Philips SatinShave Prestige BRL180

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Prestige BRL180 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mary 07-06-2019

PHILIPS BRL180

Na zeker 10 jaar een Braun ladyshave gehad te hebben was het tijd voor een nieuwe. Na wat gezoek en goede reviews en een cashback actie van Philips deze aangeschaft. Dit is dus mijn grootste miskoop die ik ooit gedaan heb. Na enkele pijnlijke scheerbeurten en huidiritaties is deze de vuilnisbak in gegaan wat een waardeloos onding is en dit denk zelf dat het Philips medewerkers de goede reviews geplaatst hebben. Deze ladyshave kan geen goede reviews hebben.
U begrijpt dat mijn advies is laat deze links liggen en ga voor betere.

Jose 27-04-2019

Dit apparaat doet niet wat er wordt beloofd

Na ongeveer 25 mijn wet and dry scheerapparaat van Philips te hebben gebruikt, werd het tijd voor een nieuwe.
Het werd de BRL180.
Ik heb geen goede scheerresultaten.
Hoe ik ook mijn best doe, geen gladde oksels, wel huidirritatie!
Ik ben echt teleurgesteld in dit apparaat!

Minpunten

• Slecht scheerresultaat
  • Huidirritatie

Colmschate 03-06-2018

Na anderhalf jaar kapot

Op zich scheert dit apparaat wel prettig, zonder huidirriatie. Maar je moet soms meerdere keren over dezelfde plek om haartjes te verwijderen. En nu na anderhalf jaar kan ik eindeloos bezig blijven, hij scheert geen haartjes meer weg. Zonde van de 65 euro!
(Ik heb deze ladyshave niet intensief gebruikt)

Pluspunten

• Geen huidirritatie

Minpunten

• Erg korte levensduur
  • Niet heel effectief

Wendy 27-10-2017

Maakt scheren pijnlijk

Erg ontevreden over deze ladyshave. De ladyshave trekt de haren eruit, wat erg pijnlijk is. Daarnaast kan ik de bininilijn slecht tot niet ermee scheren en krijg ik huidirritaties door het scheren. Kortom, niet aan te raden en helemaal niet voor deze belachelijke hoge prijs. Echt een zeer slechte ladyshave!

Minpunten

• Maakt scheren pijnlijk
  • Huidirritatie
  • Moeilijk de bikinilijn te scheren

Annemarie 13-06-2017

Teleurstelling

Dit is voor het eerst dat ik een ladyshave heb gekocht, mede door de goede reviews besloten om deze aan te schaffen, maar wat een teleurstelling. Oksels en bikinilijn zijnog sowieso geen doen want deze zones doen gewoon pijn met dit apparaat. De benen gaan redelijk maar nog moet je meerdere malen over dezelfde plek heen gaan om alle haartjes weg te krijgen. Het maakt weinig verschil of je dit nat of droog doet.

Pluspunten

Minpunten

• Pijnijk bij oksels en bikinilijn.
  • Matig op de benen