Philips SatinShave Advanced BRL130/00 Elektrisch scheerapparaat, nat/droog - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL130/00 Elektrisch scheerapparaat, nat/droog op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KellyyC 14-03-2021

Dit product werkt meer als een epileer apparaat, in plaats van scheren worden je haren uitgetrokken en trekt je hele huid mee.

Minpunten

• Pijnlijk
  • Onhandig

Mo 23-08-2020

Eerste omgeruild omdat het blad ad zijkant beschadigd raakte en daardoor scherpe kantjes ontstonden. Keurig bij de Aldi direct een nieuwe gekregen. Wederom tevreden (gebruik deze voornamelijk ih gezicht, dus niet veel bijzonders), maar ook deze na een paar maanden weer scheerblad kapot. Ditmaal gewoon ih midden!!

Minpunten

• Scheerblad snel kapot

Hoppie 04-02-2018
Omdat ik altijd een Philips heb gehad weer voor dit merk gegaan. Eerste ladyshave scheerblad scheef omgeruild binnen de garantie tijd bij de blokker. Philips zelf deed er niks mee. Na paar x scheren werd huid irritaties erger weer scheer blad niet goed nog maals omgeruild. Deze derde ga ik ook mee terug. Huid irritaties blijven bestaan. Je voelt gewoon het scherpe tijdens het scheren. De haren worden steeds stugger/scherper. Vette miskoop.

Minpunten

• Schrale huid en zware huid irritatiesirritatiwe
  • Nog nooit zo'n slecht ladyshave gehad
  • Duur