Philips SatinShave Prestige BRL180 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Afspoelbaar

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Annemarie 13-06-2017 Product paar maanden in bezit

Teleurstelling

Dit is voor het eerst dat ik een ladyshave heb gekocht, mede door de goede reviews besloten om deze aan te schaffen, maar wat een teleurstelling. Oksels en bikinilijn zijnog sowieso geen doen want deze zones doen gewoon pijn met dit apparaat. De benen gaan redelijk maar nog moet je meerdere malen over dezelfde plek heen gaan om alle haartjes weg te krijgen. Het maakt weinig verschil of je dit nat of droog doet.

Pluspunten

Minpunten

• Pijnijk bij oksels en bikinilijn.
  • Matig op de benen

Biker17 03-05-2017

Geen fijne Lady have

Al jaren gebruik ik een ladyshave, van verschillende merken gehad, waaronder al eerder een Philips die prima beviel, dus toen ik de goede reviews van deze las, ging ik toch over de streep ondanks de prijs...
Ik heb in al die jaren nog nooit zo'n slechte ladyshave gehad!
alleen voor de benen geschikt, oksels en bikinilijn is een drama! zonde van mijn geld.

cbcalimero 23-06-2016

Perfecte ladyshave

De satinshave prestige ligt lekker in de hand en is supermakkelijk in gebruik. Hij verwijdert korte haartje perfect. Beter dan mijn oude Ladyshave. De hulpstukjes zijn ideaal voor de bikinilijn.

Marinah76 23-06-2016

Voldoet aan mijn verwachtingen

Mijn ervaringen zijn prima. Het is een mooi apparaat. Hij ligt goed in de hand. De hulpstukken zijn praktisch. En vooral belangrijk het is eenvoudig te gebruiken met een glad resultaat! In tegenstelling tot mijn oude ladyshave (geen philips) maakt deze weinig geluid en zijn er ook geen vervelende trillingen. Dus hij voldoet aan mijn verwachtingen!

boogschutter27 22-06-2016

prettig apparaat, scheert glad

Philips SatinShave Prestige Elektrisch scheerapparaat scheert glad en ligt goed in de hand. wat ook een plus punt is dat je hem onder de douche kunt gebruiken. zelf gebruik ik het liefst de standaard scheerkop en vind ik dat de hulp stukken minder goed werken

stigt 22-06-2016

fijn scheerapparaat

Fijn scheerapparaat met vele extra's.ligt goed in de hand,snel op te laden en makkelijk in gebruik.Met dit apparaat geen last meer van huidirritaties.

Boyke2013 22-06-2016

De saitinshave is bijzonder makkelijk in gebruik

Fijn apparaat wat lekker glad scheert. Je kunt hem na opladen lang genoeg gebruiken voor scheerbeurt.

Sweetgirllinda 16-06-2016

perfect resuktaat en handig voor op reis

Een ideaal apparaat dat met de aparte kopstukken een mooie complete set is om mee te nemen op reis. Zowel nat als droog te gebruiken met een goed resultaat. Laden gaat ook lekker snel.

Lotusbloem 15-06-2016

Een makkelijk wendbaar scheerapparaat

Een makkelijk wendbaar scheerapparaat. Kan zowel droog als onder de douche gebruikt worden. Het hulpstukje voor de bikinilijn is klein en ideaal. Een mooi licht scheerapparaat wat een goed glad resultaat geeft.

Norael 12-06-2016

Fijne scheer ervaring

Zeer tevreden over deze ladyshave, glijd makkelijk over de huid en door de zij kussentjes geen irritatie. Opladen duurt 1 uur, daar kon ik 1 uur droog of onder de douche/bad scheren.
De snel oplaad functie werkt perfect binnen 5 minuten kan je weer scheren.
De twee ronde scheer bladen werken goed en volgen moeiteloos de contouren van je lichaam, zeker vergeleken bij mij vorige lady shave.
En het uiterlijk wil ook wat, de lady shave ziet er mooi uit in zacht roze.

Natasja79v 10-06-2016

Fijne ladyshave

Het is een fijne ladyshave. Met vele extra's erbij.
Handig dat alles in een opbergzakje kan.
De ladyshave ligt prettig in de hand qua vorm.
Zo kun je gemakkelijk alles bijwerken wat je wilt, zeker met de hulpstukken die erbij zitten.
Fijn dat er ook een beschermkapje bijzit, wanneer je het niet gebruikt, doe je deze erop.
Snel opgeladen, werkt prettig.

FZ70 08-06-2016

Ligt niet lekker in de hand, irritaties en rode plekken

Ik wilde voor mijn oude philips ladyshave, die ik jaren na alle tevredenheid heb gebruikt wel eens een nieuwe.
Ik heb hem nu 2x gebruikt voor oksels en bikini lijn. Hij trekt aan de haren, glijdt niet lekker, huid is geïrriteerd en laat rode plekken achter. Deze gaat als nieuw de prullenbak in helaas. Dure aankoop.

nts23 04-06-2016

Licht fijn in de hand

Werkt zeer soepel en fijn. Geen last van rode bultjes. Ook de extra onderdelen zijn zeer prettig in gebruik. Vooral voor de bikinilijn

nikky50 02-06-2016

mooi produkt

zou deze echt aanraden , je benen voelen nat scheren mooi zacht aan
Deze ladyshave gaar mooi met t lichaam mee geen krassen of irritatie s