De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRT383/15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Insidertje 02-08-2015
Geschreven voor: Philips BRT383/15

Ik vind het formaat van de trimmer echt heel erg fijn. Makkelijk mee te nemen (ook op vakantie) en de kleine trim kop volgt makkelijk de contouren van je lichaam. Hij houdt ook makkelijk vast, is makkelijk te bedienen en ik heb geen last van een geirriteerde huid of ingegroeide haartjes. De tondeuse met opzet kammetjes werkt heel fijn, maar het scheerkopje vind ik minder goed. Je moet echt vaak over een stukje huid gaan om alle haartjes af te scheren en het is natuurlijk nooit zo glad als je met een scheermesje scheert. Oh en handig dat het op maar één AA batterij is en je geen last hebt van lastige snoeren.

Helena29 01-08-2015
Geschreven voor: Philips BRT383/15

Ik ben altijd heel tevreden van Philips producten, daarom kocht ik een half jaar geleden ook de Philips Lumea. Omdat je niet direct resultaat ziet, was voor mij de Bikini Genie de perfecte tussenoplossing en ik keek er enorm naar uit. Wat een teleurstelling toen ik het probeerde..
Met de tondeuze opzetstukjes gebeurt er bijna niets. Ook met het scheeropzetstukje blijven alle haartjes lekker staan. Het enige wat bij mij werkte was het tondeuze deel zonder opzetstukjes. Maar ook daar was ik teleurgesteld, want een bikinilijn heeft veel rondingen, maar het apparaatje is daar duidelijk niet op voorzien. Nu loop ik dus rond met een bikinilijn met haartjes van 0,3 mm ofzo.. Sexy! Maar niet heus.
Jammer maar helaas, ik blijf voorlopig bij scheermesjes.

sanderskim 01-08-2015
Geschreven voor: Philips BRT383/15

Toen de Bikini trimmer binnen kwam was ik mega enthousiast. Eindelijk een apparaat wast werkt, dacht ik.

Het apparaat ziet er super uit. mooi design vele opties. Bij opening zie je een mooi apparaat wat goed in de hand ligt met vele extra's erbij. Er zitten twee extra scheerkopjes bij, een opbergzakje en een schoonmaakkwastje.

Bij gebruik viel het mij zo ontzettend tegen.. Geen haartje te verwijderen.. Heb allerlei mogelijkheden en manieren geprobeerd maar niks werkt..

Ik vind het ontzettend jammer, want het is een veelbelovend apparaat althans de beoordeling.

Ik zal het niemand aanraden.. hier krijg je geen goede bikinilijn mee.

flynn87 01-08-2015
Geschreven voor: Philips BRT383/15

Blij verrast door de bikinitrimmer! Met het trimhoofd kun je makkelijk overal bij en worden de haren tot stoppels gemaakt. Dit kun je droog doen, of onder de douche. Totaal geen last van scheerbultjes, wat ik normaal wel heb. Glad scheren kost wat meer moeite. Waar het trimhoofd alles in één keer weghaalt, doet het scheerhoofd dat iets minder snel. Toch erg tevreden!!

Eliinaa 29-07-2015
Geschreven voor: Philips BRT383/15

Ik heb de BikiniGenie en ik was zooo enthousiast van tevoren! Toen ik het product uitpakte kon ik niet wachten om hem te proberen... maar wat een tegenvaller!!! De trimmer zonder extra kopje scheert je haren precies op het stoppelformaat wat je NIET wilt hebben bij je binikilijn (schuurpapier!) en als je dan met het scheerkopje erover heen wilt gaan verdwijnt er geen enkel haartje. Niet eens een halve! Sta je dat met je stoppels en zere rug van het gebukt staan... De opzetstukjes zijn een leuk idee maar het opzetstukje neemt nauwelijks haartjes mee, je mag er wel 30x overheen gaat voordat het een beetje op lengte is. Ik heb gewoon mijn wegwerpscheermesje erbij gepakt, in één beweging een kale poes ;) Helaas een dikke afrader... Zou niet weten wat ik met het product moet, ben hem liever kwijt dan rijk.. Als ik dan toch een positief puntje moet noemen is het strakke design en het handige systeem om te wisselen tussen het scheerkopje en de tondeuse. Jammer!