Philips SatinShave Advanced BRL140 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SatinShave Advanced BRL140 op Kieskeurig.nl.

wesbie 11-06-2021

relaxed scheren

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

een heerlijk apparaat om gauw even te scheren zonder poespas van scheerschuim etc. Scheer glad en makkelijk hanteerbaar. Makkelijk in onderhoud en schoonmaak.

Evelines 03-04-2021

Helaas niet helemaal tevreden

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Mijn oksels en bikinilijn worden mooi glad maar mijn benen niet! Ik dacht eerst nog misschien doe ik iets verkeerd, maar ik heb het nu een aantal keer geprobeerd en mijn benen worden gewoon niet glad. Heel gek!

AD Vos 17-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijke ladyshave!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ontzettend fijne ladyshave! Houdt ook fijn vast en werkt prettig. Na 1,5jr is bij mij nu het scheermesje kapot (zit een gaatje in, waardoor het krast op de huid), maar is gewoon slijtage door gebruik. Heel fijn dat de scheermesjes dan ook als los onderdeel te verkrijgen zijn!

JMECH 31-10-2020

Voldoet aan mijn verwachtingen ......

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb meerdere apparaten gehad voor ontharing maar dit is de beste tot nu toe.
Voldoet aan meer dan mijn verwachtingen.

Svenina 11-01-2020

Philips satin shave advanced

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Een zeer handig toestel, dat zowel nat als droog kan gebruikt worden! Geen kans op snijden bij het scheren en perfect om de benen bv rap bij te scheren na het aankleden. Niet rommelig, snel, heel precies en gemakkelijk in gebruik. Zonder draad! Dus je kan het in elke kamer gebruiken.
Ook ideaal voor het scheren van de oksels, er zit een handig opzetstukje bij waardoor jouw huid strak getrokken wordt en de oksels zijn op 1,2,3 super glad.

Lolotte86 09-01-2020

Fijne scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Scheerapparaat met een mooie look, doet wat hij moet doen!
Zacht voor de huid, makkelijk in gebruik, geen geknoei meer met scheermesjes

I.S. 09-01-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Handig en compact toestelletje, neemt niet te veel plaats in. Groot voordeel is dat je het zowel nat als droog kunt gebruiken - dus zeer handig onder de douche. Ikzelf heb een gevoelige huid, maar heb geen problemen met het toestel, het is niet pijnlijk.

Bibi1992 23-12-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Eindelijk pijnloos droog en nat scheren en achteraf geen irritatie of jeukend gevoel
Egt een aanrader

De Volder 13-12-2019

Een ultra glad resultaat in een handomdraai!

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb je weinig tijd maar wil je toch de deur niet uit zonder ultra gladde benen? Deze Philips SatinShave verwijdert alle haartjes in een handomdraai droog of in de douche! De kop is heel makkelijk te reinigen en de batterij laadt zeer vlug op en heeft een lange levensduur.

Claudia000 10-12-2019

Vlot in gebruik en licht in de hand.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb het scheerapparaat nu al een paar keer gebruikt en ben toch wel content van het apparaatje.

Vroeger gebruikte ik altijd een scheermesje wat toch wel veel tijd in beslag nam.
Met dit scheerapparaat ben je in een mum van tijd helemaal geschoren.

Het enige dat ik iets minder vind is dat mijn benen toch niet zo super zacht zijn nadien, zoals ik gewend ben.

Dit scheerapparaat is zeker aan te raden voor mensen die niet veel tijd willen verspillen aan het scheren en komaf willen maken met dat plakkerige scheerschuim.

Selina 10-12-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het product is zeer gemakkelijk om te gebruiken, en in tegenstelling tot wat ik verwacht had is het geheel pijnloos. Ook gemakklijk om uit te kuisen.

Nurse53 23-09-2019

Prima koop.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Een goed apparaat die doet wat het zegt. Ligt prettig in de hand. Qua prijs ook leuk. Haalt de haartjes goed weg overal.
Makkelijk uit elkaar te halen en dus ook schoon te maken. Kortom een tevreden klant.

Schipahoi 15-08-2019

gebruiksvriendelijk en presteerd goed zonder irritatie

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

werkt prettig zowel onder de douche als droog. Ligt prettig in de hand. En je hebt geen last van irritaties nadien. Fijn dat het draadloos is. En na oplading gaat het best lang mee.

marjanrob 15-08-2019

gebruiksvriendelijk en presteerd goed zonder irritatie

Sannie19 06-07-2019

Slschter dan slecht

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Het scheert niet, totaal niet. Weggegooid geld. Geen wonder dat ie steeds goedkoper aangeboden wordt.. Ik begrijp werkerlijk niet waar de goede recensies vandaan komen. Ik had me er zo in verdiept, klopt iets niet.

Jch48 23-06-2019

Appareil répondant bien à ce que l’on attend de lui !

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Appareil élégant, facile à utiliser, ne blesse pas et réalise une coupe parfaite avec une autonomie idéale. Facile à nettoyer (sous l’eau). J’apprécie Philips, simple, pratique, efficace - que demander de plus ?

iMirjam 04-10-2018

Ik blijf stoppels houden

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Het apparaat ziet er goed uit en ligt ook fijn in de hand, maar helaas wordt mijn huid niet zijdezacht. Er blijven veel stoppels staan. Ik heb op meerdere manieren geprobeerd om het gewenste resultaat te behalen, verschillend aantal graden, hard/zacht, met hulpstukjes en zonder hulpstukjes, maar het mocht niet baten. Ik kocht het omdat mijn huid geïrriteerd raakt van scheermesjes. Ik kan me voorstellen dat dit echt beter zou zijn geweest voor mijn huid als ik er niet zo vaak over heen hoefde. Maar zelfs dan heeft het niet het gewenste resultaat.

Ernst34 27-07-2018

Kwalitatief goed product.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Goed ontwikkeld product, iets te kwetsbare bevestiging van de losse onderdelen, jammer dat je pas in de handleiding leest (als je tuis bent) dat er hulpstukken te koop zijn. Je kiest boor een kwalitatief duurder product wat niet compleet is.

Lady50 02-06-2017

Fijne ladyshave

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik heb deze ladyshave nu een maand en hij voldoet aan mijn verwachtingen. Scheert glad en zonder irritaties. Ik scheer 3 a 4 keer per week en heb hem pas 1x opgeladen. Na 2x scheren zat het scheerblad een beetje scheef, maar dat is via garantie snel opgelost. Was waarschijnlijk een montagefout. Ik ben zeer tevreden.

Frekar 01-07-2016

Gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Philips SatinShave Advanced BRL140

Ik vind dit een zeer praktisch toestel, ligt goed in de hand.
Zowel onder de douce, in bad en droog geeft het een uitstekend resultaat. Bij het eerste gebruik was ik een beetje bang voor huidirritatie achteraf (daar ik een gevoelige huid heb) hier heb ik echter totaal geen last van gehad. Ook batterij gaat lang mee. Een echte aanrader.