Samsung ML-2010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ML-2010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bassi001 08-10-2010
Geschreven voor: Samsung ML-2010

De eerste printer sinds jaren die geen storing geeft met papier 80/gr. (mits je dus papier conform gewoon losmaakt)
Wel tevreden mee, helaas was de eerste tonercartridgde weggegooid, de cartridges zijn navulbaar en dan veel goedkoper.
Dus nu twee recycle of eigen merk cartridges eerder besteld, die geven op de duur strepen, bij het navullen van enkele keren,dat ligt niet aan de printer maar aan de gebruikte cartridges.
Foto's die aan de achterzijde geprint moeten worden doet ie ook, uiteraard loopt die dan wel soms of een enkele keer vast, wat ik ook gewend ben met hp of lexmarkprinters.
De plastic kap van de papierlade is wel erg kwetsbaar en breekt makkelijk, en de (papier)casette zelf ook.
Ondanks dat toch wel tevreden over dit dingetje.
Mijn vrouw is a-technisch met dit soort dingen en heeft soms wat hulp nodig.
Meestal lukt het haar zelf met deze printer om massa/serie afdrukken te maken,
in tegenstelling met alle eerdere lexmark printers en hp-printer.
Vandaag een nieuwe toner besteld origineel omdat de anders twee niet meer mooi printen (geen originele samsung cartridges)

Koffieboon 20-08-2009
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Na ongeveer een jaar gebruik merk is dat naast elders in deeze rubriek genoemde klachten, de cartridge voor de ML 2010 (type D3) is niet goed ontworpen. Het poeder wordt na een tijdje gebruik niet goed verdeeld over de rol waardoor in de loop van de tijd witte strepen in de prints ontstaan. Enkel door het uitnemen van de cartridge en voorzichtig schudden en schokken in de langsrichting wordt de kwaliteit van de prints weer iets beter. Ik heb dit bij een andere laserprinter nog nooit meegemaakt, die werkte strak tot het einde toe (werd dan egaal grijs met printen en schudden met de cartridge hielp daar niet aan).

Baan 24-04-2008
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Printer nu bijna een jaar in bezit. Tot nu toe is er 2 keer (op de 4 pakken papier) een papier vastgelopen. Dit was nadat de kinderen de stapel uit de printer hadden getrokken. In mijn ogen is dit (zeker voor de prijs) een zeer betrouwbare printer. Ik heb er alleen maar 80grs papier mee geprint en gebruik hem hoofdzakelijk voor tekst. Voor dat laatste is een monochrome laserprinter in mijn ogen ook bedoeld. Printer loopt wat geluid betreft wel een generatie achter maar is daarentegen wel lekker snel. Het klepje op de papierinvoer past bij mij niet helemaal waardoor het er losjes op ligt. Het ligt dan ook vaker naast als op de printer. De papieropvang aan de bovenkant kan op zich wel een aantal velletjes hebben, maar als je de opvanghulp niet uitklapt vallen alle papieren uit de printer. Daarnaast duwt hij boven de 10 blaadjes (door statisch papier) ook de pagina's scheef of uit de opvangbak.
Overigens kost een nieuwe toner net zoveel als de printer (bij aflvering zit er goedkope (halfvolle) toner bij de printer).

RichOK 30-03-2008
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Uitstekende printer, heb hem nu bijna twee jaar in gebruik (binnenkort gaat de derde toner cartridge er in). In vergelijking met de daarvoor gebruikte HP DeskJet 640C een verademing in betrouwbaarheid. Warmt snel op, drukt snel af. Rechtstreeks gekoppeld aan een desktop onder XP. Af en toe eens een vastlopertje, maar dat kan ook aan de papierkwaliteit liggen (die wisselt nogal eens). Zou als ik weer een printer moest nemen wel voor een dubbelzijdig afdrukkende printer gaan. Dat scheelt in ons geval een boom. Meerwaarde van kleur is voor ons minimaal.

Joris101 22-03-2008
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Ik gebruik deze printer met verschillende Apple's. Wat mij betreft is het echt een goedkoop is duurkoop apparaat. Veel papierstoringen en software vastlopers! Aan de driver zal het niet liggen, ik gebruik de nieuwste.
Niet echt een aanrader dus!

ict 16-11-2007
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Na makkelijke installatie wordt de printer elke dag zonder problemen gebruikt.
Helaas maakt hij veel lawaai met printen.

toni2 26-10-2007
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Sinds een paar weken in bezit maar helaas veel papier toevoer problemen. Goedkoop is duurkoop in dit geval.
Hij pakt vaak dubbele vellen en loopt vaak vast helaas.
U kunt beter is meer uitgeven aan een brother, canon of hp.

Pietvliet 20-03-2007
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Ik heb deze laserprinter een aantal dagen in mijn bezit, tijdens het uitpakken van de laserprinter.
Is het plaatsen van de toner niet lekker gegaan, is ook lastig om hem te plaatsen, mijn vorige laserprinter HP 1000 is beter gegaan.
Ook maakt deze laserprinter (Samsung ML 2010) behoorlijk veel lawaai bij het aanzetten.
Tijdens printen weer niet.
De print afdrukken tekst is gewoon weg goed, maar de foto's is niet om aan te zien, maar wat wil je voor die prijs.
Wat wel goed is van Samsung ML2010 dat je hem volledig uit kan schakelen,via de schakelknop en dat kon mijn vorige laserprinter HP 1000 weer niet, die bleef Stand Bye staan.
Ook is deze Samsung ML 2010 geschikt voor Vista, en daar heeft HP geen Update voor.

Voor die prijs is het een redelijke laserprinter.

bramdepoorter 16-03-2007
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Heb de printer een paar weken in bezit en heb geen problemen ondervonden tijdens installatie. Tijdens gebruik is het 1 keer voorgekomen dat er een vel papier vast kwam te zitten. Ik meen dat ik het papier niet goed in de papierlade geklemd had en is na een kleine aanpassing niet meer voorgekomen. Dit is mijn 2e samsung laserprinter en verwacht dat dit net zo'n succesverhaal wordt als de vorige!
Het is naar mijn mening een perfecte printer voor studenten, goedkoop en neemt weining ruimte in beslag. Qua mogelijkheden blijft deze printer een beetje achter, maar wat wil je voor deze prijs......Met een nieuwe toner kun je ongeveer 3000 printjes maken.

Veel succes bij je keuze! Bram

Print_screen 23-02-2007
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Ik ben slechts matig tevreden met deze printer. Ondanks de nieuwste drivers moet ik de printer bijna altijd kort aan/uit schakelen na het afdrukken van bepaalde documenten. Ook durft hij wel eens pagina's dubbel nemen en zo lastige papierverstoppingen te veroorzaken. Hij is goed voor een paar pagina's af te drukken maar eenmaal je boven de 20 gaat kan je er bijna zeker van zijn dat hij ergens mist, wat zeer vervelend is bij opeenvolgende documenten. Aan de kwaliteit van de afdrukken is niets op te merken.

Rose 19-02-2007
Geschreven voor: Samsung ML-2010

Ik heb de Samsung ML2010 nu 2 dagen in gebruik. Eerste indruk: mooie compacte printer, installatie onder wondows XP geen enkel probleem. Kwaliteit van de eerste tekst printjes zijn uitstekend, z/w fotootjes zijn niet meer dan redelijk. Printer maakt tijdelijk veel geluid; ik vind dit persoonlijk geen probleem. Na het automatisch stoppen van de koeling (5 min.) is hij weer muisstil. Voor tekst een goede snelle printer, met lage printkosten, waarvan bij weinig gebruik de cartridge niet uitdroogd zoals (soms) bij inktjet printers.
De printer is pas echt een koopje indien er gebruik wordt gemaakt van een alternatieve tonercassette. Indien gewenst geef ik u later een betere indruk van de practische ervaring met deze goedkope z/w-laser printer.