Samsung SL-M2825ND/SEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SL-M2825ND/SEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

aartje 29-06-2021

Binnen gebruik van 1 toner zwarte horizontale strepen

Geschreven voor: Samsung SL-M2825ND/SEE

Ik heb het gekozen omdat het dubbelzijdig kan printen en toner cartridges met veel
mogelijke afdrukken heeft

Pluspunten

• Dubbelzijdig
  • Grote capaciteit toner
  • Werkt in Linux

Minpunten

• Al heel snel horizontale strepen

Ivan07 27-07-2014
Geschreven voor: Samsung SL-M2825ND/SEE

Een top printer vergeleken met mijn oude laserprinter.
Pluspunten:
- Robuuste, stofwerende vormgeving (papierlade + handinvoer binnenin)
- Ik kan een ruime hoeveelheid papier in kwijt.
- Heldere en scherpe afdrukken. Ook heel snel. Nauwelijks op OK geklikt en de printer slaat al aan.
- Handinvoer werkt ook prima. Onlangs een paar A5-jes uitgeprint en dit liep perfect.
- Originele tonercartridge voor deze printer is de helft goedkoper als mijn oude (!) printer.
- Met de bijgeleverde software Easy Printer manager kun je de hoeveelheid toner controleren. Verder kun je ook een automatische uitschakelstand instellen.
- Vorig jaar (2013) is deze printer door experts goed uit de test gekomen. Ik meen gemiddeld een 8. Dat was voor mij doorslaggevend om tot aanschaf over te gaan.

Minpunten:
- De papierlade steekt aan de achterkant iets uit. Het A4-formaat is namelijk iets langer als de printer.
- Printer maakt best wel veel geluid met het printen.

Minpunten zijn slechts minimaal. Deze printer bied veel meer voordelen als nadelen. Over de netwerkfunctie kan ik niets zeggen omdat ik geen thuisnetwerk heb. Maar volgens andere reviewers word deze printer wel goed herkend.