Bekijk alle Ladyshaves

TheraR 27-05-2018

Handzaam apparaat

Ik heb de Braun bikinitrimmer FG1100 enkele weken gebruikt. Het apparaat heeft twee verschillende scheerkoppen waardoor het voor verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Zowel voor de bikinilijn als ook voor moeilijk bereikbare plaatsen van de oksel. Ik had nog niet eerder een epileerapparaat gebruikt en het was daardoor wel even wennen. Je moet ook de huid wel goed strak trekken anders loop je kans dat de huid wordt meegetrokken. Verder wordt de huid mooi glad en raakt de huid niet geïrriteerd. Ik mocht het product gratis gebruiken.

Pluspunten

• Handzaam
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• trekt soms
Geschreven voor: Braun Silk-épil Bikini Styler 1100 Wit – Precisie trimmen met 2 hoofden en 2 trimkammen, 1 stuk

Anoniem 29-12-2017

Mwah

Dit product heb ik gekregen om uit te proberen. Persoonlijk vind ik de kwaliteit wel wat tegenvallen voor iets van €28. De grote kop werkt wel redelijk goed, maar de kleine is niet scherp genoeg voor de wenkbrauwen, war die voor bedoeld is. Op andere plekken heb ik die niet uitgetest. Tevens voelt het product los aa, alsof de boven- en onderkant niet goed op elkaar zijn aangesloten. Ook is het jammer dat hij niet waterdicht is. Voor de rest is het wel fijn dat er redelijke wat accessoires meegeleverd worden en een handig opbergtasje.

Pluspunten

• accessoires
  • nauwkeurig

Minpunten

• niet waterdicht
  • het kleine mesje is niet scherp genoeg

zannoob 20-12-2017

Goede bikinilijn trimmer

Ik heb dit product mogen testen en dus gratis gekregen. Ik vind het een fijne trimmer omdat je ook verschillende opzetstukken hebt. Bij je bikinilijn is het wel gevoelig als het wat langere haren zijn dus het is gewoon goed bijhouden! Maar daarvoor is deze trimmer dan ook. De batterij gaat verder ook goed mee dus je kan hem ook meenemen als je een paar daagjes weg bent. Daarvoor is het handige zakje ook fijn.

Pluspunten

• Verschillende opzetstukken
  • Langdurige batterij
  • Goede kwaliteit en prijs verhouding

Minpunten

• Op sommige stukjes wel gevoelig bij langere haren.

Charlotte 10-12-2017

Compact en handig in gebruik

Ik heb dit product gratis kunnen testen. De trimmer is heel compact en dus gemakkelijk om bijvoorbeeld mee te nemen op reis. Het is gemakkelijk in gebruik en je kan er heel precies mee te werk gaan. Het is ook een 2 in 1 product aangezien je met de verschillende opzetstukken de trimmer zowel voor bikinilijn als voor wenkbrauwen kan gebruiken.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Kristine V.r. 09-12-2017

lichtgewicht voor groot werk.

Ik kreeg de kans om het toestel gratis te testen. Ik verwachte een epilatie toestel(de naam is Silk-epil), dus de verrassing was groot toen ik een mini scheertoestel in handen kreeg.
Klein maar dapper, weegt niet veel maar werkt goed.
Ook voor het fijne werk, een kleiner kopje, geen klachten.
Als je een scheer-madam bent, en geen epileer-madam zoals ik, dan kan ik het aanraden.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • er zijn twee verschillende opzetstukken 5en8mm

Minpunten

• op kleine battery, dus snel leeg

sarah vw 02-12-2017

niet geweldig

Ik heb deze bikinitrimmer gratis mogen proberen. Het ziet er heel goedkoop uit en maakt veel lawaai voor zo een klein apparaatje. Ik heb eerst het grotere opzetstukje geprobeerd. Dit verliep niet goed. Ik heb me direct gesneden. Ik heb het gewoon gebruikt zoals andere apparaten die ik heb en heb dit nog nooit voorgehad. De haren werden ook niet afgeschoren. Het kleine opzetstukje werkte wel goed. Dit heb ik bij mijn wenkbrauwen geprobeerd. Ik zou dus zeker oppassen met het grotere opzetstuk.

Pluspunten

• klein

Minpunten

• maakt veel lawaai