Samsung Xpress C430W Kleuren Laser Printer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Xpress C430W Kleuren Laser Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Marius 12-06-2017

Laseren tegen een lage prijs

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoewel de printer wel het nodige kabaal maakt voldoet hij prima aan de door mij gestelde eisen. Voorheen altijd problemen gehad met ingedroogde patronen van mijn inkjetprinters.

Pluspunten

• Prijs
  • Geen uitgedroode patronen meer

Minpunten

• vrij lawaaierig
  • snelheid

AVBO 22-02-2017

Betaalbare laserprinter

Een prima kleurenlaserprinter en bovenal betaalbaar. Voorheen altijd een inkjetprinter gehad maar altijd problemen met de indroging. Nu heb ik dat probleem niet meer.

Peter v Z 16-01-2017

Mooi om te zien maar zeer onbetrouwbaar

Zeer onbetrouwbaar.
Ene minuut print hij gewoon draadloos en 1 minuut later met zelfde bestand en instelling is er geen printje uit te krijgen.
Hij heeft ons al erg veel uren ergenis bezorgd!!!!
Vorige Samsung was prima printer.
Op kantoor ook een zelfde soort Samsung echter met scan funktie en deze weigert regelatig en zelfde problemen.

Pieter 24-11-2016

Prima printer, configureren wat overweldigend

De afdrukken zijn mooi en het installeren (via USB en WiFi) gaat vlot en is niet moeilijk. Het configureren van de printer is wel wat overweldigend. Je logt dan in via het IP-adres van de printer en dan krijg je een hoeveelheid opties, wauw. Daar ben ik nog niet echt uit. AirPrint-en is mij bijvoorbeeld nog niet gelukt. En de geldterugactie die Samsung nu heeft is vrij dramatisch. Eindeloos geprobeerd op m'n Mac maar dat gaat dus niet. Is dat gewoon heel flauw (Samsung vs Apple) of technisch niet mogelijk voor Samsung? Ik moest een Windows laptop lenen om van de geldterugactie gebruik te kunnen maken...

Pluspunten

• installatie
  • prints

Minpunten

• configuratie
  • beetje groot

Hans 17-11-2016

combi scanner sprinter SAM.SL-C480W?SEE

cashback 20 ipv 30€ geen handleiding lastige installatie niet zo vanzelfsprekend als aangegeven. uiteindelijk uitgekomen Zal wel aan mij liggen, maar wijst zichzelf zeker niet

Pluspunten

• compleet
  • laser printer
  • goede prijs

Minpunten

• cashback 20 ipv 30€
  • geen handleiding
  • weist zich zelf zeker niet
  • lastig isntalleren

Een tevreden gebruiker van een Samsung printer 29-10-2016

snelle installatie, goede afdruk

Het apparaat was snel draadloos geïnstalleerd. De kwaliteit van de afdrukken zijn uitstekend. Ik kon daarna ook snel andere computers draadloos verbinden met de Samsung SL-C430W.

Pluspunten

• snelle installatie
  • degelijk apparaat
  • goede afdrukken