HP Color LaserJet Pro M252dw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Color LaserJet Pro M252dw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Reay 20-05-2017

print geen goede foto's

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M252dw

Ik heb dekjet printers van hp gehad en die zijn de beste dus Ik kocht HP LaserJet Color LaserJet Pro M252dw om foto's te printen, ook draadloos. er kwamen rare kleuren in, niet te herkennen wat water is en wat planten en zo, andere papier instellingen gedaan, opdates niet hielp.
Gelukkig bij coolbleu gekocht en kan hem terug sturen. dus voor mij geen laserprinter van hp meer.

Karel Bellen 11-06-2016

Zo moet een printer zijn

Geschreven voor: HP Color LaserJet Pro M252dw

Na bijna tien jaar probleemloos met een HP gwewerkt te hebben en 2 jaar met een ander merk die niet beviel, nu toch weer een HP. Vanaf de eerste afdruk ben ik al overtuigd van de kwaliteit. Misschien ligt de afdrukprijs per pagina wat hoger, maar dat maakt deze HP ruimschoots goed met de kwaliteit.