Remington AS8810 Keratin Protect Rotating Air Styler - Reviews

Best Reviewed mei 2018 Remington AS8810 Keratin Protect Rotating Air Styler

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Wilma 17-05-2018

Gemakkelijke haarfohnborstel

Wordt goed warm, al in stand 1. Het haar is zo droog en gemodelleerd. Fijn dat de borstel uit zichzelf draait.

Pluspunten

• Snel droog en in model
  • ligt goed in de hand
  • draait uit zichzelf mee, linksom en rechtsom

Mevrouw 14-12-2017

Goede Krul

Ik heb dit gekozen om mijn haar meer volume te geven, en de prijs stond mij ook wel goed aan.
Hij brengt goed volume in mijn haar,ik vind het alleen een beetje een dikke/grote borstel hij had iets kleiner gemogen..

Eenmaal in gebruik is het even wennen hoe het beste met deze borstel om te gaan, als je erg lang haar hebt zou ik wat anders kiezen want dan ben ik bang dat je nog wel een keer je haar er vast in hebt zitten.

Voordeel is wel hij draait 2 kanten op dus of je nu links of rechts bent hij is daarom fijn om te gebruiken...

Pluspunten

• Hij draaut 2 kanten op
  • Lang snoer
  • Verschillende standen

Minpunten

• Iets te dikke grote borstel
  • minder goed voor lang haar

Anita 31-05-2018

Remington AS8810 Keratin Protect Rotating Air Styler

De grote vorstel komt een beetje moeilijk.door mijn dikke paardehaar heen. Maar fijn om eentje te hebben. Ik zal wel moeten wennen

Astrid 25-05-2018

Mooie borstel

Mooie warmteborstel die draait om je haar mooi in model te brengen.
Fijn dat er 2 soorten borstels bijzitten

E. Visser 23-05-2018

Goed product voor mooi haar!

Ik gebruik al jaren een roterende hetelucht/krulborstel, maar tot voor kort altijd van een ander bekend merk. Hier heb ik er inmiddels al drie van versleten, altijd net na de garantietermijn kapot. Daarom op zoek gegaan naar een ander merk, maar vergelijkbaar product. Ben dus bij Remington uitgekomen.

Heb hem zojuist geprobeerd. Super!!! Krachtige blaasfunctie, stand 1 is al heet genoeg, roterende functie werkt ook goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Goede blaasfunctie

Elouise 21-05-2018

My new best friend (part 2)..

Further to my previous review; I have more to add as I tried something else this morning.

This morning I used the Remington Air Styler on towel dried hair..without any attachments just to dry the hair to about 30%. It worked quite well; probably took 5minutes to do this. As I mentioned; I have long, thick and wavy hair.

I then put on the straightening comb / root boost piece and continued drying my hair by running that through my hair (both upside down, and upright) several times.

It took about 10minutes to get beautiful sleek, smooth hair with volume and body. My hair is so shiny, looks healthy, feels great.

Thus, down to one appliance and 15minutes. And definately two thimbs up!!

Pluspunten

• Versatile
  • Quick results
  • Quality appliance and attachments
  • Easy to use
  • Value for money

Manon 18-05-2018

Perfecte heteluchtborstel

Ideale heteluchrborstel voor lang haar. Grote borstel 50mm is vooral heel fijn. Je haar is snel droog; al laat ik mijn haar tot 80 % altijd aan de lucht drogen en ga daarna pas mijn haar met de hete lucht borstel föhnen. Zo beschadig je je haar minder.

Pluspunten

• Lekker grote borstel
  • Snel droog

Minpunten

• Uitkijken voor het goed inrollen van je haar

Pluk 16-05-2018

Grote borstel, veel volume

Mooi product, doet uitstekend wat het moet doen, voor een aantrekkelijke prijs.
Compleet met accessoires, werkt als föhn en ook als roterende borstel.

Pluspunten

• Werkt goed
  • Door accessoires multi inzetbaar

Minpunten

• Pakt wel eens je haar vast

E.V 14-05-2018

remington keratin protect

goed product! een koude stand die kan draaien (wat weinig borstels hebben) en 2 warme standen die ook draaien . er zitten 3 fijne borstels bij.

Pluspunten

• lange kabel
  • 3 fijne borstels
  • koude stand

Fleur 11-05-2018

Handige borstel

Handige borstel om met mooi geföhnd haar naar buiten te gaan. Het werkt heel snel en veel handiger dan een hete luchtborstel die niet roteert. Ik was bang dat mijn haar 'opgeslurpt' zou worden door de borstel en daardoor grote klitten zouden ontstaan, maar dit is niet het geval. De borstel is handig en snel in gebruik.

Pluspunten

• meerdere opzetborstels
  • wordt snel warm

Minpunten

• 1 borstel heeft geen opbergdoosje

Lisa 09-05-2018

Heteluchtborstel

Ik ben blij met dit product, omdat het een cadeau voor mijn moeder was en zij er heel erg tevreden over is. Ze vind de rotatiefunctie die er op zit heel erg fijn. Ook glanzen haar haren mooi. En ik ben altijd gelukkig als mijn moeder straal.

Kim 23-04-2018
  • Product gekregen

Zeer tevreden!!

Ik heb dun en futloos haar en wilde graag een borstel voor meer volume. Ik had een borstel van een ander merk maar deze was op.
Deze borstel is 10x beter dan mijn oude. Je hebt 3 standen warm, heet en koud en hij roteert beide kanten op.
Tevens is deze borstel voorzien van een techniek dat ervoor zorgt dat je haar niet beschadigd.
Ik heb hem nu bijna 6 maanden en mijn haar ziet er inderdaad beter en gezonder uit dan vroeger!
Nogmaals. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Roteert beide kanten op
  • Verschillende opzetstukken
  • Beschermt je haar

Minpunten

• Snoer is zeer lang, bij mij nogal onhandig

Susan 30-03-2018

Volume en föhnen tegelijkertijd is een makkie!

Eindelijk een volume roterende heteluchtborstel. En van alle gemakken voorzien: 2 borstels, een cooler knop, 2 standjes voor warmte. Een druk op de knop en je haar rolt automatisch op in de borstel.
Ik heb het filmpje hiervan gezien. Ziet er makkelijk uit en dat is deze ook.
Fijn en stevig in de hand. En het resultaat: echt volume, glanzend haar en ik straal.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Je kan M ophangen
  • Heel makkelijk om te gebruiken als je volume wilt
  • 2 borstels, 2 warmte standjes, coolshot

Minpunten

• Geen opberg zakje

vivette 10-03-2018

Fohn en haarborstel

en zeer fijne föhn en haar krulborstel ineen die een Top resultaat geeft! Hij föhnt je haar en tegelijkertijd geeft het je haar de gewenste volume / krul die jij wenst. De föhn is krachtig en met de keratine en amandelolie verzorgt hij je haar direct. De borstel gaat soepeltjes door je haar en je haar komt totaal niet in de war in de borstel. Je kan de borstel 2 kanten op laten draaien, zowel naar binnen en naar buiten en de föhn heeft 2 standen en een koude stand. Ik vind het een Topper omdat hij je haar zowel föhnt en tegelijkertijd volume geeft en ook nog eens verzorgt!!!

Pluspunten

• Prachtig resultaat
  • glanzend en verzorgt
  • fohn en borstel in een

stefanie 10-03-2018

Een roterende luchtborstel dat droogt en volume geeft.

Toen ik het toestel in mijn handen kreeg, viel het op hoe groot het toestel was. Maar eenmaal je het gebruikt, valt dat goed mee! Het is ook een lichtgewicht. De borstels zijn heel gemakkelijk te monteren. Wat ik een pluspunt vind aan dit toestel is dat het mijn haar beetje volume geeft en tegelijkertijd mijn haar droogt. Gedaan met borstel EN haardroger. Nu zit alles in één.

Om volume in je haar te krijgen, vergt het wel wat oefening! Ik heb heel fijn, steil haar en ik moet veel moeite doen om er een beetje beweging in te krijgen. Een tip: probeer je haar boven je hoofd te krullen.

• Lang snoer

Minpunten

• geen opbergtas

BrigittaP 05-03-2018

Geeft geweldig resultaat, mooi geföhnde lokken

Ik had hoge verwachtingen van dit apparaat en gelukkig werden mijn verwachtingen waargemaakt. Ik moest wel even doorkrijgen hoe ik het beste resultaat kreeg. Voor mij was dat als volgt: ik heb dik, lang en krullend haar, daarom droog ik het even voor met een gewone föhn. Daarna föhn ik met deze roterende stylingborstel alleen eerst de bovenste helft van elke lok, goed bij de hoofdhuid om daar mijn krullen glad te krijgen. Daarna neem ik de onderste helft van de pluk erbij op de föhn. Het resultaat vind ik geweldig, mooie glanzende lokken met veel volume, alsof ik mijn haar bij de kapper heb laten doen.

Pluspunten

• Geeft geweldig resultaat

Romy2812 05-03-2018
  • Product gekregen

Goed product

De borstel is licht en is daardoor makkelijk in gebruik. De borstel kan beide kanten opdraaien
dus dat is ook erg fijn.
Als je haar nog handdoeknat is het wel wat lastig om erdoorheen te komen.
Wanneer je je haar voor gebruik al een beetje fohnt gaat het makkelijker.
Haar is na gebruik lekker zacht.
Al met al vind ik het een fijn product!

Pluspunten

• Licht
  • Borstel draait beide kanten op

Minpunten

• Haar blijft vastzitten

tmrvrmln 01-03-2018

Makkelijk en snel je haar in model!

Echt een aanrader! De heteluchtborstel geeft je haar dezelfde look als dat je de kapsalon uit stapt! Mooi, glanzend en volumineus haar. Je haar is supersnel droog of in model gefohned. De föhn ligt ook makkelijk in de hand waardoor je geen lamme arm krijgt, ook erg handig.

Pluspunten

• Snel droog haar
  • Makkelijk in de hand

Minpunten

• Maakt veel geluid

Petyke 23-02-2018

De droom van elke vrouw!

Ik heb sinds kort de keratine protect roterende heteluchtborstel in mijn bezit. Nooit had ik durven dromen dat dit toestel ook echt zou doen wat er over gezegd en geschreven wordt. Ik heb zelf haar tot een stuk voorbij mijn schouders,net zoals mijn dochter. Allebei hebben we licht Krulhaar met droge punten en dus veel risico op kroezen. Met veel ongeloof pakte ik de heteluchtborstel uit. Het is een degelijk toestel,dat zie je direct. Na even uitzoeken hoe het allemaal in elkaar zat ben ik dan aan mijn natte pas gewassen haar begonnen. Het was even hilarisch omdat het even duurde eer ik doorhad hoe het allemaal juist te werk ging. Maar eerlijk is eerlijk,na even knoeien kreeg ik de juiste werkwijze al snel onder de knie. Wauw ,wat een fantastische uitvinding is dit. Nat haar dat je droogt en stijlt met maar 1 toestel. Geen zware haardroger en stijlborstel meer nodig,bye bye vermoeiende armen. En om eerlijk te zijn,daar waar ik na de klassieke haardroger en haarborstel nog steeds met de stijltang door mijn haar moest gaan,is dit hier echt niet meer nodig. Mijn hart is zijdezacht,glanst mooi en zit perfect in model zoals ik het wou. Met de stijltang hangt mijn haar gewoon stijl naar beneden,nu kon ik er een mooie slag aan geven. Ook na een nachtje slapen zag mijn haar en eigenlijk best nog mooi uit na het kammen. Ik ben fan van de eerste minuut. Remington heeft mij overtuigd en ik raad het echt iedereen aan! Ook de dochter is er trouwens heel blij mee,want ook zij gaat nu met een strak kapsel naar het school. Well done Remington!

Pluspunten

• Zijdezacht en glanzend haar
  • Blijft lang in model
  • Geen klassieke haardroger meer nodig

sandra bernaert 31-12-2017

AIR STYLER

Om vlug klaar te zijn met mijn kapsel en zonder moeite is dit krul tang ideale
spijtig dat de handgreep iets te dik is