Philips SatinShave Prestige BRL180 - Reviews

Afspoelbaar

1,7

Colmschate 03-06-2018

Na anderhalf jaar kapot

Op zich scheert dit apparaat wel prettig, zonder huidirriatie. Maar je moet soms meerdere keren over dezelfde plek om haartjes te verwijderen. En nu na anderhalf jaar kan ik eindeloos bezig blijven, hij scheert geen haartjes meer weg. Zonde van de 65 euro!
(Ik heb deze ladyshave niet intensief gebruikt)

Pluspunten

• Geen huidirritatie

Minpunten

• Erg korte levensduur
  • Niet heel effectief

Wendy 27-10-2017

Maakt scheren pijnlijk

Erg ontevreden over deze ladyshave. De ladyshave trekt de haren eruit, wat erg pijnlijk is. Daarnaast kan ik de bininilijn slecht tot niet ermee scheren en krijg ik huidirritaties door het scheren. Kortom, niet aan te raden en helemaal niet voor deze belachelijke hoge prijs. Echt een zeer slechte ladyshave!

Minpunten

• Maakt scheren pijnlijk
  • Huidirritatie
  • Moeilijk de bikinilijn te scheren

Annemarie 13-06-2017

Teleurstelling

Dit is voor het eerst dat ik een ladyshave heb gekocht, mede door de goede reviews besloten om deze aan te schaffen, maar wat een teleurstelling. Oksels en bikinilijn zijnog sowieso geen doen want deze zones doen gewoon pijn met dit apparaat. De benen gaan redelijk maar nog moet je meerdere malen over dezelfde plek heen gaan om alle haartjes weg te krijgen. Het maakt weinig verschil of je dit nat of droog doet.

Pluspunten

Minpunten

• Pijnijk bij oksels en bikinilijn.
  • Matig op de benen