en zelfde problemen.

Pieter 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima printer, configureren wat overweldigend

De afdrukken zijn mooi en het installeren (via USB en WiFi) gaat vlot en is niet moeilijk. Het configureren van de printer is wel wat overweldigend. Je logt dan in via het IP-adres van de printer en dan krijg je een hoeveelheid opties, wauw. Daar ben ik nog niet echt uit. AirPrint-en is mij bijvoorbeeld nog niet gelukt. En de geldterugactie die Samsung nu heeft is vrij dramatisch. Eindeloos geprobeerd op m'n Mac maar dat gaat dus niet. Is dat gewoon heel flauw (Samsung vs Apple) of technisch niet mogelijk voor Samsung? Ik moest een Windows laptop lenen om van de geldterugactie gebruik te kunnen maken...

Pluspunten

• installatie
  • prints

Minpunten

• configuratie
  • beetje groot

Hans 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

combi scanner sprinter SAM.SL-C480W?SEE

cashback 20 ipv 30€ geen handleiding lastige installatie niet zo vanzelfsprekend als aangegeven. uiteindelijk uitgekomen Zal wel aan mij liggen, maar wijst zichzelf zeker niet

Pluspunten

• compleet
  • laser printer
  • goede prijs

Minpunten

• cashback 20 ipv 30€
  • geen handleiding
  • weist zich zelf zeker niet
  • lastig isntalleren

Een tevreden gebruiker van een Samsung printer 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

snelle installatie, goede afdruk

Het apparaat was snel draadloos geïnstalleerd. De kwaliteit van de afdrukken zijn uitstekend. Ik kon daarna ook snel andere computers draadloos verbinden met de Samsung SL-C430W.

Pluspunten

• snelle installatie
  • degelijk apparaat
  • goede afdrukken