HP LaserJet P2055d

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP LaserJet P2055d op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Epicurus 25-03-2010
Geschreven voor: HP LaserJet P2055d

Prima apparaat voor standaard print-taken. Afwerking is helaas niet meer zoals HP dit vroeger deed, maar vooralsnog geen problemen/storingen.
Wordt dagelijks gebruikt; ongeveer 100 A4-tjes.

Frank56 17-04-2009
Geschreven voor: HP LaserJet P2055d

Er klopt veel niet aan dit apparaat:
1. erg lawaaiig: sedert de tijd van de eerste laserprinters heb ik niet meer zo'n lawaai gehoord.
2. afwerking: slecht, de van goedkoop plastic gemaakte panelen, lades, voor- en achterkanten sluiten niet goed, rammelen en laten grote kieren open.
3. de helpfuncties: de verwijzingen naar online help- en diagnosefuncties verwijzen naar niet bestaande pagina's op de HP site.
4. extra memory: de bijgeplaatste extra memory wordt niet automatisch herkend.
5. duurzaamheid: op basis van het lawaai van het mechaniek en de slechte afwerking weet ik nu al, dat dit apparaat het niet lang uithoudt.

Kortom een veel te haastig op de markt gezet product. Ik heb nu al spijt van deze aankoop.