BaByliss Sensor Föhnborstel Set AS500E

Twingle pakket - Extra lang en breed NU €15 - EXTRA KORTING Het revolutionaire product waarmee je zelf krullen in een handomdraai maakt. Of je nu lang of kort haar hebt fijne krullen of grove krullen wil je vindt ongetwijfeld de s die bij jou passen Handig ook

Bekijk alle Krulsets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de BaByliss Sensor Föhnborstel Set AS500E op Kieskeurig.nl.

Amber Platteau 27-10-2018

Perfect voor elke type haar!

Geschreven voor: BaByliss Sensor Föhnborstel Set AS500E

Mijn eerste föhnborstel was ook van Babyliss en waar ik heel tevreden over was! Na mijn haar te wassen en gebruikt te maken van de borstel was mijn haar meteen in model. Met deze nieuwe föhnborstel van Babyliss is het nog beter!! Het heeft 4 opzetstukken die ik regelmatig gebruik. Elke keer komt mijn kapsel in ander model en zo is het leuk om eens af te wisselen! Vaak krijg ik er ook complimenten over! Wat ik absoluut geweldig vind is dat je ook 2 draairichtingen hebt! Heel handig een gaat snel! Het geeft je haar volume maar je behoudt je natuurlijke look! Een echte aanrader!!

Pluspunten

• Ideaal voor mijn dik haar
  • 4 verschillende opzetstukken