Lenovo IdeaPad 110S-11IBR Blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo IdeaPad 110S-11IBR Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jennifer 19-03-2018

Miskoop, alleen problemen

Ik heb het gekocht voor school. Ik wilde een lichte laptop waarop ik tijdens de les notities in Word bestanden kon maken.
Het kon niet eens de windows update installeren op de harde schijf! Er was al ruim 26 GB in gebruik met een paar updates, en dan begon het te roepen dat het niet genoeg ruimte had voor de rest (je krijgt uiteindelijk maar iets van 27,2 GB aan ruimte). Toen maar een flinke SSD gekocht. Ja om de update op een aparte schijf te installeren moest er X zoveel ruimte worden vrij gemaakt op de C schijf. Dat lukte dus niet meer, alles wat er van af kon was er al af. Uiteindelijk zelf maar met de hulp van Microsoft website Windows 10 opnieuw geïnstalleerd.. dat ging enige tijd goed. Nu heb ik Dropbox en mail van mijn laptopje af moeten gooien omdat er wéér een nieuwe update was.
Daarnaast zit er binnen no time een krasje op het blauwe gedeelte en zit ik continue met een flikkerend scherm? Eerst dacht ik dat het eraan lag als ik twee dingen (Word en internet, of Word en Word) in een split screen open had (dat je het ene document naar de ene kant van je scherm sleept en je dan zo 2 dingen tegelijk kan zien) maar nu begint het ook te flikkeren als ik gewoon 1 "scherm" open heb! Verschrikkelijk.

MISKOOP

Pluspunten

• Licht gewicht

Minpunten

• Geen ruimte voor Windows Update
  • Binnen no time krassen
  • Flikkerend scherm