Philips BRT383/15 - Reviews

Oplaadbaar
Werkt op batterij
Waterdicht

Beoordeling op basis van 16 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

Pien80 19-10-2016

Scheert slecht

Heb hiervoor ook een bikinitrimmer van Philips gehad daar erg tevreden over.
Maar deze trimmer scheert erg slecht. Waardeloos ding helaas.

Tessa1976 03-10-2015

valt zwaar tegen voor een Philips product

De niet altijd positieve reviews brachten me al wat aan het twijfelen, maar ik dacht: wij hebben alles van Philips en zijn daar zeer tevreden over. Dus kocht ik m toch maar bij Philips online store.

Na enige weken gebruik kan ik andere reviews enkel bevestigen, Het tondeuse deel voor langere haren werkt nog enigszins, maar na het opzetten van het scheer-opzetstuk gaan de stoppels gewoon niet weg. Vele malen opnieuw over hetzelfde plekje gaan zorgde voor een nare huid-irritatie. Niet tevreden!

mchellee 07-08-2015

Handig in gebruik, maar niet altijd effectief

Ik had hoge verwachtingen van dit product! Het ontwerp ziet er super uit en de apparaat is licht in gebruik. Daarbij is het product ideaal om mee te nemen, bijv. voor op reis. Ook heb je verschillende hulpstukken die het gebruik makkelijker maken. Het enige wat tegen viel is dat bij mij, het product niet altijd optimaal presteert. Het duurt soms erg lang voordat de bikinilijn is bijgewerkt. Vaak had ik het gevoel dat het product niets deed, waardoor je heel lang over een stukje huid moet gaan voordat de haartjes verdwijnen.

Lotte700 03-08-2015

Simpelweg een verkleinde normale trimmer

Ik ben teleurgesteld over de prestaties van dit product. Voor het gebied waar het voor is ontworpen is het nog steeds wat lomp. Je krijgt er 2 koppen bij, een ervan pakt totaal niet de haartjes. De andere kop is vrij efficient in het trimmen maar je krijgt het nooit zo kort en glad als je wilt. Wat gemakkelijk is te bereiken met reguliere scheermesjes. Voor mij is het geld niet waard.

Insidertje 02-08-2015 Product paar weken in bezit

Ik vind het formaat van de trimmer echt heel erg fijn. Makkelijk mee te nemen (ook op vakantie) en de kleine trim kop volgt makkelijk de contouren van je lichaam. Hij houdt ook makkelijk vast, is makkelijk te bedienen en ik heb geen last van een geirriteerde huid of ingegroeide haartjes. De tondeuse met opzet kammetjes werkt heel fijn, maar het scheerkopje vind ik minder goed. Je moet echt vaak over een stukje huid gaan om alle haartjes af te scheren en het is natuurlijk nooit zo glad als je met een scheermesje scheert. Oh en handig dat het op maar één AA batterij is en je geen last hebt van lastige snoeren.

Marloesje 02-08-2015

Handig formaat

Helena29 01-08-2015 Product paar weken in bezit

4,8
Ik ben altijd heel tevreden van Philips producten, daarom kocht ik een half jaar geleden ook de Philips Lumea. Omdat je niet direct resultaat ziet, was voor mij de Bikini Genie de perfecte tussenoplossing en ik keek er enorm naar uit. Wat een teleurstelling toen ik het probeerde..
Met de tondeuze opzetstukjes gebeurt er bijna niets. Ook met het scheeropzetstukje blijven alle haartjes lekker staan. Het enige wat bij mij werkte was het tondeuze deel zonder opzetstukjes. Maar ook daar was ik teleurgesteld, want een bikinilijn heeft veel rondingen, maar het apparaatje is daar duidelijk niet op voorzien. Nu loop ik dus rond met een bikinilijn met haartjes van 0,3 mm ofzo.. Sexy! Maar niet heus.
Jammer maar helaas, ik blijf voorlopig bij scheermesjes.

Helena29 01-08-2015

Jammer maar helaas

Jammer maar helaas, ik blijf voorlopig bij scheermesjes.

sanderskim 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

2,8
Toen de Bikini trimmer binnen kwam was ik mega enthousiast. Eindelijk een apparaat wast werkt, dacht ik.

Het apparaat ziet er super uit. mooi design vele opties. Bij opening zie je een mooi apparaat wat goed in de hand ligt met vele extra's erbij. Er zitten twee extra scheerkopjes bij, een opbergzakje en een schoonmaakkwastje.

Bij gebruik viel het mij zo ontzettend tegen.. Geen haartje te verwijderen.. Heb allerlei mogelijkheden en manieren geprobeerd maar niks werkt..

Ik vind het ontzettend jammer, want het is een veelbelovend apparaat althans de beoordeling.

Ik zal het niemand aanraden.. hier krijg je geen goede bikinilijn mee.

Anoniem 01-08-2015

Wat een teleurstelling

Ik was zo enthousiast toen het pakketje aan kwam. Eindelijk een manier, dacht ik, om het allemaal netjes bij te houden.

De Bikini genie ziet er echt super leuk uit, mooi design en erg handig in gebruik. Tevens zaten er nog vele extra's bij. 2 extra kopjes, een opbergzakje en een schoonmaakborsteltje. Dit vind ik erg netjes.

Over het gebruik ben ik helemaal niet tevreden. Het is zo goed belovend maar het is helemaal niks! Geen haartje eraf.. Op allerlei manieren geprobeerd maar niks! Handleiding nog eens doorgelezen, maar er staat niet iets in dat je denkt ooo zo!

Ik heb direct maar weer mijn wegwerpmesje gepakt, deze werken tenminste wel.

Ik was zo enthousiast maar het is uiteindelijk helemaal niks. Ik zal deze dan ook zeker niet aanraden.

flynn87 01-08-2015 Product paar weken in bezit

Blij verrast door de bikinitrimmer! Met het trimhoofd kun je makkelijk overal bij en worden de haren tot stoppels gemaakt. Dit kun je droog doen, of onder de douche. Totaal geen last van scheerbultjes, wat ik normaal wel heb. Glad scheren kost wat meer moeite. Waar het trimhoofd alles in één keer weghaalt, doet het scheerhoofd dat iets minder snel. Toch erg tevreden!!

flynn87 01-08-2015

Goed apparaat!

Blij verrast door de bikinitrimmer! Met het trimstukje kun je makkelijk overal bij en worden de haren tot stoppels gemaakt. Dit kun je droog doen, of onder de douche. Totaal geen last van scheerbultjes, wat ik normaal wel heb. Glad scheren kost wat meer moeite. Waar het trimstukje alles in één keer weghaalt, doet het scheerhoofd dat iets minder snel. Toch erg tevreden!!

Eliinaa 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

3,5
Ik heb de BikiniGenie en ik was zooo enthousiast van tevoren! Toen ik het product uitpakte kon ik niet wachten om hem te proberen... maar wat een tegenvaller!!! De trimmer zonder extra kopje scheert je haren precies op het stoppelformaat wat je NIET wilt hebben bij je binikilijn (schuurpapier!) en als je dan met het scheerkopje erover heen wilt gaan verdwijnt er geen enkel haartje. Niet eens een halve! Sta je dat met je stoppels en zere rug van het gebukt staan... De opzetstukjes zijn een leuk idee maar het opzetstukje neemt nauwelijks haartjes mee, je mag er wel 30x overheen gaat voordat het een beetje op lengte is. Ik heb gewoon mijn wegwerpscheermesje erbij gepakt, in één beweging een kale poes ;) Helaas een dikke afrader... Zou niet weten wat ik met het product moet, ben hem liever kwijt dan rijk.. Als ik dan toch een positief puntje moet noemen is het strakke design en het handige systeem om te wisselen tussen het scheerkopje en de tondeuse. Jammer!

Eliina 29-07-2015

Wat een teleurstelling

Helaas, ik was ontzettend benieuwd naar dit product. Toen ik de verpakking opende was ik blij verrast, mooi formaat, goed design en handige kopjes om te wisselen.
Blij ging ik ook aan de slag onder de douche. Eerst de tondeuse gebruikt werkt helaas niet heel goed en mist ontzettend veel haartjes. Omdat je schaamstreek bestaat uit vele rondingen is het lastig te zien waar je allemaal bent geweest (zere rug en nek van het bukken). Daarna het scheerkopje erop gedaan. Wat een aanfluiting! Nog niet eens een half haartje verdwijnt! Heb maar mijn wegwerp scheermesje erbij gepakt en in één beweging een kale poes. Dus zeker geen aanrader, de tondeuse gaat richting kringloop ben ik bang.

Geenen 27-07-2015

Dit product zou ik graag aanraden!

Het aparaat doet wat het belooft een gladde bikini lijn.
Vaak heb je een soort van bultjes na het scheren vd bikinilijn. Bij dit apparaat is dit niet aan de orde.
Het aparaat is ook handig te gebruiken in de douche, ligt makkelijk in de hand.

De haartjes moeten wel al wat korter zijn voor het beste resultaat.

Karlijn 10-07-2015

Goede prestatie, fijn design!

Het product doet precies wat het belooft; het trimhoofd en de kammen zijn perfect voor het bijwerken van de lengte van de haartjes. Het werkt snel en is vrij gemakkelijk. Voor het scheerhoofd moeten de haartjes wel al goed kort zijn voordat ze goed verwijderd kunnen worden, maar wanneer dit het geval is, is het resultaat naar mijn mening bijzonder glad voor een elektrisch scheerapparaat. Als je even de tijd neemt (je moet enkele keren over hetzelfde huidoppervlak gaan) blijven er geen stoppels meer over; zeer tevreden dus!