HP ProBook 450 G3

Intel Core i5-6xxx
Toshiba Tecra A50-C-1HC

Ralph 12-02-2017 Product paar weken in bezit

Erg stil

Ik was na zoveel jaar toe aan vervanging van een huistuinenkeuken laptop dus geen extreme eisen maar wel gebruiksgemak.
De HP probook ken ik van mijn werk en is stil: je hoort hem absoluut niet.
Dit geldt zeker niet voor alle (goedkopere) HP's. De probook is stevig en ziet er professioneel uit.
De ssd start binnen 10 seconden op maar is wel beperkt qua harde schijf met 128gb. Dit is inmiddels opgelost met een personalcloud van seagate van 3 TB.

Pluspunten

• Snel
  • Looks

Minpunten

• 128gb is beperkt

Haagjest 18-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie laptop, maar continu slaat de vin aan

Mooie degelijke laptop. Dit is mijn 3e HP probook die ik koop. Over de vorige 2 was ik super tevreden, maar met dit model niets anders dan ellende! Ik heb hem al 2x eerder terug gestuurd en ook bij deze blijft de koelvin te vaak aanslaan. Iedere minuut slaat de koelvin aan/af. De accu was leeg dus nu staat hij aangesloten op netspanning en draait de koelvin al 15 minuten continu. Hij staat op een vlakke houten tafel, dus hij heeft voldoende afkoelmogelijkheid.
Persoonlijk vind ik het geluid van de koelvin dit erg irritant! Buiten dat kan het volgens mij nooit goed zij voor de laptop dat de koelvin zo vaak/lang aanslaat.

Malle 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, Prima kwaliteit-prijs verhouding. goed formaat, beeld en geluid

Mooi handzaam probook, dun, licht gewicht, leuke aanbieding,goed beeld en geluid. Opgraden naar windows 10 ging goed.

Malle 12-09-2016

Nog Steeds ZEER tevreden over dit probook. Alleen oplaatpunt die in computer gaat is erg kwetsbaar. dun pennetje dat snel scheef gedrukt wordt.
Zou dikker moeten zijn.