Acer ES1-523-21G8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer ES1-523-21G8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Shenah-Shaznay 05-09-2017

Goed product voor deze prijs.

Geschreven voor: Acer ES1-523-21G8

De laptop is van goede kwaliteit. Het duurde wel 5 uur voordat ik de laptop kon gebruiken doordat de laptop alle updates nog moest ophalen. Verder is het scherm groot genoeg en is het toetsenbord erg fijn. De laptop is niet overdreven zwaar en makkelijk mee te nemen. het heeft veel geheugen en is erg snel.

Pluspunten

• windows 10
  • hdmi input
  • numeriek toetsenbord
  • groot genoeg scherm
  • mooie kwaliteit scherm

Minpunten

• niet gebruiksklaar
  • geen cd speler
  • automatisch gedownloade apps zoals skype

Fleur Sluijk 15-05-2017

Mooi design, enorm veel bloatware.

Geschreven voor: Acer ES1-523-21G8

Het buitenkant is van een goede kwaliteit en de matte afwerking is ook erg mooi. Op de bodem zit een afneembaar paneel waardoor je bij de geheugen kan en de hhd. De laptop heeft veel geheugen en meer dan genoeg usb (ect.) poorten. Het toetsenbord werkt heel fijn. Je glijd makkelijk over de toetsen heen zodat je snel kan typen. Ook is het numeriek toetsenbord dat erbij zit heel handig. Helaas is er geen knop voor Caps Lock dat vind ik persoonlijk best onhandig. Het touchpad reageert erg goed dat is heel fijn, alleen zijn de linker en rechter drukpanelen soms wat moeilijk in te drukken met 1 hand. Daardoor is klikken/slepen van dingen best lastig. Het scherm is heel helder en mooi. Daarom is het met 15,6" vrij groot. De resulutie is aan de lage kant wat waarschijnlijk door de grootte komt en daardoor zijn pixels net wat beter te zien. Maar dat maakt het voor de rest wel een prima laptop. Het jammere is de grote hoeveelheden software dat automatisch mee word geïnstalleerd. Pas als je de laptop hebt geïnstaleerd kom je erachter dat er enorm veel bloatware is geïnstalleerd. Sommige software is bruikbaar, andere compleet overbodig. En dan kan dit alleen met speciale tools worden verwijderd. Conclusie: Als je geen zin hebt in extra software die onnodig is en alleen maar geheugen verspilt, zou ik de laptop links laten liggen. De prijs is natuurlijk zeer aantrekkelijk, dus als u het waard vind is het prima maar ik zou hem met enige twijfel niet opnieuw kopen.

Pluspunten

• Prachtig design
  • Handig toetsenbord
  • Mooi geluid

Minpunten

• Veel te veel bloatware
  • lastige links/rechts knopjes