HP Pavilion 17-ab000nd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion 17-ab000nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 25-02-2017

Meer in reparatie als in gebruik

Geschreven voor: HP Pavilion 17-ab000nd

Ik dacht een goede stabiele laptop gekocht te hebben. We hadden de laptop een week in huis, toen na het updaten de harde schijf vastliep, contact gehad met hp, laptop terug voor reparatie. (Had ik toen maar om een ander gevraagd)
De harde schijf werd vervangen en we kregen de laptop na een week of drie weer terug. Na een week of acht: weer problemen... Bij het opstarten van de pc werd de harde schijf we niet herkend. Terug gestuurd en weer gerepareerd.
Deze week liet zomaar het klepje los van de disclade. Dat hangt nu aan de laptop te bungelen.... Weer contact opgenomen met hp, en weer opgestuurd, ter compensatie vroeg ik om een verlengde garantie. De laptop heeft immers nog niet voor een langere periode achter elkaar probleemloos gewerkt.
Ik kreeg vandaag bericht dat mijn verzoek is afgewezen, een kadobon voor de HP-shop voor 20 euro was het tegenbod. Blijkbaar durven ze niet hun hand in het vuur te steken voor hun eigen produkt, garantie geven is te gevaarlijk!

Pluspunten

• Ophalen van laptop voor reparatie
  • Groot scherm en toetsenbord

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Traag