Philips Elektrisch scheerapparaat, dubbel scheerblad, Wet & Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Elektrisch scheerapparaat, dubbel scheerblad, Wet & Dry op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

p**********@h********** 27-05-2022
Slechtste ladyshave die ik ooit gehad heb!
Je moet -tig keer over een zelfde plek voordat alles geschoren is. Scheert slecht op moeilijker bereikbare plekken, dus onder de oksels en in de lies… waar je juist zo’n ladyshave voor gebruikt! En af en toe trekt ie een haar met wortel en al uit!
Ik ga toch maar weer een normale (vaak goedkopere) ladyshave aanschaffen!

Betty 12-02-2021

Heel tevreden

Ben erg tevreden geen bultjes en wondjes scheert erg goed.
Attributen vind ik ook handig en fijn. Batterij gaat ook lang mee.
Zeer tevreden.

Annoniem 17-09-2018

Vervelend apparaat met slecht en pijnlijk resultaat

Dit apparaat is een van de ergste scheerapparaten die ik ooit geprobeerd heb. Hij trekt haren eruit, scheert niet glad, scheert niet in rondingen en maakt veel lawaai. Daarnaast is het apparaat zeer onhygiënisch gezien je de haren er niet uit krijgt. Ik heb contact opgenomen met Philips die mij netjes een nieuwe kop toestuurde, deze kwam de volgende dag al binnen. Zeer klantvriendelijk! Helaas is er met de nieuwe kop geen verbetering behalve dat die minder lawaai maakt. Indien je wel graag stoppels en haartjes wil blijven zien na een scheerbeurt en het niet erg vind dat het apparaat vies word en haartjes er soms uit trekt is het zeker een aanrader! Ik hoop dat ik mijn geld kan terug krijgen gezien dit apparaat geen van zijn beloften waar maakt, maar ik ben er bang voor..

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Laad snel op
  • Philips is klantvriendelijk

Minpunten

• Laat stoppels en haren achter
  • Onhygiënisch
  • Scheert niet in rondingen
  • Pijnlijk scheren (epileer willekeurige haren)
  • Doet niet wat hij beloofd

Hoppie 14-02-2018

Zeer slécht apparaat. Gekocht omdat ik problemen ondervond met de Philips brl130. Maar ook deze duurdere versie is een nachtmerrie. Haren eruit trekken, kapotte huid. Ingegroeide haren, onstekingen. Mijn vertrouwen in een goede ladyshave vinden is weg. Al ruim 26 jaar ervaring met Philips. Heb geen vertrouwen meer in dit merk. Maar nat scheren is voor mij onder oksels geen optie.

Minpunten

• Wondjes
  • Trekt haren eruit
  • Beschadigd de huid