Philips Voor de benen, elektrisch scheerapparaat, nat/droog - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Voor de benen, elektrisch scheerapparaat, nat/droog op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Marjolijn 13-06-2023

Voor die prijs een goed apparaat

Ik gebruik dit apparaat al 2 of 3 jaar om mijn snor en kingedeelte glad te scheren en af en toe mijn bikinigedeelte.
Het is inderdaad zo dat hij veel lawaai maakt, maar ik gebruik hem maar enkele minuten per dag. Dus ik stoor me daar niet aan.
En mijn advies is ook om, zodra hij niet meer glad scheert ,de batterijen te vervangen. Dan doet hij het weer prima. De oude batterijen maak ik dan op in een ander apparaat bv mijn kunstkaarsen.
En voor dat geld heb ik een prima apparaat, waarvan ik ook nog eens de kop eraf kan halen en grondig kan schoonmaken na bv mijn bikinishave.

Pluspunten

• Prijs
  • Scheert glad, makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Batterijen moet gauw vervangen
  • Lawaai

Cathi 20-06-2020

Slecht scheerresultaat

Werkt absoluut niet pakt de haartjes niet , je blijft eroverheen gaan maar teleurstellend resultaat.

peter 06-03-2017

Miskoop van het jaar

Vorige ladyshave was ook een Philips, heeft het ruim 10 jaar goed gedaan, dus maar weer een Philips gekocht.
Als eerste schrikken van het geluid, lijkt wel een chinook helikopter.
Na bijna 4 maanden maakt het nog steeds wondjes en matig scheer resultaat.
Slecht schoon te maken door diepe uitsparingen in de body onder de scheerkop.
Alleen het batterij verbruik is positief, 1 maal per 3 maanden bij 1 maal gebruik in de 2 1/2 dag.

Pluspunten

• Batterij verbruik

Minpunten

• scheerprestatie matig
  • geluid
  • slecht schoon te maken

jojo 10-11-2012
Na jarenlang een goedkope ladyshave ooit bij Kruidvat gekocht, gebruikt te hebben, deden mijn oksels voortaan pijn als ik ze ging scheren. Met deze nieuwe ladyshave is dat totaal niet het geval. Hij doet op een zachte manier zijn werk. Ik gebruik hem alleen voor mijn oksels want voor benen vind ik een scheermesje van Gilette/Venus veel beter werken.