Philips Double Contour HP6366

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 92 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Double Contour HP6366 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

W.G. 01-03-2016

Wat een drama apparaat. Vorig jaar juli aangeschaft. En inderdaad de eerste paar keer een prima reslutaat. Maar na een paar maanden werd het slechter. Heb zowel droog als nat scheren geprobeerd, het enige wat ik nu heb is een vreselijk pijnlijke en rode huid. Heb een dag met mijn armen wijd moeten lopen omdat het zo ontzettend zeer deed. Vreselijk apparaat dus!!

Wanda 07-01-2016

Na jarenlang een ladyshave van Braun gebruikt te hebben, probeerde ik deze Philips. Helaas wat een miskoop! Nog nooit had ik last bij het scheren, maar nu had ik veel rode irritatie plekken onder mijn oksels waar ik dagen last van heb gehad en heb ik mezelf meerdere malen gesneden. Vooral het scheren van bikinilijn is een ware ramp. Benen ging prima, maar daarvoor had ik hem niet aangeschaft. Deze gaat snel de deur uit en ik ga terug naar mijn Braun.

D.M.A. 03-01-2016

De ladyshave een half jaar in gebruik. In het begin net als de andere prima scheerresultaat op de benen door die double contour. Nu vind ik het resultaat afzwakken dit komt doordat je het scheerhoofd niet goed kan reinigen en blijven de haartjes tussen het scheerhoofd zitten. Doordat dit vol zit kan je die nieuwe haren niet goed afscheren en ben je veel langer met scheren bezig. Dus schaf je een ladyshave aan kijk goed of die overal gereinigd kan worden. Door de grote kop vind ik deze ladyshave ook lastiger werken bij de bikini lijn. Dit type voor mij geen tweede keer.

16sam 24-05-2015

Philips HP6366 is een gebruiksvriendelijk apparaat, hij maakt weinig geluid. En doet wat hij doen moet. Ik ben tevreden.

Dilmer1997 23-05-2015

Zeer tevreden met dit product. Makkelijk op te laden en het gaat lang mee (40 uur).
Scheerresultaat is prima. De mogelijkheden waar ik me kan scheren zijn voldoende

Ad Kolijn 21-05-2015

ma lalala moet nog wel wat ervaring opdoen. Tot op heden is mijn lieve vrouw er nog niet zo heel enthousiast over. Zelf vindt ik deze actie in feite van de gekke. De tijd die het me kost om door deze site heen te komen voor welgeteld 15 euro had me bij normaal werken waarschijnlijk enige honderden euros opgeleverd. Hier is voor Philips nog wel wat in te verbeteren. Succes.

JVD1862 20-05-2015

Prima apparaat met een goed scheeresultaat voor een goede prijs. voldoet geheel aan de verwachting. een echte aanrader.

Yv1972 20-05-2015

Ik vind dat de bikinilijn lastig te scheren is met dit apparaat. Ik krijg daarna ook uitslag, iets waar ik voorheen geen last van had

smitsjes 19-05-2015

tot op heden prima apparaat met goede mogelijkheden. Daarbij is deze oplaadbaar en makkelijk in gebruik

Lia_din 18-05-2015

ik heb over het hoofd gezien dat scheermesje vast staat, mijn vorige had dat wel en hierdoor is schoonmaken ook lastiger. daarnaast blijft het scheermesje in langere haren hangen.

zon zee en strand 14-05-2015

De snoerloze Sensitive-ladyshave van Philips is voor de moderne vrouw. Het dubbel scheerblad is zacht voor de huid.
Het apparaat scheert prima.

syl43 14-05-2015

mooie ladyshave, jammer dat hij niet op stroom kan met scheren, laden duurt wel lang voor dat je hem dan weer kan gebruiken. scheert prima.wat hij moet doen.

Suzanne2002 14-05-2015

Fijn apparaatje, geeft goed resultaat en ziet er degelijk en charmant uit. Fijn dat hij ook onder de douche gebruikt kan worden. Blij met deze aankoop.

Iloon72 13-05-2015

Top aankoop, werkt snel en met goed resultaat.
Een echte aanrader.
Makkelijk in gebruik. Eerder moeten kopen.

Ollekebolleke12345 13-05-2015

Degelijk met goede scheerresultaten en voldoende gebruiksgemak en mogelijkheden. Goede prijs en goede kwaliteit.

RoosV 12-05-2015

Prima ladyshaver! Scheert net zo glad als met goede mesjes.
Ligt prettig in de hand. Minder last van huidirritaties dan met scheermesjes.

Loesje89 12-05-2015

Heb het scheerapparaat pas een paar dagen in huis maar het scheerresultaat is goed. Je moet niet te snel willen scheren want dan mis je haartjes.
Ook onder de douche is het resultaat goed!

AWKW 11-05-2015

Mooie eenvoudig te gebruiken ladyshave. Geeft een mooi glad resultaat. Vind het alleen jammer dat er geen lampje of geluidje op zit die aangeeft dat de accu bijna leeg is.

JNC1959 11-05-2015

Na eerste keer gebruik met scheerschuim goed resultaat. Gladde benen. Vandaag gebruikt droog, zelfs de kleinste stoppels zijn weggeschoren op de benen. Langs bikinilijn is het resultaat iets minder. Waarschijnlijk moet je de huid echt goed strak trekken.

Scheerapparaat. 10-05-2015

Perfect apparaat, alle functies zijn optimaal te gebruiken. Ondanks dat het apparaat nog niet zo lang in bezit is, lijkt het een goede levensduur te hebben.

R.U. 10-05-2015

handig klein apparaat dat goed in de hand ligt. dat je het ook nat kunt gebruiken, lijkt me ook wel wat, maar nog niet gedaan.

gerben90 10-05-2015

Hallo ik ben Melanie en heb de ladyshave van mijn vriend gekregen. Hij is erg gemakkelijk in gebruik en scheert perfect. Verder ligt hij goed in de hand en glijdt niet weg. De kop beweegt goed mee en heb perfect gladde benen. De ladyshave is dus echt een aanrader.

Melanie

Tasha23 09-05-2015

Apparaat werkt goed. Ik ben heel erg tevreden. Product is maar een paar dagen in gebruik en ik kan niet klagen. Alles werkt naar behoren. Gladde scheerresultaat en gemakkelijk te gebruiken onder de douche. Product is ook makkelijk te gebruiken, geen ingewikkelde functies en allemaal heel erg klantvriendelijk.

Kerstkado14 09-05-2015

Scheert prettig. Jammer dat er geen hoesje of bescherming voor de scheerkop bij zit. Eigenlijk niet compleet.

Refter49 09-05-2015

Goede resultaten met scheerapparaat ligt lekker in de hand . is een aanbeveling om dit scheerapparaat te kopen .