Asus Zenbook UX305UA-FC024T

Intel Core i5-7xxx
HP ProBook 430 G4

Cecile 25-10-2016 Product paar dagen in bezit

Asus Zenbook UX310UA-FC212T - Gold

!!! Ik heb de UX310UA-FC212T - Gold, niet de UX305UA-FC024T !!!

Maar ik had gehoopt dat ikzelf een review over deze laptop had kunnen vinden, dus ik schrijf er toch een!

De laptop is heerlijk licht, voelt toch stevig aan, en is een mooi formaat. Ik ging zelf van 15 naar 13.3 inch maar ik merk helemaal geen verschil. Het scherm is prachtig, heel mooi HD. Het geluid is ook helder en kan best hard. Hij maakt niet veel geluid, over het algemeen is hij heel stil. De camera is niet fenomenaal scherp maar hij is prima voor Skype etc. Ondanks dat hij dun is heeft hij toch een fijn toetsenbord, dat bovendien verlicht is, wat ik zelf heel mooi en praktisch vind. Mousepad is ook fijn, best nauwkeurig en reageert snel. De batterijduur is voor mij prima, ik kan ongeveer 5-6 uur zonder kabel wanneer ik constant documenten open heb staan. Ik heb gekozen voor een i5 processor, alhoewel ik moet bekennen dat ik geen technisch wonder ben en niet precies weet hoe groot het verschil tussen een i3 en i5 precies is. Ik vind dat deze laptop me prima bijhoudt en snel reageert op alles wat ik tot nu toe vraag. Eerder had ik een grotere laptop waar dus theoretisch gezien meer "in zou passen" maar deze is beter in tot nu toe elk opzicht. Als laatste heb ik nog een puntje over de kleur, ik heb de gouden uitvoering. Op de foto's lijkt het een warm metallic, champagne-achtige kleur. In werkelijkheid is het meer een warm goud-roze. (Het lijkt een klein beetje op de rozige Iphone, maar dan wat warmer). Zeker mooi, ik ben er toch blij mee, maar goed, is wel belangrijk om te weten! Over het algemeen een goede laptop voor een niet ál te hoge prijs,

Pluspunten

• Fijn formaat, licht, handelbaar
  • Mooi scherm en geluid
  • Fijn, verlicht, toetsenbord
  • Stevige behuizing (in mooie kleuren)
  • Te krijgen met verschillende specificaties

Minpunten

• Kleur is niet voor iedereen