Braun Silk-épil LS 5160

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil LS 5160 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tessa 18-04-2018
  • Product gekregen

Bijna goed scheren

Geschreven voor: Braun Silk-épil LS 5160

Ik heb deze ladyshave nu een aantal weken mogen testen. Ik was zelf al een scheerapaaraat gewend en deze voelde niet anders aan. Het verschil was dat deze snoerloos was en dus inder de dohce gebruikt kan worden. En dit vind ik een groot pluspunt. Nadeel is nog steeds, dat je niet glad geschoren word. Je zal er dus nog achter aan moet met een klein scheermesje. Ook is hij moeilijk te manoeuvreren op lastige plekjes, en weet je dus niet of je alles goed geschoren hebt. Al met al een goed apparaat, maar er zijn zeker verbeterpunten.
Ik heb dit product gratis ontvangen on te testen.

Pluspunten

• Handzaam
  • Snoerloos

Minpunten

• Lastig manoeuvreren
  • Niet glad genoeg

Sabine van der Linden 19-03-2018
  • Product gekregen

Nauwkeurige ladyshaver

Geschreven voor: Braun Silk-épil LS 5160

De ladyshaver van Braun ziet er bij binnenkomst al veel belovend uit. Hij heeft in tegenstelling tot mijn oude shaver twee standen, namelijk één voor gevoelige zones zoals je oksels en bikinilijn en een normale stand voor bijvoorbeeld je benen. Ik was dan ook blij dat ik deze shaver gratis mocht uitproberen, omdat het scheren van mijn oksels altijd voor een schrale huid zorgde. Echter bij de Braun ladyshaver heb ik dit helemaal niet. Hij werkt fijn en nauwkeurig. Daarnaast is hij ook makkelijk schoon te maken. De afneembare scheerkop kan met water worden schoongemaakt en verder zit er een handig borsteltje bij om de rest schoon te maken.