Medion ERAZER P6661

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion ERAZER P6661 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ger 16-10-2017

Komt niet meer uit slaapstand

Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

Precies 1 dag na aanschaf is deze laptop niet meer wakker te krijgen. Wellicht dat het losnemen van de accu zou helpen, maar dat heb ik ivm garantie maar niet geprobeerd.
Na googelen blijkt dat veel mensen met dit probleem te kanpen hebben (gehad).

ben 28-09-2017

snelle laptop voor prijs.

Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

ik vind dat medion altijd al laptops heeft gemaakt die goedkoop en snel zijn.
ik kan hier al mijn games op spelen, en makkelijk multitasken

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • grafisch
  • bouwkwaliteit
  • scherm

Minpunten

• geen

Monique 10-12-2016

Goeie gamelaptop

Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

Erg fijne laptop, ziet er mooi uit en werkt super snel. In het begin wat problemen omdat de laptop geen verbinding wou maken met de wifi, maar na wat updates is dat opgelost. Qua prijs is het een van de goedkopere gaming laptops. Kan prima spelen op de hoogste settings (League of Legends) Opgestart binnen 15 sec. Is erg licht van gewicht.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Werkt snel
  • Prima voor gaming

Ron 22-09-2016

Wifi issue, blauw scherm en finish laat los...

Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

Heb de P6661 (i7/8G/128G/1T) vanaf eind januari dit jaar.
Laptop had vanaf het begin problemen: wilde niet uit sleep stand komen, blauwe schermen met geheugen dump + reboot, display driver die niet reageert (even +/- 5 sec. zwart scherm), windows die vanuit minimalisatie - maximalisatie niet volledig refreshen (stukje van het scherm worden 'vergeten'), na F5 wel goed beeld.
In de windows (systeem) log files staan erg veel error meldingen (op zich maakt me dat niet eens zo veel uit, echter als de laptop van tijd tot tijd overgaat op een memory dump en ik al m'n opstaande werk kwijt ben, dan vraag ik me wel af of dat wel in de haak is).

Anderhalve maand geleden zag ik dat de finish aan de bovenkant afbladderde.
Heb dit gemeld, samen bovenstaande kwalen, bij het bedrijf waar ik 'm heb gekocht.
Laptop is opgestuurd en 3 weken later kreeg ik bericht dat hij weer klaar was.
Bleek dat alleen een W10 image was terug gezet. De kap bladderde nog steeds af!!

Ik ben toen weer terug gegaan en de baliemedewerker snapte ook niet dat deze niet was vervangen.
Laptop is wéér opgestuurd en is nu 2 weken weg.

Heb waarschijnlijk een maandag morgen product, want ik lees verder veelal positieve ervaringen met deze laptop.

Je krijgt veel waar voor je geld: i7, 8GB geheugen, 2 interne disken (waaronder 1 SSD), 2 videokaarten, DVD drive, mooi mat scherm, etc.

Pluspunten

• Veel waar voor je geld
  • SSD (snel)

Minpunten

• Besmettelijke behuizing
  • Verf bladdert af

Johnnyl259 17-06-2016

Top Laptop

Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

Start lekker snel op. Heeft een goede beeldkwaliteit en games kunnen er geweldig op gespeeld worden. Geluid is goed. Hij is lekker licht en niet al te groot.

richielion 14-06-2016

Prima laptop, veel waarde voor je geld!

Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

Let op, via Kieskeurig kan je doorklikken naar leveranciers, maar de P6661 is er in heel veel verschillende uitvoeringen (van i5 tot i7 en met een 950M of 960M grafische chip, tot hybride schijven of met zowel SSD als een opslagschijf), daar zitten onderling best wat prijsverschillen in...

Ik heb zelf de i5 versie (voor de meeste games is dat meer dan voldoende), 128SSD en 1TB opslag. Samen met de GTX 950M is het een hartstikke leuke laptop om mee te gamen.

Natuurlijk kan je het niet vergelijken met een vaste PC met de laatste grafische kaart, volgepropt met geheugen e.d. maar veel spellen kan je op medium settings heel goed spelen.

Voorheen ging ik altijd voor merken als Asus, vanwege de kwaliteit, maar de service van Asus laat het wat mij betreft te vaak afweten. Ik hoor goede verhalen over de service van -laten we eerlijk zijn het is toch een- budgetmerk Medion. Dus heb ik me hier ook maar een keer aan gewaagd.

Heb de laptop slechts een week in huis, maar hij maakte wel al indruk. De doos is voornamelijk karton (geen schuim/zachte materialen) dat doet erg Chinees aan, ook de laptop zelf had misschien net iets netter afgewerkt kunnen worden, en je krijgt er een baksteen van een powersupply bij (weet iemand of ik die door iets kleiners kan vervangen overigens?) maar als je hem eenmaal hebt ingeschakeld dan merkt je toch dat hij lekker vlot werkt, de touchpad reageert ook nauwkeurig en snel op mijn vingers. Let er wel op dat je de games (Steam en Origin bijvoorbeeld) op de grotere opslagschijf installeert en niet op de 128SSD die uiteraard voornamelijk bedoeld is voor Windows en wat software dat veelvuldig wordt gebruikt. Je zou één veelgespeelde game daarop kunnen installeren, maar tegenwoordig ben je al snel zo een 70Gb kwijt (bijv. Battlefield 4).

Mooi helder scherm, prettig om naar te kijken, geen weerspiegeling.

Ik weet niet hoe het laptopje zich houdt op termijn, daarvoor zal ik hem binnenkort eens flink voor gaan testen, en zal de resultaten dan in positieve of negatieve zin hier bijwerken.

RensR 04-03-2016
Geschreven voor: Medion ERAZER P6661

Prima laptop, mooie afwerking, voelt iets plastic aan, maar wel degelijk. Verder is bij de installatie alles zo ingesteld dat alle data automatisch op de SSD wordt gezet, wat niet logisch is, zeker niet met de HDD van 1 TB die dan zo goed als leeg zou blijven.