Remington AS8810 Keratin Protect Rotating Air Styler - Reviews

Best Reviewed okt 2018 Remington AS8810 Keratin Protect Rotating Air Styler
Best Reviewed - oktober 2018

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wilma 17-05-2018

Gemakkelijke haarfohnborstel

Wordt goed warm, al in stand 1. Het haar is zo droog en gemodelleerd. Fijn dat de borstel uit zichzelf draait.

Pluspunten

• Snel droog en in model
  • ligt goed in de hand
  • draait uit zichzelf mee, linksom en rechtsom

Pluk 16-05-2018

Grote borstel, veel volume

Mooi product, doet uitstekend wat het moet doen, voor een aantrekkelijke prijs.
Compleet met accessoires, werkt als föhn en ook als roterende borstel.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Door accessoires multi inzetbaar

Minpunten

• Pakt wel eens je haar vast

Mevrouw 14-12-2017

Goede Krul

Ik heb dit gekozen om mijn haar meer volume te geven, en de prijs stond mij ook wel goed aan.
Hij brengt goed volume in mijn haar,ik vind het alleen een beetje een dikke/grote borstel hij had iets kleiner gemogen..

Eenmaal in gebruik is het even wennen hoe het beste met deze borstel om te gaan, als je erg lang haar hebt zou ik wat anders kiezen want dan ben ik bang dat je nog wel een keer je haar er vast in hebt zitten.

Voordeel is wel hij draait 2 kanten op dus of je nu links of rechts bent hij is daarom fijn om te gebruiken...

Pluspunten

• Hij draaut 2 kanten op
  • Lang snoer
  • Verschillende standen

Minpunten

• Iets te dikke grote borstel
  • minder goed voor lang haar

N 14-11-2018

Prachtig toestel

Super prijs voor zo en prachtig machine mijn haren zijn altijd mooi in model
Door de draai functie gekocht op aanraden van samia K Danku zeker zen aanrader

Pluspunten

• Super resultaat ook al heb ik dik haar
  • Kan niet meer zonder

Minpunten

• Ietsje te zwaar in de hand

Emma 05-11-2018

Krulborstel

Super fijn .dat hij rond draait je haar geeft hier door heel veel volumen.en ziet er veel beter uit.ben er blij mee.alleen kun je hem moeilijk registreren bij reminton.

Pluspunten

• Makelijk om de borstel om te wselen
  • Makelijk mee om te gaan
  • Draait goed rond

Merel 03-11-2018

Heerlijk in gebruik

Een fijne borstel en prettig in gebruik. Het model ligt prettig in de hand en de verschillende opzetborstels zijn fijn.

Pluspunten

• Verschillende opzetborstels
  • Fijn in de hand

Shay 03-11-2018

Heteluchtborstel

Fijne borstel. Droogt het haar snel. Geschikt voor zowel dik als dun haar. Minpuntje is dat je er geen golven van krijgt

Miranda04 02-11-2018

Mooi resultaat

Dit is voor het eerst dat ik een krulborstel in mijn bezit heb. Het eerste wat opvalt aan het apparaat is het lange, meedraaiende snoer. Erg handig als je stopcontact niet vlak naast je spiegel zit. Als eerste het boost-opzetstuk uitgeprobeerd. Deze werkt erg makkelijk: je duwt hem bij je hoofdhuid onder je haar en wacht een aantal seconden. Werk van boven naar beneden en van links naar rechts. Het resultaat was mooi gedroogd haar met meer volume. Perfect! Vervolgens met de borstels aan de slag gegaan. Met de rotatieknop draait de borstel vanzelf het haar er omheen. Je moet hierbij goed meebewegen anders raakt je haar in de knoop om de borstel heen. Dit vond ik behoorlijk stoeien in het begin, vooral aan de achterkant van m'n hoofd. Uiteindelijk wel gelukt met als resultaat mooie slagen in mijn haar en een mooie glans. Je bent hier alleen best een tijdje mee bezig, maar dat zal vast sneller gaan als je meer ervaring hebt. Het boost-opzetstuk zal ik waarschijnlijk vaker gebruiken (werk sneller, maar alleen voor volume).

Pluspunten

• 3 verschillende opzetstukken
  • lang, meedraaiend snoer
  • mooie glans

Minpunten

• de rotoatiebeweging vergt wat oefening

Elisabeth 31-10-2018

De perfecte krulborstel voor een volumineus kapsel!

Lang gezocht naar een krulborstel die echt volume creeert en lief voor je haar is en...gelukkig gevonden!

Pluspunten

• Roterende opzetstukken
  • Fijn lang snoer

Nini 31-10-2018

Top product

Veel functies, wordt heerlijk pluisvrij. De opstelfuncties zijn fijn en ze borstelt draait heerlijk mee!!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi pluisvrij haar

Minpunten

• Groot en zwaar

MahnazM 31-10-2018

Echt een super product

Echt een super product. Hij roteert zelf, je hoeft zelf bijna niks te doen. Het zorgt voor veel volume in mijn haar en ik kan er zelfs krullen mee maken. Ik heb erg pluizig haar, maar na gebruik van dit product is mijn pluizig haar glanzend en supermooi.

Pluspunten

• volume en krullen
  • glanzend haar

Mieke 30-10-2018

Mooie hetelucht borstel

Deze hetelucht borstel is handig met inrollen en weer uitrollen. De knop hiervoor is makkelijk te bedienen als je het apparaat vast hebt. Het is een groot apparaat, maar makkelijk hanteerbaar. Het geeft goed volume. Je haar wordt zacht. Het opzetstuk voor touperen werkt perfect. Handige koker om de opzetborstel in op te ruimen.

Pluspunten

• snel met in- en uitrollen
  • handig opzetstuk om te touperen
  • geeft volume

Minpunten

• groot apparaat

Yvonn 30-10-2018

Mooie functionele krulborstel

Door de borstel is mijn nog half natte haar in een mum van tijd helemaal droog, pluist het niet en zit er ook nog eens veel volume in mijn haar. In het begin moest ik wel wennen aan het automatisch op en af draaien van de borstel, maar als je dit eenmaal door hebt werkt dit super. Het boost opzetstuk (het zwarte opzetstuk) komt zijn naam na en geeft het volume van je haar echt een boost.En het lange snoer van 3 meter is echt ideaal als je de borstel gebruikt.

Pluspunten

• lang snoer
  • mooie vormgeving
  • 3 soorten opzetstukken

Kim 29-10-2018

Veelzijdige fohnborstel

Heel handig toestel want je hebt meerdere functies in 1 toestel.
Door het eerste opzetstuk kan je volume creëren bij de haarwortels. Het tweede opzetstuk werkt als een haardroger en fohnborstel in 1, je kan dus mooi je haar uitblazen zoals bij de kapper. Het derde opzetstuk kan je gebruiken als een soort grote krultang waarbij je een mooi slag in je haar maakt.
Je kan er je haar goed mee drogen, want het blaast 2 temperaturen warme lucht en dan nog een stand voor koude lucht om je kapsel te fixeren en een mooie glans aan je haar te geven.
Het toestel bevat keratine en amandelolie dus het is minder schadelijk voor je haar.
Het is ideaal om mee te nemen op reis. Ik vind het ook handig dat het snoer mee draait.
Het toestel vereist wel wat oefening, vooral bij langer haar, maar eens je het onder de knie hebt is het echt superhandig en leuk om te gebruiken.
Pas wel op als je de opzetstukken wil veranderen want die worden heel warm, altijd eerst laten afkoelen voor je van opzetstuk verandert.

Pluspunten

• veelzijdig
  • keratine en amandelolie

Minpunten

• opzetstukken worden heel warm
  • wat oefening nodig

Rachel Steijvers 29-10-2018

goed product

dit is een hele fijne borstel omdat het niet te warm word goed de volume erin brengt en niet in je haar blijft hangen

Pluspunten

• goede volume
  • goede prijs

Minpunten

• langere snoer

LisaBoom 28-10-2018
  • Product gekregen

Fijn in gebruik, maar groot ontwerp

Deze krulföhnborstel heb ik nu een paar maanden, nadat mijn vorige borstel kapot was gegaan. Ik moest daarom even wennen aan dit ontwerp wat groot is. Maar verder ben ik heel tevreden over het apparaat. het is fijn in gebruik, mijn haar wordt goed gestyled. Meerdere borstels, dus je kunt ook nog wisselen voor meer variatie.

Pluspunten

• Fijn in gebruik
  • Mooi resultaat

Minpunten

• Groot ontwerp

Silvia 27-10-2018

Een perfecte look met de makkelijk heteluchtborstel

Deze hetluchtborstel is een prima apparaat om je haar snel in model te brengen. Het is zeer eenvoudig om je haar meer volume te geven met een prachtige glanzende lokken dankzij de amandelolie. Je kapsel blijft ook lang in model en een stijltang is ook niet meer nodig. De meedraaiende lange snoer (3 meter) zorgt ervoor dat je voldoende bewegingsvrijheid hebt. Mijn vorige vergelijkbare borstels kunnen niet tippen aan deze!

Pluspunten

• haar snel in model
  • geen stijltang meer nodig
  • lange meedraaiende snoer

Minpunten

• niet geschikt voor heel kort haar

Car 27-10-2018

Beste heteluchtborstel

Heel blij met deze heteluchtborstel! Na veel wat goedkopere versies te hebben gebruikt toch maar eens Remington gekozenen deze is veruit de beste die ik ooit heb gebruikt.
De grote opzetborstel met zachte en harde borstels is heel fijn voor het soort haar dat snel pluist en lastig sluik te krijgen is. Het opzetstuk met de zogenaamde root-boost, maakt de haaraanzet sneller droog en geeft gelijk volume. De keramische borstels zorgen echt voor een gladde look en de keratine en amandelolie zullen hier ook mede voor zorgen.
De draaiende borstel bespaart een hoop werk en trekt nooit te hard aan je haar. Het apparaat past zich aan aan de weerstand. Geweldig!!! Een prima aankoop!

Pluspunten

• twee kanten roterende borstel
  • borstel heeft grote diameter
  • opzetstuk met root boost voor volume

alb 23-10-2018

Mooi haar

Ik was erg benieuwd naar zo een borstel föhn.

In de doos zit een plastic zak gevuld met allerlei accessoires die bij het apparaat horen. In de zak zit het apparaat, drie accessoires, één beschermhoes voor een borstel, een garantiegids en een instructies boekje.

Er zijn drie settings: 1 (warm), 2 (heet) en C (cool). Ik heb fijn, schouderlang haar en heb de hete borstel op setting 1 en C geprobeerd. Ik heb de mixed borstel en de wortelkam gebruikt. Wow.

Tot mijn grote verbazing maakte dit apparaat mijn haar droog en stijl en gaf het mijn haar ook volume. Het lijkt wel dat mijn haar er een stuk gezonder uitziet!

Het is even wennen in welke richting je de borstel moet draaien, maar het is zeker niet moeilijk. Ook was er totaal geen verstopping van het apparaat door mijn haar. Ik had geen grote problemen.

Het apparaat is niet zwaar, maar het is een andere beweging dan ik gewend ben dus daarom deed mijn arm en schouder een beetje zeer. De borstels worden zeker heet na het gebruik van het apparaat. Je moet even wachten totdat het afgekoeld is om de borstels te wisselen.

Ik ga dit apparaat zeker vaker gebruiken. Het is een aanrader voor vakantie want je kan in een draai je haar föhnen, stijlen en in model brengen.

Pluspunten

• Mooie resultaat
  • Haar makkelijk in model brengen

Priscilla van A 22-10-2018

Mooi pluisvrij en voller resultaat

Werkt superfijn om te drogen en je krijgt er ook mooi voller haar van dat niet pluist. Er zijn 2 verschillende borstelmaten en een soort kam als opzetstuk gebruikt wat samen voor veel verschillende mogelijkheden zorgt (waaronder ook slagen/krullen). Jammer is wel dat het gewicht wat aan de zware kant is, minder prettig bij lang gebruik. Top is dat het snoer lang is en meedraait tijdens gebruik. Wel even opletten na gebruik, opzetstukken blijven best lang warm.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Lang en meedraaiend snoer

Minpunten

• Vrij zwaar/groot apparaat
  • Blijft vrij lang warm na gebruik