Apple MacBook Pro 13" Retina

rhett 30-09-2016 Product paar dagen in bezit

Productreview Apple MacBook

Ik ben (met twijfel) overgestapt van Windows naar Macintosch en dus naar Apple. Het is mij uiteindelijk direct bevallen. Het apparaat is snel en handzaam, het besturingsprogramma is goed en overzichtelijk. Kortom, klasse!

Pluspunten

• Snel
  • Handzaam
  • Goede accuduur

Vienne 08-09-2016 Product paar dagen in bezit

Handig mee te nemen!

Ik was zo blij dat mijn laptop binnen kwam, ik pakte het zo snel mogelijk uit en heb er wel voor uren achter gezeten! je verveelt je nooit met deze laptop, het geeft zoveel mogelijkheden zoals het aanmaken van een iCloud en heel veel tips om om te gaan met de apps die er op staan. Ik zit er na 1 dag al hellemaal in en zie het als een vertrouwde laptop. Ik heb hem vaak nodig op school en het is totaal niet erg om hem mee te nemen. Hij is niet zwaar en het is super handig dat er geen schijf in zit die de hele tijd heen en weer gaat als je loopt of beweegt, zo is mijn andere laptop namelijk kapot gegaan. De Apple macbook pro RETINA geeft ook een super scherp beeld en dat verschil kun je zeker zien en vergelijken met een andere laptop.

Pluspunten

• Zwaarte
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• Geen snoepkanon

Robin 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Top laptop

Ik heb nog nooit met zo'n fantastisch snelle laptop gewerkt als deze, krachtig en extreem snel. De software loopt ook fantastisch soepel en hij werkt ook goed samen met mijn iPhone.

Pluspunten

• Snelheid
  • Kracht
  • Beeldresolutie
  • Formaat
  • Batterij

vladimmir 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

werkt niet goed met office

Niet aanschaffen als je met office wilt werken. Loopt vast bij word. Lukt geregeld niet om documenten op te slaan in word.
vladimmir 13-07-2016 Product half jaar in bezit

Goede computer

Goede en degelijke computer. Mooi beeld. Werkt prettig. Grootste nadeel is dat gebruik van Office tegenvalt.

Roy811 20-09-2015 Product jaar of meer in bezit

De laptop inmiddels een ruim jaartje in mijn bezit. Nog steeds totaal geen spijt gehad van de iets hogere aanschaf prijs.
De laptop is nog even snel als toen ik hem kocht en de accu gaat ook nog steeds lekker lang mee.

Het retina scherm is echt prachtig. Zelfs als je extreem dichtbij zit is het beeld nog steeds mooi. Het geluid is zoals bij bijna alle laptops niet van een extreem goede kwaliteit maar wel hard genoeg. Heb je meerdere apparaten van Apple dan is dit de laptop die je moet hebben. Alles is super op elkaar afgestemd en het koppelen van de apparaten is een fluitje van een cent.

1 puntje van kritiek: De laptop wordt bij het afspelen van films of iets zwaardere programma's zoals Photoshop, enorm heet. Zo heet dat de laptop niet op schoot gebruikt kan worden. Koelen is door de vormgeving niet mogelijk.