Acer Aspire 8930G-644G50BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 8930G-644G50BN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

ricardo666 09-05-2009

mijn eerste laptop.
echt geweldige machine, ben het met de rest van de reviews eens,een toppertje!!!

zaanbeek 31-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 8930G-644G50BN

Ik heb deze laptop gekocht omdat:
Beeldkwaliteit;
Prima beeld, helder, mooie kleuren. GROOT!

Geluidskwaliteit;
Uit een laptop komt doorgaans bagger geluid. Was er dus op voorbereid dat ik nog extra speakers moest kopen, maar ongeloofelijk wat een mooi helder geluid komt eruit. Ook de bas tonen kunnen prima mee. Een echte onverwachtte meevaller!

Snelheid;
Prima, maar moet wel zeggen dat ik nog geen zware programma's heb gedraaid. Start snel op (met vingerafdruk scanner)

Vormgeving;
Prima, zwart hoogglans (wel besmettelijk voor vingerafdrukken). Mooi oplichtend Acer logo aan de achterzijde v.h. scherm. Apart nummeriek toetsenbord en geluids gedeelte.

Degelijkheid;
Moet nog blijken, maar voelt opzich degelijk aan. Is geen machine die je makkelijk meeneemt (zwaar en groot)

Daarnaast een prima grafiche kaart en zat intern geheugen. mischien een kleine hardeschijf (?) 320gig is voor mij groot genoeg en eventueel een externe HDD gebruiken.

woopie 07-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 8930G-644G50BN

Ik heb de laptop deze week binnengekregen (binnen 24 uur!). Alles was netjes aangeleverd en compleet. Installeren van VISTA was een eitje en binnen 30 minuten draaide alles. Wel even alle Acer programma's uitproberen en verwijderen. (duurt een uurtje)

Verder ziet de laptop er monsterlijk goed uit en het beeldscherm is fantastisch (18,4). Het breedbeeldscherm zorgt er mede voor dat je niet teveel hoeft te scrollen (links, rechs) op het internet.

De grafische kaart 9700 GT draait goed door de DDR3 SDRAM. Hij heeft daardoor betere prestaties dan met een DDR2 geheugentype. Dus de nieuwste spelletjes spelen op een hoge resoltie is geen probleem :)

Prijskwaliteit verhouding is goed te noemen. Een goedkopere laptop met zo'n grafische kaart is namelijk niet te vinden.

De mobiliteit van de laptop is misschien een minpuntje, daar hij natuurlijk met z'n 18,4 scherm wat aan de grootte kant is. (daarentegen is ie wel weer lekker stabiel als je op de bank wil computeren)