Apple MacBook Air 2017 - 128GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Air 2017 - 128GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Applefreak 11-05-2019

Prachtige layout

Wilde al heel lang een MacBook. De prijs was nu gunstig en ben er nu al super blij mee!! Heerlijk licht en snel. Vooral het gebruiksgemak met mijn iPhone en iPad zijn een verademing. Ondanks jarenlang Windows-gebruik was het heel gemakkelijk omschakelen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Scherp beeld
  • Duidelijke gebruiksomgeving
  • Voelt meteen al vertrouwd

ashley 31-08-2018

MacBookAir doet zijn ding.

Wat een geweldig product om mee om te gaan. lekker licht en snel.

Macbook Air vindt ik zo handig dat het bijna alles in past bijvoorbeeld school tassen.
Het is wel alleen jammer dat je hem echt moet goed leren kennen, ik bedoel daarmee, je moet wel weten waar alles staat zoals menu, waar je moet opslaan of dingen waar je een document hebt opgeslagen, zulke dingetjes is wel even zoeken.
Verder is het een prima toestel, gaat langer mee.

Pluspunten

• snel
  • super handig
  • accu gaat lang mee
  • eigen virus scanner
  • niet te groot of te klein

Minpunten

• best wel prijzig

Lars 05-06-2018

Mooi scherm

Het is een mooi en snel product je kan er veel mee doen bijv iets voor school of jets voor je werk wat iets minder is dat je niet echt kunt gamen op de computer maar voor de rest is het een prima computer.

Pluspunten

• Goeie maat
  • Mooi toetsenbord

Minpunten

• Geen muis erbij
  • Bijna niet kunnen gamen