Apple MacBook Pro 2015 - Reviews

Intel Core i7
15,4 inch
Intern geheugen (RAM)
16 GB RAM

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Roy811 20-09-2015
  • Product jaar of meer in bezit

De laptop inmiddels een ruim jaartje in mijn bezit. Nog steeds totaal geen spijt gehad van de iets hogere aanschaf prijs.
De laptop is nog even snel als toen ik hem kocht en de accu gaat ook nog steeds lekker lang mee.

Het retina scherm is echt prachtig. Zelfs als je extreem dichtbij zit is het beeld nog steeds mooi. Het geluid is zoals bij bijna alle laptops niet van een extreem goede kwaliteit maar wel hard genoeg. Heb je meerdere apparaten van Apple dan is dit de laptop die je moet hebben. Alles is super op elkaar afgestemd en het koppelen van de apparaten is een fluitje van een cent.

1 puntje van kritiek: De laptop wordt bij het afspelen van films of iets zwaardere programma's zoals Photoshop, enorm heet. Zo heet dat de laptop niet op schoot gebruikt kan worden. Koelen is door de vormgeving niet mogelijk.

vladimmir 13-07-2016
  • Product half jaar in bezit

Goede computer

Goede en degelijke computer. Mooi beeld. Werkt prettig. Grootste nadeel is dat gebruik van Office tegenvalt.

Ano 15-05-2017

Een beetje verliefd

Stevig, ziet er goed uit, verlicht toetsenbord een uitkomst voor avondmensen, makkelijk te instaleren

Pluspunten

• Verlicht toetsenbord
  • Stevig
  • Niet te dun

Minpunten

Robin 21-08-2016

Top laptop

Ik heb nog nooit met zo'n fantastisch snelle laptop gewerkt als deze, krachtig en extreem snel. De software loopt ook fantastisch soepel en hij werkt ook goed samen met mijn iPhone.

Pluspunten

• Snelheid
  • Kracht
  • Beeldresolutie
  • Formaat
  • Batterij

vladimmir 19-08-2016

werkt niet goed met office

Niet aanschaffen als je met office wilt werken. Loopt vast bij word. Lukt geregeld niet om documenten op te slaan in word.
Sami 25-08-2016

Ik heb geen ervaring met deze Macbook Pro. Maar ik werk al vele jaren met Office op mijn oude Macbook en ook op een Mac mini thuis. De laatste problemen die ik had dateren uit ca. 2010, toen documenten er wat anders uit kwamen te zien als zij van Mac naar Windows of omgekeerd verhuisden. Sindsdien geen centje pijn. MS Word en Excel werken perfect bij mij.