Asus D712DA-AU143T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus D712DA-AU143T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nien 07-08-2020

Wegvallend netwerk op batterij

Geschreven voor: Asus D712DA-AU143T

Het is een laptop die prachtig oogt. Werkt naar behoren op de Realtek netwerkkaart na. Ik verloor het internet direct na loskoppelen van de batterij. Updates en downgrades van software mochten niet baten. Laptop is door winkel omgeruild. Helaas had ik ook bij het tweede exemplaar problemen. Wel iets meer (stroonloos) internet, maar niet constant, netwerkkaart gaf veel fouten. Dus ook deze laptop ging tot mijn spijt retour.

Pluspunten

• Scherm
  • Uiterlijk
  • Snelheid

Minpunten

• Slecht internet als stroom losgekoppeld is

Edwin Nieuwenhuis 29-07-2020

Goeie laptop maar toetsenbord onvoldoende.

Geschreven voor: Asus D712DA-AU143T

De laptop op zich is snel en heeft veel opslagkapaciteit.
Allen het toetsenbord en dan met name de spatiebalk is niet van de kwaliteit die je van een product van deze prijs zou verwachten. Je moet de spatiebalk precies in het midden aanslaan anders pakt hij hem niet. Erg vervelend vooral als je niet blind kan typen zoals ik.
Ik heb hem teruggestuurd.

Pluspunten

• Snel
  • Opslagruimte

Minpunten

• Toetsenbord

Marcel 05-04-2020

Goede laptop

Geschreven voor: Asus D712DA-AU143T

Was op zoek na een snelle laptop met mooi groot beeld snelle processor en veel geheugen nou bij deze jongen heb je alles in een en ziet er nog mooi en elegante uit ook had er een nodig voor mijn bedrijf voor facturen en boekhouding maar ook voor de kinderen voor school die thuis les krijgen wegens corona crisis deze heeft het allemaal en voor privé gebruik films enz. Is deze Asus ook ideaal zeer mooie beeld kwaliteit en mooi geluid en ja 17 inch dat kijkt wel fijn kwa werken is ie mega snel en 1,5 tb geheugen niet vlug vol te krijgen dus wil je een laptop voor werk school of privé raad ik deze aan de acu gaat op beste prestaties wat vlugger leeg kun je beter op besparing zetten gaat dan wel goed mee maar ja gebruik hem voor thuis gebruik dus altyd stroom in de buurt en dat vind ik doet voor de rest van de laptop niks af echt een werk paardje .

Pluspunten

• Snel
  • Zeer mooi beeld
  • Goed geluid
  • Groot geheugen

Minpunten

• Op beste prestaties acu wat vlugger leeg