Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRL160 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

De enige echte José 05-07-2021

Een aanrader!

Geschreven voor: Philips BRL160

Super makkelijk in gebruik! Zeker een aanrader. Ik gebruik het apparaat elke keer als ik een kleedje draag, 5 minuten snel over mijn benen gaan. Batterij gaat lang mee.

c**n@g**l.com 23-06-2021

Haren uittrekken

Geschreven voor: Philips BRL160

Een erg duur product dat de haren er uit trekt in plaats van scheert erg teleurstellend

Minpunten

• Scheert niet
  • Nat niet tegebruiken
  • Trekt de haartjes er uit

Ilsink 19-04-2021

Een miskoop!

Geschreven voor: Philips BRL160

Heb ontzettende spijt van mijn aankoop, met veel druk, dus pijnlijk, krijg je een paar haartjes weg. Dit is niet Philips waardig, heb altijd veel vertrouwen gehad in dit merk, maar nu helaas niet meer.

Karin z 10-03-2021

Waar ik voor wil gebruiken kan dus niet

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik heb geen haar op mijn benen en wil hem voor mijn bikinilijn gebruiken maar moet dan een apart hulpstuk kopen

RonHen 15-02-2021

Mooi van vorm en gemakkelijk in werking.

Geschreven voor: Philips BRL160

De vorm en de accessoires zijn mooi! Het apparaat ligt heel makkelijk in de hand en is heel gebruiksvriendelijk. De scheerkop draait mee met de beweging en maakt het scheren daarom makkelijk. Ook het schoonmaken is een makkie. Dit scheerapparaat is echt een aanrader!

Jeanie1960 10-01-2021

Fantastisch apparaat, erg blij mee, top, top , top

Geschreven voor: Philips BRL160

Fantastisch goed apparaat, geweldige prestaties. Sterk, degelijk en snel. Ik ben er heel erg blij mee. Heel veel gebruiksmogelijkheden voor het hele lichaam. Supersnel oplaadbaar.Top, top, top.

zonder naam 02-12-2020

mooie vormgeving SatinShave

Geschreven voor: Philips BRL160

ben tevreden met dit product.
Voldoet aan verwachtingen.
Over de batterij (levensduur) kan ik helaas nu nog niets zeggen.
Dat zou dan het enige minpunt zijn....??

Marjonie70 07-07-2020

Makkelijk hanteerbaar

Geschreven voor: Philips BRL160

Dit scheerapparaat ligt makkelijk in de hand en is te pakken wanneer je wilt.
Er is geen water of scheerschuim nodig dus bespaart je dat extra kosten.

Uzmy 25-06-2020

Niet voor de gevoelige huid

Geschreven voor: Philips BRL160

Hiervoor jarenlang een Philips satinelle ice HP6495/96 gehad, nooit een schrammetje op mijn huid. Deze product is een zwaar teleurstelling geweest en ook nog heel snel gebroken.

Jona66 04-06-2020

Naar verwachting goed product

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik ben tevreden over de werking van het apparaat. Het is makkelijk in gebruik en houdt het lang vol buiten de oplader. Ik heb hem nog niet "nat" gebruikt dus weet niet of dat voldoende resultaat geeft, vandaar dat ik een "goed" heb gegeven.

Vereecken 13-01-2020

makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips BRL160

Prijs / kwaliteit is goed, werkt lekker zonder pijnlijke haartrekken, gaat goed met de rondingen mee

Monia 11-06-2019

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar

Geschreven voor: Philips BRL160

Dit product is niet geschikt voor donker, dik haar.
Small shaving head voor bikini bij mij helemaal werk niet.

Elies 14-02-2019

Fijn in gebruik en werkt goed. Ik mis een lampje.

Geschreven voor: Philips BRL160

Hij werkt helemaal prima maar ik mis een lampje er op die ik bij mijn vorige scheerapparaat wel op zat. Nu moet ik met mijn mobiel bijschijnen in mijn donkere badkamer.

DanielleC 18-12-2018

Miskoop

Geschreven voor: Philips BRL160

Ik zou het niet meer terug kopen en ook niet aanraden aan iemand.
Je blijft stoppels voelen , zelfs net na het scheren.
Het is wel mooi van ontwerp en ligt makkelijk in de hand.
Batterij gaat lang mee. En heeft sneloplaad functie heel goed.
Voor mij was het naar prestatie toe toch een miskoop. Sorry

Marian 08-08-2018

Onding

Geschreven voor: Philips BRL160

Wat een slechte ladyshave, dit ben ik niet gewend van Philips. Krijg nog steeds na maanden gebruik kleine wondjes bij ontharen van de oksels. Hij scheert ook niet glad zeker niet in vergelijk met mijn vorige. Ook niet goed schoon te maken.

Pluspunten

• Extra beschermkap ideaal om mee te nemen
  • Lange accuduur

Minpunten

• Blijven korte haartjes
  • Niet gied schoon te maken

Anon936 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

Geschreven voor: Philips BRL160

Benen worden prima zacht, behalve de knieeen. Daarnaast lukt het me niet om mijn oksels te scheren... Het echte drama begint zodra ik de haren in mn schaamstreek probeer te verwijderen.

Ik volg de handleiding, heb eerst de haren getrimd met de trimkam. Vervolgens het kleine scheerkop erop en er gebeurd helemaal niks. Waardeloos als je hem voor je oksels en bikinilijn haalt dus! Zonde van je geld, je kan net zo goed de goedkoopste halen, gezien het toch alleen voor de benen werkt.

nts23 21-06-2018

Werkt niet voor schaamstreek

MaSiBo 05-06-2018

Dit product voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips BRL160

Na diverse merken scheerapparaten te hebben geprobeerd, spant de Philips BRL160/00 SatinShave de kroon. Hij scheert prettig en glad.

Wendelieff 28-05-2018

Scheert glad

Geschreven voor: Philips BRL160

Dit product kan ik iedereen aanraden, het scheert erg zacht en het resultaat van de huid is na afloop zacht. Veel opzet stukken en mogelijkheden. top product!

BeTe 25-02-2018

Slechte kwaliteit.

Geschreven voor: Philips BRL160

Slechte scheerkwaliteit; haren worden niet in één keer verwijderd.
Bevestiging scheerblad aan scheerkop ziet er erg kwetsbaar uit en is het ook. Om scheerblad te verwijderen moet schuifje op scheerkop verschoven worden. Dit werkt niet. Er zit ruimte tussen scheerblad en kop en scheerblad kan zonder te ontgrendelen van scheerkop verwijderd worden.
Tijdens scheren al paar keer gebeurd dat scheerblad spontaan van scheerkop viel.