Philips HP6306

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HP6306 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

zapplingg 26-03-2011
Geschreven voor: Philips HP6306

Goedkoop apparaatje (7,95 bij Kruidvat!) dat doet wat je zou verwachten en dat nog lang volhoudt ook. Kan mee onder de douche. Het scheerhoofd is afneembaar en is heel gangbaar dus makkelijk bij te bestellen. Dat het scheerresultaat fantastisch is kan ik niet zeggen, maar ik heb nog nooit het lef gehad om zo'n ladyshave van 75 of meer euro te kopen dus ik kan het niet vergelijken.

movos 17-03-2010

Een erg slecht apparaat.
Het doet gewoon pijn om je hiermee te scheren. Er is maar een plek voor dit ding de prullebak.

Gerdine1 06-04-2008
Geschreven voor: Philips HP6306

Ik heb dit type enige maanden geleden gekocht. Maar nu heeft-ie het al begeven! Helaas ben ik de bon kwijt... Tot die tijd vond ik het apparaat wel redelijk werken.

Silvia1004 20-01-2008
Geschreven voor: Philips HP6306

Waardeloos apparaat. Scheert bijna niet en trekt heel erg aan de haren. Ga 'm morgen terug brengen!