Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BRT383/15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

Mrie 08-06-2017

werkt niet

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Zeer jammer van het geld want het scheert gewoonweg niet. Na vier keer terug over de haartjes gaan nog steeds geen effect.

Pien80 19-10-2016

Scheert slecht

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Heb hiervoor ook een bikinitrimmer van Philips gehad daar erg tevreden over.
Maar deze trimmer scheert erg slecht. Waardeloos ding helaas.

Tessa1976 03-10-2015

valt zwaar tegen voor een Philips product

Geschreven voor: Philips BRT383/15

De niet altijd positieve reviews brachten me al wat aan het twijfelen, maar ik dacht: wij hebben alles van Philips en zijn daar zeer tevreden over. Dus kocht ik m toch maar bij Philips online store.

Na enige weken gebruik kan ik andere reviews enkel bevestigen, Het tondeuse deel voor langere haren werkt nog enigszins, maar na het opzetten van het scheer-opzetstuk gaan de stoppels gewoon niet weg. Vele malen opnieuw over hetzelfde plekje gaan zorgde voor een nare huid-irritatie. Niet tevreden!

Lotte700 01-08-2015

Wat een teleurstelling

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Ik was zo enthousiast toen het pakketje aan kwam. Eindelijk een manier, dacht ik, om het allemaal netjes bij te houden.

De Bikini genie ziet er echt super leuk uit, mooi design en erg handig in gebruik. Tevens zaten er nog vele extra's bij. 2 extra kopjes, een opbergzakje en een schoonmaakborsteltje. Dit vind ik erg netjes.

Over het gebruik ben ik helemaal niet tevreden. Het is zo goed belovend maar het is helemaal niks! Geen haartje eraf.. Op allerlei manieren geprobeerd maar niks! Handleiding nog eens doorgelezen, maar er staat niet iets in dat je denkt ooo zo!

Ik heb direct maar weer mijn wegwerpmesje gepakt, deze werken tenminste wel.

Ik was zo enthousiast maar het is uiteindelijk helemaal niks. Ik zal deze dan ook zeker niet aanraden.

Eliina 29-07-2015

Wat een teleurstelling

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Helaas, ik was ontzettend benieuwd naar dit product. Toen ik de verpakking opende was ik blij verrast, mooi formaat, goed design en handige kopjes om te wisselen.
Blij ging ik ook aan de slag onder de douche. Eerst de tondeuse gebruikt werkt helaas niet heel goed en mist ontzettend veel haartjes. Omdat je schaamstreek bestaat uit vele rondingen is het lastig te zien waar je allemaal bent geweest (zere rug en nek van het bukken). Daarna het scheerkopje erop gedaan. Wat een aanfluiting! Nog niet eens een half haartje verdwijnt! Heb maar mijn wegwerp scheermesje erbij gepakt en in één beweging een kale poes. Dus zeker geen aanrader, de tondeuse gaat richting kringloop ben ik bang.

Geenen 27-07-2015

Dit product zou ik graag aanraden!

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Het aparaat doet wat het belooft een gladde bikini lijn.
Vaak heb je een soort van bultjes na het scheren vd bikinilijn. Bij dit apparaat is dit niet aan de orde.
Het aparaat is ook handig te gebruiken in de douche, ligt makkelijk in de hand.

De haartjes moeten wel al wat korter zijn voor het beste resultaat.

mchellee 27-07-2015

Dit product zou ik graag aanraden!

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Het aparaat doet wat het belooft een gladde bikini lijn.
Het aparaat is ook handig te gebruiken in de douche, ligt makkelijk in de hand.

De haartjes moeten wel al wat korter zijn voor het beste resultaat.

Karlijn 10-07-2015

Goede prestatie, fijn design!

Geschreven voor: Philips BRT383/15

Het product doet precies wat het belooft; het trimhoofd en de kammen zijn perfect voor het bijwerken van de lengte van de haartjes. Het werkt snel en is vrij gemakkelijk. Voor het scheerhoofd moeten de haartjes wel al goed kort zijn voordat ze goed verwijderd kunnen worden, maar wanneer dit het geval is, is het resultaat naar mijn mening bijzonder glad voor een elektrisch scheerapparaat. Als je even de tijd neemt (je moet enkele keren over hetzelfde huidoppervlak gaan) blijven er geen stoppels meer over; zeer tevreden dus!