HP 14-am005nd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP 14-am005nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Christiaan.dj 07-07-2016

Prachtige machine

Geschreven voor: HP 14-am005nd

Ik heb onlangs deze HP 15-AM005ND gekocht. Ik was op zoek naar een laptop met veel opslag en ook nog veel werkgeheugen voor de wat zwaardere applicaties. De laptop is ook heel erg mooi gemaakt, en met de mogelijkheid van 3 USB poorten heb je altijd genoeg om je apparaten aan te koppelen. Doordat ik alles aan het installeren was, reageerde de laptop iets langzamer dan het normaal zou doen, maar ik denk als alle programma's geïnstalleerd dat deze laptop als een trein loopt. Met de VGA en HDMI aansluiting heb je ook altijd de mogelijkheid om je laptop op een externe monitor aan te sluiten, en dat is erg fijn.
Even samengevat: de opslagmogelijkheden, de aansluitmogelijkheden maken deze laptop gewoon heel erg goed!
Het enige wat sommige mensen zouden kunnen missen, is de DVD/CD brander/speler. Op alle foto's is deze aanwezig voor de goede kijker, maar als je goed kijkt naar de specificaties zie je dat er ook geen DVD/CD speler aanwezig is.