Acer Aspire 5334-902G25MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 5334-902G25MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

mitch1974 22-09-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 5334-902G25MN

deze laptop besteld omdat mijn schoonzus hem ook gekocht had en goede ervaring had. Het is een prima low-budget laptop met een mooie vormgeving, mooi beeld, lekker vlot en windows 7 64 bit, welliswaar met 2 gB ram. Prima apparaat als je hem voornamelijk hebt om de internetten, mailen en op afstand via VPN verbinding te werken. Meer heb je dan echt niet nodig. Zie het als een netbook, maar dan met groter scherm, dvd-speler/schrijver en een numeriek toetsenbord gedeelte. Dat is precies wat je bij een netbook wel eens mist.

Het geluid is wel mager met 1 speaker dat zelfs bij internetten wel eens jammer is. En bij ons piept de voeding onwijs hard, dus die gaan we proberen te ruilen. ik neem aan dat dat geen problemen gaat geven.

Henrike44 31-08-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 5334-902G25MN

ik heb deze laptop van Acer voor mijn dochter gekocht gezien de prijs en uitvoering.
Nu ongeveer 2-3 maanden in bezit, maar niet tot tevredenheid.
Het scherm gaat regelmatig op zwart en het systeem moet opnieuw opgestart worden. Hiermee naar de levenrancier geweest maar die wilde of kon niet doen. Bij problemen met een Acer sturen ze je altijd door. Juridisch mag dat niet.
Maar goed, beeld is goed, alees voelt goed aan, wel veel hard plastic. Het geluid is mager, maar dat mag wel voor dit geld.
Is het een aanrader ? Denk het niet, voor dit geld.
En die service van Acer, je moet advokaat zijn om maar iets te bereiken

R. Konijn 29-08-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 5334-902G25MN

Nadat onze Packerd Bell (6 jaar oud) voorzien was van Microsoft Office 2007, trok die het niet echt meer. Bewerkingen (simpele) duurden soms een minuut of zelfs langer. Toen die ook nog vastlopers kreeg hebben we besloten een andere te kopen. Aangezien wij de laptop gebruiken om mee te e-mailen, internetten en office programma's te draaien, zocht ik een simpele laptop, van betrouwbare kwaliteit, voor zo min mogelijk geld. Voor mij kwam daar eigenlijk alleen deze Acer uit naar voren.
Nu een paar dagen in gebruik en tevreden. Toetsen voelen stevig aan, beeldscherm kijkt prettig (met Fn toetscombinatie heel gemakkelijk scherper en donkerder te zetten, zoals ook het volume, play, stop en voor en achteruit spoelen)Windows 7 bevalt ook wel zo in eerste instantie. Mooie grafische elementen, handig om een miniatuur weergave in beeld te krijgen van alle vensters die open staan. Het geluid is matig, maar je kan daar ook niet veel van verwachten met het kleine interne boxje (wel jammer dat het er een is, die ook nog eens aan de linker kant zit ipv het midden). We hebben nog geen externe boxjes aangesloten, maar ben ervan overtuigt dat die wel beter geluid geven.
Tot nu toe dus prima ding.

K.J. Tanger 29-08-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 5334-902G25MN

Net deze Laptop gekocht voor m'n zoon, een scherpe aanbieding. ( € 399.- )
een prima (low budget) laptop met goede specificaties.
Het scherm is glas helder, het systeem werkt naar behoren, je kan het ram geheugen uitbreiden, heeft nu 2 GB werk geheugen, een harde schijf van 250 gb een kloksnelheid van 2,2 Ghz. Het enige nadeel is dat ie maar 2 USB ports heeft. Het geluid is ook prima, alleen heeft ie maar 1 luidspreker (mono) maar sluit je er een headphone of speakers op aan, dan is het geluid uitstekend (stereo) standaard met Windows 7.