Asus F551MAV-BING-SX1008B

Asus ROG Strix GL503VD-FY208T

Asus ROG Strix GL503VD-FY208T
Bekijk alle Laptops

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus F551MAV-BING-SX1008B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

rudy.brinkman 08-07-2015

Deze laptop is aangeschaft voor mijn ouders en dient als vervanging van hun oude pc. Daarom was het belangrijk dat toetsenbord en monitor aangesloten konden worden en er gekozen werd voor "een bekend merk" maar ook budgettair waren er keuzes te maken. De keuze om een laptop te nemen in plaats van een pc is zodat deze meegenomen kan worden wanneer nodig.

De laptop presteert prima, zeker gezien de prijs. Lekker vlot bij dagelijks gebruik (internet, email, youtube, tekstverwerking).

De laatste tijd heb ik 3 budget-laptops aangeschaft en allemaal presteren ze vergelijkbaar. In deze prijsklasse moet je altijd rekening houden met de beperkingen (er moet toch ergens op bezuinigd worden in het kader van de lage prijs!) en dat is meestal het ontbreken van een DVD-speler. Zo ook bij deze laptop.

Grote pluspunten zijn dus de scherpe prijs, goed beeld, lichtgewicht en relatief dun.