De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Brother VC-500W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

The Pepperfarm Sluis 28-09-2018

Compact apparaatje, maar nog wel kinderziektes met kleuren.

Geschreven voor: Brother VC-500W

Eerste indruk: klein en compact apparaatje, wat op zich wel fijn is.
De app voor op de tablet, in mijn geval op een iPad werkt prima.

Maar hieronder enkele stekeligheden:
1) Printen gaat behoorlijk traag.
2) Cassettes met tape zijn bijzonder prijzig! zo rond de 26 euro voor 5 meter tape van 25mm.
3) Kleuren wijken enorm af van de werkelijkheid, alleen zwart is zwart, maar de rest van de kleuren zijn een slap aftreksel van de kleuren op onze geijkte monitor en kleuren in de app op iPad komen ook helemaal niet overeen met het geprinte resultaat.

Ik heb hierover contact opgenomen met Brother maar dit probleem werd ontkend, echter na enig aandringen toen ik vertelde dat ik dit op socialmedia zou plaatsen werd er toch bekend dat er problemen waren met de kleuren. Er zou aan gewerkt worden, maar er is nog steeds geen nieuwe firmware en ook de app is nog geen update voor.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• hoge prijs tape
  • snelheid
  • kleuren kloppen niet
  • tape alleen voor indoor gebruik.

The Pepperfarm sluis 29-09-2018

Toevallig 10 minuten na plaatsen review krijg ik bericht dat er een firmware update is, maar helaas nog geen verbetering in kleurenprints. Rood op scherm is rose op afdruk, niet zo geweldig voor waarschuwingslabels.

The Pepperfarm sluis 29-09-2018