HP HP Laser 107w, Zwart-wit, Printer voor Kleine en middelgrote ondernemingen, Print - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HP Laser 107w, Zwart-wit, Printer voor Kleine en middelgrote ondernemingen, Print op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hans D 23-11-2021

Ideaal printertje voor zwart/wint A4 print

Ik wilde een printer die het doet. Mijn jet printer gebruik ik te weinig. Er zijn altijd jets verstopt en reinigen duurt is langdurig met wisselend resultaat. Deze Hp107w klein en print vrijwel direct. A4 ez voldoende voor mij. Uitpakken ging makkelijk nadat ik een blik op de gebruiksaanwijzing had geworpen. (cassette er uit, oranje lip naar boven weg trekken, cassette schudden en terugplaatsen). Eerst software downloaden en daarna installeren. Dit leverde geen probleem op. Daarna volgende pc, ipad en telefoons met HP-smart app. Werkte direct en goede prints. Ben er blij mee.

Pluspunten

• start snel
  • makkelijk aan en uit te zetten
  • alleen enkelzijdig
  • eenvoudig te installeren

Goede snelle laserprinter 02-05-2021

Goede eenvoudige zwartwit printer

Ik zocht een nieuwe laser printer omdat ik dat gedoe met die uitgedroogde inktpatronen erg beu was.
Ik zocht een zwart wit laser printer die werkt via USB op mijn 2 laptop's. 1 maal Win 8.1 en 1 maal Win 10
Het installeren was heel erg eenvoudig, zit een goede uitleg bij met plaatjes hoe dat precies moet.
Na 1e keer aanzetten opende zich vanzelf een schermpje met de mededeling dat het goede stuur programma
werd gedownload en geinstalleerd. Aansturen via WIFI gebruik ik hier niet, dus daar kan ik niets over zeggen

Pluspunten

• eenvoudig
  • snel
  • geen last meer van uitgedroogde inktpatronen

Minpunten

• astmapatiënt heeft last van een laserprinter.