Epson LW-400 - Reviews

9,7 Lees 1 review
Laagste prijzen
Resolutie
180 x 180 dpi

Beoordeling op basis van 1 review

camff101 18-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Vanochtend had ik 'm weer nodig en werd na 3 jaar gebruik weer zo enthousiast dat ik bedacht er nu toch echt eens een lovende review over te moeten schrijven. Deze wonder machine zou voor veel meer mensen een fijne tool kunnen zijn en hij best onbekend naar mijn idee. Dat heb ik zelf ervaren, want ik heb behoorlijk in allerlei reviews moeten 'graven' voordat ik deze Epson vond. Ik heb hiervoor een Brother gehad die niet kan tippen aan de veelzijdigheid van deze Epson, onbegrijpelijk onzuinig was bij het afsnijden van de dure tape, plus dat hij ergerlijk veel batterijen vrat en steeds 6 per keer. Deze Epson gebruikt ook 6 batterijen maar ik heb in drie jaar tijd bij deze nog nooit batterijen hoeven te vervangen terwijl de indicator nog steeds op 100% staat ! Hij heeft allerlei fonts zoals je die van je computer gewend bent, dus ook met bold, italic, outline en combinaties hiervan. Ik ben eigenlijk pas in de loop van de tijd de mogelijkheid gaan benutten van een van de 89 (ook 'ludieke') kaders om de tekst heen (zelfs voor een verjaardags caudeau gebruikt). Verder zitten er zeer veel symbolen in, om er een paar te noemen: Griekse letters, verbodsborden, allerlei icons die je in openbare ruimten tegenkomt, office symbols, currency enz. Ik houd niet van handleidingen lezen, maar met deze veelzijdigheid heb ik wel een keer de handleiding erbij gepakt. Niet vaak dus, want als je op een knop drukt om tekst mee aan te passen wijst dat zich (bij mij iig) meestal vanzelf. Oh, ook grappig er zitten label geheugens in, dus wil je ergens je adreslabel op, dan hoef je dat niet weeeeer in te tikken (overigens tot nu toe mijn enige toepassing :-( .

Kortom voor iedereen die een label maker zoekt: Vergelijk 'm ook echt met deze !