Apple MacBook Air 13" 2013

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Air 13" 2013 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

jan pop 12-03-2014
Geschreven voor: Apple MacBook Air 13" 2013

omdat er steeds meer spullen in huis van Apple gebruikt werden moest ook de laptop er aan geloven. Naast mijn HP Elite heb ik een MacBook Air gekocht. Wat een genot!! Snel. En mooi om te zien. Het systeem moest ik wel verschrikkelijk aan wennen na 25 jaar Microsoft.
Een nadeel: iedereen wil met dit dingen werken/spelen.

Frank45249 08-08-2013
Geschreven voor: Apple MacBook Air 13" 2013

Na lang een Dell laptop te hebben gehad, vorig jaar in augustus een HP laptop gekocht met Windows7. Het werkte, maar voor mij niet optimaal. Omdat ik al "besmet" was door een iMac 21,5" dacht ik nu maar over te stappen naar een laptop van Apple. Het werd een MacBook Air 13inch met 4g geheugen. Man wat werkt dat apparaat lekker. Is binnen 15 seconden bedrijfsklaar. Produceert bijna geen warmte. Helder en scherp beeld. Alleen OS werkt anders dan Windows, maar het werkt wel beter vind ik. Ik heb vele jaren met windows gewekt, maar OS van Apple geef ik nu toch na een jaartje er mee te werken de voorkeur. En, eenmaal Apple, nooit meer iets anders. Heb nu iPod, iPhone, iPad, iMac en nu ook MacBook.