MSI Gaming GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI Gaming GP72M 7REX-(Leopard Pro)1245NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John 25-04-2018

Super snelle, muisstille en kraakheldere MSI laptop!!!

De laptop ziet er geweldig uit met z'n strakke gestileerde design. Hij maakt een erg degelijke indruk en heeft een flitsende toetsenbordverlichting dat de primaire kleuren vervaagd in elkaar laat overgaan. Dat geeft het geheel een vette uitstraling en het komt de bediening van het toetsenbord alleen maar ten goede. Wil je een andere kleur? Geen probleem; de keuze is reuze.
Alles aan de laptop voelt solide aan en laat zich gemakkelijk bedienen. Is razendsnel in gebruik en maakt absoluut geen lawaai. Wil je extra koeling erop los laten dan kan dat door een turbo boost button. Daarbij moet gezegd worden dat dit niet direct nodig is maar wel fijn om te weten dat je daarvoor kunt kiezen wanneer je uren aan het gamen bent. Dat werkt overigens zeer effectief!!! Mijn vorige laptop werd vaak veel te warm en daar veranderde een koeler onder het apparaat maar weinig aan. Dat hulpmiddel heb ik nu niet eens meer nodig!
De specificaties spreken voor zich en de uitleg daarover is op diverse sites uitvoerig uiteengezet. Het zijn alleen maar lovende woorden...!
De i7 processor en NVIDIA GeForce GTX1050Ti / 4GB alsmede het RAM geheugen van 16GB komen tevens goed van pas voor mijn filmbewerkingen via Adobe!!! Dito de extra opslag die geboden wordt middels de HDD van 1 TB omdat al dat filmmateriaal meteen verwerkt en even weggezet moet kunnen worden voor verdere verwerking.
De laptop werkt eenvoudigweg fabuleus en is een plaatje om te zien!!!

Pluspunten

• Snelle prestaties
  • Erg stil in gebruik
  • Mooi strak beeld vanuit elke kijkhoek
  • Wordt niet warm; heeft een perfect koelsysteem!
  • Goede service MSI Eindhoven!!

Minpunten

• De aanmelding bij MSI zou eenvoudiger kunnen.