HP ENVY 13-d020nd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP ENVY 13-d020nd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tim-Tuin 25-06-2016

Snel, mooi en dun

Geschreven voor: HP ENVY 13-d020nd

Mooie compacte laptop met goede snelheid en fijn toetsenbord. 13 inch is tevens een ideaal formaat en handig om mee te nemen als je veel onderweg bent. Accuduur is goed echter wordt de laptop soms enorm warm als ik meerdere programma's aan heb. De vingerscanner is erg handig en hierdoor kom je zonder een wachtwoord te gebruiken in de computer. Ik gebruik hem iedere dag voor m'n werk en ik zou zeker niet voor iets anders kiezen. De vormgeving is erg mooi met aluminium behuizing. Een topapparaat

Klans 24-06-2016

Dun, licht, krachtig, mooi

Geschreven voor: HP ENVY 13-d020nd

De envy is een mooie ultrabook. Zeer dun en licht, de vormgeving is stijlvol met het mat zwarte scherm en het zilveren body. Het scherm met hoge resolutie is ideaal voor mijn grafisch werk. Goede kleur weergave en kijkhoeken. De i7 processor houd het allemaal netjes bij, totdat je echt zwaar werk gaat doen, dan wordt hij wat warm. De SSD zorgt er echter voor dat alles zeer snel gaat, vooral het opstarten. Al met al een zeer goede koop.

Jody 11-04-2016

Prachtig design en compact

Geschreven voor: HP ENVY 13-d020nd

Sinds enige tijd gebruik ik de HP ENVY en ik vind het een zeer fijne notebook. Het beeldscherm is helder en scherp, de vormgeving is echt een pluspunt en het toetsenbord typt erg fijn i.v.m. de lage toetsen die ongeveer maar 2 mm uitsteken. Daarnaast is er ook een manier om al je wachtwoorden te koppelen aan je vingerafdruk. Ikzelf heb aan 13 inch voldoende en hierdoor is de notebook ook erg makkelijk mee te nemen. Enige minpunt is dat je een programma kunt installeren van MC Afee en dit is een virusscanner. Toen ik deze had geïnstalleerd liep m'n notebook vast en kon ik niets meer downloaden of koppelen. Deze heb ik dan ook snel verwijderd en nu werkt alles weer perfect.