Braun Silk-épil Lady Shaver 5-360 Roze - 3in1 Elek Scheerapparaat, Trimmer En Scrubsysteem Met Snoer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil Lady Shaver 5-360 Roze - 3in1 Elek Scheerapparaat, Trimmer En Scrubsysteem Met Snoer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

GB 20-06-2018
Ik vind dit een hele slechte ladyshave die niet alles meeneemt. Er blijven veel haartjes achter. Ik heb deze ladyshave nu ruim een jaar en ik ben absoluut niet te vrede met mijn aankoop. Opzoek naar een betere.

Geertje H. 08-05-2018

Omdat de zomer er aan komt, werd het tijd voor een 'opfrisbeurt'. Ik was dan ook blij toen ik deze Ladyshave gratis mocht proberen.
Vol goede moed begon ik met dit scheeravontuur. Alles zat in de verpakking, zoals diverse scheerkoppen, een borsteltje, het snoer en natuurlijk het apparaat zelf. Het snoer is voor mij lang genoeg, erg fijn! Toen ik het apparaat aanzette, viel me wel op dat het veel lawaai maakte. Jammer!
De benen scheren was geen probleem. Ik kreeg geen wondjes en de huid werd goed glad door het 'scrubeffect'. Daarna de bikinilijn. Hier viel de grootte van de scheerkop in negatieve zin op. De moeilijk bereikbare plekjes bleken té moeilijk voor de Ladyshaver Silk Epil LS5360.
Een minpunt dus, want juist daarvoor leek mij dit een geweldig apparaat!
De boel is nadien wel goed schoon te maken. Helaas is de Ladyshaver niet onder de douche te gebruiken, er zit geen oplaadfunctie op... Dat vind ik wel erg jammer.

Tja, al met al.. Het benen scheren werkt goed, maar met een scheermes ben ik even snel klaar. De bikinilijn is in mijn geval niet met dit apparaat te doen. En daar had ik dus op gehoopt. Het geluid en de functie die ontbreekt van het 'onder de douche' kunnen scheren maakt dat ik dit product niet aanbeveel. En de hoge prijs die er voor wordt gevraagd geeft de doorslaggevende beslissing daardoor.
Wanneer het product de helft goedkoper zou zijn, kreeg deze van mij wel de aanbeveling die het product dan wel zou krijgen. Voor nu zijn er goedkopere alternatieven.

Pluspunten

• Lang snoer
  • diverse scheerkoppen
  • Scheert fijn (de benen)

Minpunten

• Lawaaiig
  • Niet snoerloos (en waterdicht)
  • Niet bikinilijn-proof
  • te duur

anne1979 03-05-2018

fijne ladyshaver voor een nette prijs.

Ik heb deze ladyshave gratis mogen uitproberen en hij bevalt prima.
Hij wordt geleverd met een paar opzetstukken en een borstel voor te reinigen. Het scheerresultaat is prima. Er worden geen haartjes overgeslagen. En tevens heb ik geen irritaties op mijn benen bij dit scheerapparaat wat ik normaal wel vaak heb met een ladyshave.
De ladyshave ligt fijn in de hand en de opzetstukken zijn makkelijk te plaatsen/ verwijderen.
Voor het schoonmaken kun je hem ook even onder de kraan afspoelen, dit werkt prima.
Het opzetstuk voor de bikinilijn is erg praktisch maar het lukt ook prima zonder dit stuk.
Mijn ervaring is dat dit een zeer fijne ladyshave is voor een niet al te hoge prijs.

Pluspunten

• prijs
  • resultaten
  • geen irritaties

Sharzenia 02-05-2018

De ladyshaver is simpel in gebruik. Het pakt in het eerste gebruik bijna alle haartjes. Om alle haartjes weg te krijgen is een tweede keer eroverheen gaan nodig.  Mijn huid voelt na het gebruik van de ladyshaver zacht en glad aan. De ladyshaver is alleen niet draadloos zoals op het plaatje te zien is. Ik heb dit product gratis mogen testen en ben er erg blij mee. Als ik zelf een ladyshaver moest aanschaffen zou ik toch wel eerder voor een draadloze ladyshaver zijn gegaan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Na gebruik voelt de huid zacht en glad aan

Minpunten

• Een tweede keer over de huid heengaan is nodig
  • Niet draadloos

Aileen 23-04-2018

Gebruiksvriendelijk en mooi

Deze Braun Ladyshaver LS5360 kan ik heel erg aanraden! Ik scheer normaal gesproken altijd onder de douche, maar na afloop ben ik vaak toch nog stukjes vergeten. Met deze ladyshaver heb ik daar geen last meer van, omdat ik goed kan zien wat ik aan het doen ben, en omdat het buiten de douche is heb ik ook minder haast. Ik heb best wel een gevoelige huid en met scheren onder de douche heb ik vaak alst van irritaties, maar met deze ladyshaver is dit absoluut niet het geval!

De ladyshaver ligt fijn in de hand en ziet er mooi uit, en het feit dat het netvoeding gebruikt vind ik persoonlijk ook een pluspunt: zo ben je niet meer geld kwijt aan batterijen bijvoorbeeld.

De opzetstukken zijn naar mijn mening niet van veel toegevoegde waarde, maar dat kan voor een ander natuurlijk anders zijn.

Al met al ben ik erg blij dat ik dit product mocht testen en ik zou het zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Netvoeding
  • Lichtgewicht
  • Geen irritaties

Minpunten

• Opzetstukken

brdn 18-04-2018

Prima product. Scheert tot de kleinste haartjes prima weg!
Gemakkelijk schoon te houden en de mee geleverde opzetstukken zijn superhandig!
Ik zou dit product zeker aanbevelen!

Pluspunten

• scheert glad
  • handig in gebruik

Minpunten

• geen
  • geen

keeden 17-04-2018

Prettig scheerapparaat

Erg prettig scheerapparaat. Het grootste voordeel is dat je kunt scheren zonder uitslag of irritatie te krijgen. Het resultaat is een zijdezachte huid zonder stoppels. Het scheerapparaat kan niet onder de douche gebruikt worden omdat het alleen met een snoer gebruikt kan worden. De 3 opzetstukken zijn gemakkelijk te wisselen Het scheerapparaat is ook eenvoudig schoon te maken met water en zeep. Op min benen gaat het sneller met een scheermesje maar voor mijn bikinilijn en oksels is het perfect! Ik heb deze mogen testen en zal hem zeker vaak gebruiken

Pluspunten

• Geen irritatie of uitslag
  • Zijdezachte huid

Minpunten

• kan niet onder de douche gebruikt worden
  • Niet snoerloos te gebruiken

Annely79 17-04-2018
  • Product gekregen

Deze ladyshave ziet er mooi uit en er zitten meerdere accessoires bij.
Helaas werkt deze ladyshave op stroom en moet je dus elke keer scheren in de buurt van een stopcontact. Handiger zou het geweest zijn als hier een oplader bij zou hebben gezeten. Ik heb deze ladyshave gratis ontvangen om uit te proberen. Normaal geef ik de voorkeur aan nat scheren. Deze ladyshave was fijn in het gebruik, mijn benen waren heerlijk glad na het scheren. Ik ga deze ladyshave zeker vaker gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Gladde benen

Minpunten

• niet snoerloos

Jolanda 14-04-2018
Ik ben enthousiast over de Braun Ladyshave LS5360, wat een fijn apparaat is dat en wat ben ik er blij mee ondanks dat deze niet draadloos is. Het apparaat is speciaal voor vrouwen, zeker door de roze kleur, is makkelijk in gebruik en ligt perfect in de hand. Ik heb het apparaat gratis ontvangen en getest op mijn benen, oksels en bikinizone . Ik ben tevreden over het resultaat wat ik na elk gebruik van het apparaat heb gekregen. Hiervoor gebruikte ik altijd scheermesjes maar daar kreeg ik altijd bultjes van, zeker in de bikinizone, dat was nu dus absoluut niet het geval, een hele vooruitgang! Er kunnen stoppeltjes achterblijven maar dan ga je er gewoon nog een keer overheen.

Pluspunten

• Extra hulpstukken waaronder een voor schaamhaar
  • Onder de kraan afspoelbare
  • Hulpstukken zijn makkelijk verwisselbaar
  • Pijnloos

Minpunten

• Alleen met snoer te gebruiken
  • Niet mogelijk in de douche te gebruiken

LoesH 05-04-2018
  • Product gekregen
Onlangs heb ik deze lady shave binnen gekregen. Het is op zich een fijn scheerapparaat. Hij scheert goed en het is fijn dat er een apart opzetstukje bij zit voor je schaamhaar. De benen scheert hij goed en de oksels ook. Er blijven echter wel wat stoppeltjes achter, je moet er zeker een 2de keer overheen, wil je echt alles weg hebben. Het grote nadeel vind ik dat hij niet draadloos is. Op de foto's staat een draadloze ladyshave dus het is heel verwarrend om te zien of hij wel of niet draadloos is. Ik scheer graag onder de douche en dat is met deze ladyshave dus niet mogelijk. Je moet altijd in de buurt van een stopcontact zijn. Ik heb deze ladyshave gratis gehad om te proberen maar ik zou hem niet aanraden. Er zijn vast betere ladyshaves die beter scheren maar ook draadloos zijn.

Pluspunten

• hij is makkelijk schoon te maken
  • er zitten verschillende opzetstukken bij

Minpunten

• hij is niet draadloos
  • je kunt er niet meer onder de douche scheren

Nicolien 05-04-2018

Makkelijk in gebruik

Een Lady Shaver met stijl! Hij ziet er niet alleen vrouwelijk uit maar heeft ook nog eens een super kleurtje. Erg fijn apparaat. De Lady Shaver is makkelijk in gebruik en als je snel van je haartjes af wilt hoef je niet meer alles in te smeren met scheerschuim en dit vervolgens weer af te spoelen. Op langer termijn gaat me dit zeker geld besparen. De kopstukjes zijn licht en makkelijk te verwisselen. Vooral het scrub gedeelte is een aanrader, mijn benen voelen glad en niet geïrriteerd aan. Een min puntje van dit apparaat vind ik toch wel dat het lijkt alsof het apparaat snoerloos te gebruiken is maar dit is niet het geval. Over het algemeen ben ik dus zeer blij met deze Lady Shaver, fijn dat ik dit product gratis heb mogen testen.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Snel werkend

Minpunten

• Niet snoerloos

Marilla H. 04-04-2018

Ik gebruik nu al een paar weken deze ladyshave. Toen ik hem ontving wist ik niet direct of dit een scheerapparaat was die je kunt opladen of dat je hem alleen met een stekker kan gebruiken. Nadat ik wat rondgekeken had op internet kwam ik erachter dat dit alleen met de stekker te gebruiken is. Voor mij geen probleem, want nu hoef ik vooraf mijn scheerbeurt niet te plannen. Alleen niet handig als je je onder de douche wilt scheren.

Ik heb dit product gratis ontvangen om te kunnen testen. Om eerlijk te zijn, ben ik niet heel enthousiast. Aangezien ik normaal een Phillips ladyshave gebruik en deze ook een veel beter resultaat geeft. Ook is het me nog niet duidelijk wat de 2 verschillende standen doen voor het scheerresultaat (je hebt de keuze uit bikinilijn of benen). Verder scheert het wel oké, alleen de scheerkop is wel breed. Dit kan onhandig zijn bij het scheren van de bikinilijn.

Pluspunten

• Direct te gebruiken

Minpunten

• Je kunt het niet onder de douche gebruiken

E. van Lieshout 03-04-2018

Zeer fijne ladyshaver

Zeer fijne en gebruiksvriendelijke ladyshaver. Fijn in de hand en scheert erg fijn. Laat geen stoppels achter en scheert ook fijn en pijnloos in de intieme zones. Ik was eerst wat sceptische over deze ladyshaver omdat ik in het verleden een paar minder fijne ervaringen heb gehad. Een paar weken geleden kreeg ik de kans om dit product gratis uit te proberen en het heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. Ik raad dit product zeker aan. Ben super tevreden met deze fijne ervaring.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • lichtgewicht
  • makkelijk in de hand
  • scheert zacht

Minpunten

• niet snoerloos

Ingrid 27-03-2018

Fijne ladyshave, ligt fijn in de hand

Inmiddels gebruik ik deze ladyshave zo’n 3 weken. Ik moet zeggen dat ik een beetje sceptisch was ten opzichte van een “elektrisch” scheerapparaat. Ik gebruikte altijd een mesje voorzien van zeepblok voor onder de douche. Geen irritatie maar wel prijzig omdat je redelijk vaak het mesje moet vervangen. Deze ladyshave heb ik gratis gekregen om te testen dus hey het proberen waard... Tot nu toe ben ik best tevreden al blijft er hier en daar wel een stoppeltje zitten. Ik heb altijd geleerd niet tegen de groeirichting te scheren dus dat doe ik ook niet. De shaver ligt prima in de hand. Nadeel is dat er wel een snoer aan zit. De lengte van het snoer is zeker oké, maar toch een minpuntje. Al met al prijs/kwaliteitsverhouding goed.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Niet echt duur

Minpunten

• Alleen met snoer te gebruiken

Evelien L. 26-03-2018
  • Product gekregen

Na jarenlang scheren met een scheermes heb ik deze Braun Silk epil LS5360 Lady shaver geprobeerd. Hoewel ik erg sceptisch was over scheren met een shaver, en ik er erg weinig vertrouwen in had, wil ik inmiddels niets anders meer!
Normaal gesproken zie je bij mij al weer snel stoppels verschijnen, en mijn huid raakt geirriteerd, maar met dit apparaat is dat niet meer het geval. Het apparaat is ook niet zo zwaar en ligt lekker in de hand. Ik ben heel blij dat ik dit apparaat gratis mocht ontvangen en te testen en ik stap nooit meer terug over op scheermesjes!

Pluspunten

• Gemak

Yvette 13-03-2018

Goed scheerapparaat met handige accesoires

Eerste keer dat ik een scheerapparaat voor mijn lichaam gebruik, ik gebruik altijd scheerschuim en scheermesjes. Ik kreeg de mogelijkheid om dit apparaat te testen en heb het gratis ontvangen. Heb goede verhalen gehoord over ladyshaves, dus was benieuwd hoe het zou werken.

Ik probeerde het apparaat te gebruiken met een "scrubopzetstuk" op mijn benen. Niet alles haren waren weg, misschien gebruikte ik het verkeerd. Deze heb ik wel kunnen verwijderen nadat ik het opzetstuk verwijderd had. Het apparaat is goed schoon te maken met het bijbehorende "vegertje", komt makkelijk in alle hoekjes.

Wat ik heel jammer vind, is dat het apparaat niet snoerloos is. Zo moet je in de buurt blijven van het stopcontact en heb je niet alle vrijheid. Op alle foto's zie je het apparaat zonder snoer, zelfs op de verpakking! Heb er ongeveer 5 minuten over gedaan om beide benen te scheren!

Pluspunten

• Scheert goed
  • Verschillende opzetstukken

Minpunten

• Kan niet draadloos

Petra R 12-03-2018

Prima apparaat. Scheert glad en gemakkelijk

Het is al veel jaar geleden dat ik een elektrisch scheerapparaat heb gebruikt. Ik mocht dit apparaat gratis proberen, dus ik gaf het een kans. Want mijn ervaringen waren vroeger niet zo positief.

Ik moet zeggen, het viel niet tegen :). Ik begon met mijn benen. Er zit een opzetstuk bij voor het weghalen van huidcellen. Dat spreekt me wel aan. Het apparaat scheert glad. De eerste keer duurt het scheren wat langer dan nat, maar ik denk dat oefenen wel went.

Voor de bikinilijn vind ik hem het minst fijn, dit krijg ik niet echt glad.
Oksels daarentegen zijn gemakkelijker dan netscheren. Al met al een fijn apparaat, dat ik nog vaak zal gebruiken.

Pluspunten

• mooi
  • ligt gemakkelijk in de hand

Minpunten

• bikinilijn is minder glad