Braun Silk-épil Bikini Styler 1100 met 2 scheerhoofden en 2 trimkammen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Bikini Styler 1100 met 2 scheerhoofden en 2 trimkammen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

AnnekeR 27-05-2018

Deze trimmer heb ik gratis mogen testen. Als eerste valt op dat het een heel klein en compact apparaatje is. Dat is enorm fijn want zo past hij gemakkelijk in de toilettas tijdens een vakantie.
Er zitten verschillende opzetstukjes bij. Hierdoor kun je het apparaat gebruiken voor wenkbrauwen, oksels en voor het bijwerken van de bikinilijn.
Helaas hapert de trimmer af en toe. Als dit gebeurt is dat best pijnlijk.

Pluspunten

• klein

Minpunten

• hapert

nona 18-05-2018
  • Product gekregen

Ik heb dit product gratis mogen ontvangen om te testen. Ik heb de Silk-épil 3in1 trimmer gelijk gebruik en het het is erg prettig om deze te gebruiken bij de bikinilijn. Het apparaat is erg nauwkeurig en je komt gemakkelijk bij alle haartjes. Hiermee kan je met een gerust hart de zomer in! Ik raad het gebruik van dit product absoluut aan.

Pluspunten

• Compact
  • Opzetstukjes
  • Gemakkelijk in gebruik

Anna1989 14-05-2018

Handige trimmer

Deze trimmer nu een aantal weken in gebruik. Ik nijg helaas toch eerder naar mijn eigen vertrouwde scheerapparaat dan dat ik deze gebruik. Je moet er van houden, hij is handig in gebruik en werkt erg makkelijk op batterijen. Hij doet wat het moet doen en zit een handig zakje bij om de spullen in op te bergen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Handig tasje

Minpunten

• Kan niet onder de douche gebruikt worden

WendyKe 06-05-2018

Mooi design, matig gebruiksgemak

Ik vind deze bikinitrimmer er mooi en vrouwelijk uitzien. Maar belangrijker is natuurlijk zijn gebruiksgemak. Die vind ik een beetje matig. Door het slanke design kan hij wel bij alle moeilijk bereikbare plekken komen. Maar bij langere haartjes is scheren met deze trimmer gewoon niet prettig. Hij voelt alsof de haartjes vast zitten, en haast uit de huid getrokken worden. Bij kortere haartjes heb ik dit probleem niet. Verder had ik moeite om een glad eindresultaat te krijgen, er bleven vaak stoppeltje achter.
Ik heb dit product ontvangen om te testen, maar zou het waarschijnlijk niet zelf aanschaffen.

Pluspunten

• mooi design
  • handig voor moeilijk bereikbare plekken

Minpunten

• niet fijn bij langere haartjes
  • laat stoppels achter

RebeccaR 04-05-2018
  • Product gekregen

Inmiddels heb ik dit product een aantal weken in mijn bezit. Ik kan helaas niet zeggen dat ik het een aanwinst vind. Het slaat vaak haartjes over, waardoor het voor mij een onvoldoende werking heeft. Ook voelt het apparaat behoorlijk instabiel aan. Dit gaf mij niet het gevoel dat ik kwaliteit in handen had. Een geluk bij een ongeluk dat ik dit apparaat heb gekregen om uit te testen. Dan is de domper toch minder groot voor mijn gevoel.

Pluspunten

• Het doet geen pijn

Minpunten

• Onvoldoende werking

Miryea V 29-04-2018

Gebruiksvriendelijk, Pijnloos en snel!

Een geweldig ontharingsapparaatje met een mooie uitstraling! Het werkt snel, gebruiksvriendelijk (ligt ook gemakkelijk in de hand) en het grootste pluspunt: Pijnloos! Ik heb dit fijne ontharingsapparaatje gratis mogen testen en ik ben er zeer tevreden over en beveel dit product ook zeker aan. De prijs is goedkoop en de kwaliteit is uitstekend! Je vergeet alleen weleens wat haartjes, doordat het model wat aan de kleine kant is.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Pijnloos

Minpunten

• Je vergeet weleens wat haartjes

Sandra 23-04-2018

Het is een fijn en klein scheerapparaat. Er zit nog een apart opzet stukje bij voor je wenkbrauwen, maar die heb ik zelf niet gebruikt.
Het apparaat scheert goed en snel alle haren weg. Is handig in gebruik, al is het wel aan te raden om het boekje even door te lezen voor gebruik.
Voor de prijs vind ik dit echt een super goed scheerapparaat.
Als ik hem niet had mogen testen had ik hem waarschijnlijk zelf gekocht.

Pluspunten

• Klein
  • Scheert goed
  • Handig in gebruik

Hanneke 22-04-2018

Ideaaal

Het product is heel fijn om te gebruiken. Ik krijg een gladde huid van en alle haren zijn ook echt verdwenen. Waar ik het meest blij mee ben is dat het geen pijn doet. Je kunt er batterijen in doen en is dat vind ik persoonlijk ideaal. Aangezien je hierdoor niet hoeft te wachten tot die opgeladen is. Hij is makkelijk mee te nemen en hiervoor krijg je ook een zakje meegeleverd. Ik heb dit product gratis ontvangen om het uit te proberen. En ik vind hem fijn.

Pluspunten

• Doet geen pijn
  • Mooi resultaat

Anouk van huit 18-04-2018

Pijnloos ontharen

Ik vind het een heel fijn product. Je onthaart pijnloos met dit apparaat en het is snel gebeurd. Ook vind ik het fijn dat er verschillende opzetstukjes bijzitten en een hoesje om het apparaat en opzetstukjes in te doen.

Pluspunten

• Opbergzakje
  • Snel en pijnloos ontharen

Sandra van H 15-04-2018
  • Product gekregen

De bikinitrimmer viel mij helaas wat tegen. Ondanks dat het product er prima uitziet en wordt geleverd met een zakje waar je ‘m in kan bewaren en met een borsteltje op ‘m schoon te maken, vond ik de trimmer niet fijn in gebruik. Het apparaat, wat ik gratis heb gekregen om te testen, bleef namelijk soms hangen, waardoor mijn huid ertussen kwam. De opzetstukjes zijn wel makkelijk te wisselen, wat een pluspunt is. Toch blijf ik voortaan bij mijn ouderwetse scheermesjes ;)

• Handige opzetstukjes

Minpunten

• Blijft soms hangen
  • Lastig in gebruik

Mira8 09-04-2018
  • Product gekregen

Compacte trimmer handig voor onderweg

Door de lage prijs vind ik het apparaat een prima kwaliteit hebben. De opzetstukjes moeten met wat tijd worden geplaatst omdat ik het gevoel had dat anders de pinnetjes kapot konden gaan. Handig voor de bikinilijn en de oksels. Doordat ik dit apparaat gratis heb gekregen, heb ik ook geprobeerd dit voor mijn gezicht te gebruiken. Dat is goed te doen. Jammer dat het apparaat steeds vervangen moet worden met batterijen

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Praktisch mee te nemen

Minpunten

• Geen accu
  • Pinnetjes waaraan opzetstukjes moeten

Shel S 06-04-2018

Compacte trimmer, handig in gebruik

In gebruik vind ik het product teveel lawaai maken. Het kleine opzetstukje vind ik wel heel handig om je wenkbrauwen in model te depileren. Je hebt op 1 opslag super strakke wenkbrauwen.Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en in de eerste instantie was ik bang om irritaties te krijgen bij mijn bikinilijn, tot op heden niet het geval dus ik ben blij verrast. Het is jammer dat dit product niet waterdicht is, ik had het fijn gevonden dit product zonder problemen te kunnen gebruiken onder de douche, helaas is dit niet het geval.

Pluspunten

• compact en makkelijk in gebruik

Minpunten

• teveel lawaai

Anouk van huit 03-04-2018

Goede werking

Ik heb braun silk-épil gratis mogen testen. Ik vind het een heel fijn product waarbij je alle haartjes die je weg wil hebben op een snelle en pijnloos verwijderd. Toen ik hem voor het eerst gebruikte dacht ik gelijk dit product is echt gemakkelijk te gebruiken. Wel moet je eerst het boekje lezen voordat je weet waar alles voor is maar daarna was alles heel eenvoudig.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Snelle manier van ontharen

mdw 23-03-2018

Prettige trimmer, makkelijk in gebruik.

Deze trimmer is zeer makkelijk in gebruik. Er zijn wel wat kwetsbare dingen in de trimmer waarvan ik bang ben dat ik die makkelijk kapot kan draaien wanneer ik van opzetstukjes wissel. Het product is heel makkelijk in gebruik en pijnloos. Ik vind het een erg prettige trimmer en zal deze zeker vaker gebruiken. Ik vind hem erg prettig omdat hij heel handzaam is en kleine stukjes heeft waardoor je overal makkelijk bij kan. Ik vind het fijn dat ik dit product gratis gekregen heb om te testen want ik ga dit product zeker vaker gebruiken.

Pluspunten

• Kleine opzetstukjes waardoor je overal bij kan
  • Handig in gebruik
  • Veel accessoires, zoals tasje en opzetstukjes

Minpunten

• Werkt op batterij
  • Wisselen van opzetstukjes lijkt kwetsbaar
  • De trimkammen lijken niet te werken

z.w. 20-03-2018

Gewoonlijk gebruik ik een scheermesje onder de douche, maar toen ik het aanbod kreeg om deze bikinitrimmer gratis te testen, was ik benieuwd of deze mij kon overtuigen om over te stappen. De voordelen: lichtgewicht apparaatje, de opzetstukjes zijn handig voor als je alles op één lengte wilt scheren, een leuk kleurtje en scherpe mesjes. Wat ik minder handig vind is dat hij niet waterdicht is en dus niet onder de douche gebruikt kan worden. (hij werkt op 1 AAA batterijtje) Ook vind ik het ontharen vrij pijnlijk en maakt het kleine ding best een hoop herrie. Ik heb niet de indruk dat de haartjes erg veel langer wegblijven en ik vind een scheermesje sneller en makkelijker. Maar als je hier de tijd voor neemt en het belangrijk vindt dat je bikinilijn er strak uitziet, is het een handig apparaatje wat doet wat het hoort te doen.

Pluspunten

• opzetstukjes
  • lichtgewicht
  • scherp

Minpunten

• niet waterdicht
  • pijnlijk
  • maakt herrie

MariekeA 25-01-2018

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen. In principe ben ik er blij mee. Voor de prijs is dit zeker een prima apparaat. Met dit apparaat kan je heel precies de haartjes weghalen, wat prettig is. Alles wordt echt heel erg glad. Wel vind ik dat het wat langer duurt dan het scheren met een scheermesje. Je moet echt de tijd nemen als je je zorgvuldig wil scheren.

Pluspunten

• Alles wordt heel glad

Minpunten

• Duurt lang