Toshiba Satellite C55D-C-16F

Acer Aspire E5-523G-94BJ

8,1

marolt 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top Laptop

Heb deze laptop gekocht ivm de 250GB SSD harde schijf en de 8GB geheugen. Ben zeer tevreden. De Laptop is super snel, programma's starten snel op, internet gaat snel en zelfs zware games zoals F1 2015 draaien ondanks dat het geen game laptop is met aparte grafische kaart.

MargrietvH 02-04-2016 Product half jaar in bezit

Goed, maar niet fijn.

Eigenlijk heeft de laptop veel pluspunten, toch vind ik het geen fijne laptop: de randen zijn scherp, en ik vind de letters niet fijn typen.
De spatiebalk moet in het midden aangeslagen worden anders ontstaat er geen spatie. Heel hinderlijk.
Beeld en geluid zijn prima.

Sowieso 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

6,8
Voor de prijs erg goede prestaties. Gekocht vanwege de SSD en 8 GB intern. Gebruik de laptop voor werk, internet en een paar appjes. Mijn ervaring is dat een SSD en ruim intern geheugen daarbij meer van pas komen dan een iets snellere processor. Programma's starten supersnel op.

Toch vind ik het niet een fantastisch product. De randen van het apparaat zijn scherp en zorgen voor een onprettige gebruikservaring. Iets waar blijkbaar meer gebruikers last van hebben. Mijn vorige laptop (HP, zelfde prijsklasse) vond ik een stuk fijner werken.

Kleinere minpuntjes; de ventilator en enige usb 3.0 aansluiting zitten rechts, dat is soms wat onhandig als je als rechtshandige een aparte muis gebruikt.