Philips SatinShave Advanced BRL140/00 Elektrisch scheerapparaat, nat/droog - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL140/00 Elektrisch scheerapparaat, nat/droog op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h******@z******* 08-05-2021
Was prima maar na twee jaar veel lawaai.
Niet normaal na twee jaar.
Heb hem al een keer omgeruild ivm herrie maken.

aukje 25-03-2020

Ik heb de ladyshave gekocht omdat mijn oude ladyshave van braun kapot is gegaan. Toen heb ik een goedkopere besteld en merkte toch dat ik behoefte had aan een kwalitatiever merk. Dus heb ik deze van philips gekocht. het apparaat scheert makkelijk en is goed te gebruiken voor je intieme zones. Heb geen last van scheerbultjes of rode plekken. Ik ben heel tevreden over mijn aankoop.

Roos 14-06-2019

Ligt goed in de hand

Doet wat het moet doen. Scheert langzaam. Maar glad en goed de opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen en de kop is goed schoon te maken.

Pluspunten

• Goed vorm gegeven
  • Makkelijk in gebruik

Anja 27-09-2017

Pijnlijke schrammen onder oksels!

Dat dit product als "best reviewed" uit de bus komt vebaast me ten zeerste! Veelvuldig kom ik dezelfde klacht die ik ook heb tegen, namelijk dat dit product pijnlijke schramen onder de oksels veroorzaakt. Hoe kan dit product dan toch zo goed uit de bus komen vraag ik me dan af en hoe betrouwbaar zijn de reviews eigenlijk?

Minpunten

• veroorzaakt dikke pijnlijke schrammen

Vanja1978 24-06-2016

Handig in gebruik, pijnloos en je bent snel klaar. Je kunt zowel onder de douche scheren als droog!

Lieke71 22-06-2016

Heb deze nu enkele weken in huis en ben zeer tevreden met het resultaat. Super glad en pijnloos ontharen ook onder de douche

Poohhoekje 20-06-2016

Ik heb nogal last van hevige beharing die snel terugkomt en dit apparaat haalt alle haartjes weg ook de korte.
Vind het vooral fijn dat ik het zowel nat als droog kan gebruiken en de batterij gaat lang mee..
Veel beter dan mn vorige ladyshave

Assie68 19-06-2016

Ligt fijn in de hand, is een mooi apparaat en haal de haren snel makkelijk en goed weg.Er zitten hulpstukken bij maar vind onder handiger.

Malamute 18-06-2016

Mooi apparaat om te zien, ligt fijn in de hand.
Scheert ook erg fijn, zonder dat het in de huid trekt.
Vind wel dat het de fijnere haartjes wat minder goed pakt.
Maar al met al zeer tevreden over dit apparaat!

Loela 16-06-2016

Ik had er veel meer van verwacht scheren doet ie prima. Er zit een speciale opzetstuk bij om de huid mee glad mee te trekken die werkt totaal niet. Hij werkt eigenlijk evengoed als mijn ladyshave van een tientje

Joyce 15-06-2016

Het is een compact apparaat zowel onder de douche als droog te gebruiken. Tot nu toe 1x opgeladen en nog steeds niet leeg. Het apparaat pakt alle haren behalve hele korte haren. Het lukt dan niet altijd. Ik gebruik een laserapparaat. Heb dan wel een scheermesje nodig om het gewenste resultaat te krijgen. Voor de rest wel tevreden met het apparaat.

danablabla 15-06-2016

Wat ik een heel groot pluspunt vind is dat je deze lekker onder de douche kan gebruiken. Hij maakt niet erg luid geluid wat wel fijn is als je even bezig bent.
Aan beide kanten zit een scheerstukje dus als je heen en weer gaat pakt hij beide kanten, dit werkt lekker snel. Hij pakt alle haartjes goed en dat is ook een heel goed pluspunt. Ook merk ik dat ik geen last meer heb van ontstoken haarzakjes sinds ik deze gebruik. Verder nog 1 erg fijn pluspunt, met mijn vorige shave had ik last dat er wel eens een haartje bleef haken wat ERG pijn deed. Daar heeft deze dus ook geen last van. Al met al heel fijn apparaat dus.

Simbeertje 13-06-2016

Ik ben zeker te spreken over dit product van Philips.
Heb je het apparaat eigenlijk al gezien? Een beauty. Ik ben een vrouw en het oog wilt ook wat toch? Voor design vind ik het al een groot pluspunt.
Maar hoe werkt hij? Ik ben een dummy met elektrische apparaten maar deze begreep ik ook meteen door de handige gebruiksaanwijzing.
Wat ik een enorm pluspunt vind is dat hij ook gebruikt kan worden onder de douche en het opladen ging snel zodat ik hem de volgende keer weer met volle accu kon gebruiken.

En nu het belangrijkste: het scheerresultaat.
Ik heb vrij stugge haren en mijn haargroei is ook vrij vlot.. Ik ging er makkelijk 'doorheen/overheen' en hij pakte al meteen een heleboel haren mee(bij een merkloos apparaat moest ik dit meerdere keren herhalen). Echt super dus. Het resultaat na afloop was een gladde en haarloze huid.

Ik moet nog een beetje wennen aan het ontharen door middel van het apparaat bij de oksel.. maar ik merk dat het steeds makkelijker gaat.

Ik zeg doen!!

Nikki 07-06-2016

Dit is een fijne ladyshave. Door het design kom je overal gemakkelijk bij. Zonder opzetstukjes kun je gemakkelijk dicht langs de huid scheren. Ook fijn dat de ladyshave draadloos is en dat je hem na het opladen lang kunt gebruiken.

rovianne 03-06-2016

Bij mijn vorige shaver kwamen na een paar dagen al stoppeltjes, maar daar heeft deze geen last van. Het voelt nog steeds heel zacht. Apparaat ligt lekker in de hand, scheert makkelijk zonder trekken. Fijne opzetstukjes.

annet1989 02-06-2016

Zeer fijne ladyshave. Ligt lekker in de hand, waardoor die goed te gebruiken is.
Superhandig dat je hem onder de douche kan gebruiken.
Haalt goed de haren weg en ook makkelijk te gebruiken bij de oksels en intieme zones.
Mijn vorige ladyshave was ook een philips en die ging 10 jaar mee.

Frannie 02-06-2016

Na 10 jaar maar eens een nieuwe Ladyshave aangeschaft. Werkt super fijn; je huid wordt zacht en glad. Het apparaat ligt fijn in de hand en kan makkelijk overal komen. De verschillende opzetstukjes heb ik nog niet gebruikt. Ik moet nog even uitzoeken waarvoor deze allemaal dienen. Ik zou het product zeker aanraden!

Kimytjuh 02-06-2016

Dit apparaat maakt zijn prijs echt waard ! Geen prikkende oksels meer en scheren voelt gewoon aangenaam. De opzetstukken zijn ook handig. Alle haartjes verdwijnen en laten een zijdezacht gevoel achter !