Samsung SL-C1810W/SEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SL-C1810W/SEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Stickerwinkel.com 24-11-2016

Goede printer, dure toner

Geschreven voor: Samsung SL-C1810W/SEE

Deze printer heb ik gekocht ter vervanging van mijn oude MP550 inktjet van Canon die mij 5 jaar lang trouwe dienst heeft bewezen. In eerste opzicht was ik heel tevreden met deze printer. De afdrukkwaliteit is prima, en alles werkt naar behoren. Het keerpunt viel nadat ik nieuwe toners moest bestellen. Een setje van CMYK, dus 4 toners kost ruim € 235,00 euro! Dus alleen al meer dan de aanschaf prijs van deze printer zelf. Natuurlijk had ik dat kunnen verwachten, maar overstapt van een een inkjet naar laserprinter ga je ervan uit dat je uiteindelijk goedkoper bent. Nu is het geval dat ik al na 4 maanden mijn toners moest vervangen (bij normaal gebruik) en bij mijn oude inkjet waren de kosten € 130,00 per 5 maanden. Dus tel uit je verlies. Ik ga nu kijken voor toch een goedkopere / zuinigere printer.

Conclusie: Een goede printer met prima afdrukkwaliteit, maar erg duur in gebruik.

Pluspunten

• Goede afdrukkwaliteit
  • Goedkoop in aanschaf

Minpunten

• Erg dure toners
  • Toners snel op

Karel Bellen 11-06-2016

Tegenvaller

Geschreven voor: Samsung SL-C1810W/SEE

Gekocht vanwege de gunstige prijs per pagina na vele jaren probleemloos met een HP. In normale stand print de Samsung veel te donker, in de spaarstand te licht. Fatsoenlijk foto's printen gaat niet. Na bijna 2 jaar loopt er met regelmaat papier vast om een doorvoerrol waar je niet bij kunt. Om dat te kunnen verwijderen moet je die rol eruit schroeven, maar dat mag niet en vervalt de garantie. Printer wordt extreem warm en stoot tijdens het printen heel fijn stof uit dat op rook lijkt.

patjekees74 14-10-2015
Geschreven voor: Samsung SL-C1810W/SEE

opzich een prima printer. zeer zwaar, maar dat zijn de meeste laserprinters.
afdrukkwaliteit is echt goed.
wat wel jammer is is dat er ribbels in het papier komen, bij zowel dun als dik papier.
bij dik papier word het wel erger.
Ik heb meerdere laserprinters in het bezit gehad en heb met speciaal voor de laserprinter geschikte glossy papier niet goed kunnen printen. |En nu dus ook niet met deze. hij is gewoon te heet daarvoor, en smelt de glimmende laag eraf. dus dat raad ik echt af

tspan 24-05-2015
Geschreven voor: Samsung SL-C1810W/SEE

Deze printer aangeschaft ter vervanging van mijn inkt slurpende inktjet printer (canon MG6350)
Deze printer uitgekozen omdat uit diversen tests naar voren kwam dat de printkwaliteit erg hoog is. En dat is ook zo. De details zijn beter dan van mijn inkjetprinter. De printer drukt snel af en hoeft niet steeds zijn spuitmondjes schoon te maken. Installatie is eenvoudig. Ook het koppelen in mijn draadloosnetwerk ging eenvoudig. Deze printer is een aanrader.