BaByliss 2736E - Warm lucht borstel - Reviews

Vanessa 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Een alles in één föhnborstel, mijn geklungel is voorbij

Wat is dit een fijne föhnborstel. Voorheen gebruikte ik een losse föhn en een krulborstel. Toch altijd een "gehannes". Sinds ik de warme lucht borstel heb, gebruik ik hem werkelijk iedere dag. Mijn ochtendroutine is versneld en mijn gewone föhn gebruik ik niet meer. Mijn haren worden gladder, glanzender en tevens lijkt mijn coupe voller. Ik heb van nature fijn haar. De kleine borstel, die niet roteren kan, gebruik ik om mijn punten extra aan te zetten. De opberg-etui is ook fijn er bij. Alles netjes in een tas opgeborgen.

Pluspunten

• Gewicht
  • Alles in één föhn
  • Roterende borstel, mijn favoriet
  • De opberg-etui

Eva 29-10-2016 Product paar weken in bezit

Stylen in een handomdraai

Ik heb de föhnborstel nu een kleine maand in gebruik en ik ben hélemaal in mijn nopjes. Ik heb halflang, dik haar en met een borstel en föhn was het voor mij geen doen. Met deze tool is het stelen een makkie. Ik zorg allereerst dat de juiste producten in mijn haar zitten ter bescherming tegen hitte, voor de stevigheid en de glans en vervolgens föhn ik mijn haar met mijn hoofd naar beneden om al wat volume te creëren, dit doe ik zonder opzetborstelen ik zorg dat de haaraanzet goed droog is. Als ik haast heb gebruik ik mijn oude föhn voor dit deel omdat deze föhn wat weinig power heeft. Dan ga ik aan de slag met de grote, draaiende borstel en dan gebeurt er een klein wonder want ik heb echt in no-time mijn haar in model en mooi glanzend. Ik heb zelden zoveel complimenten gekregen. Doordat de borstelkern ook warm wordt, droogt het snel en helpt het om het haar in model te krijgen, door de ronddraaiende borstel wordt het haar mooi glad en glanzend.

Het is heel gemakkelijk om de verschillende opzetstukken te verwisselen en daarbij wordt het door de bijgeleverde tas heel makkelijk gemaakt om alles op te bergen en dus je badkamer een beetje opgeruimd te houden.

Pluspunten

• Alles in één
  • Ronddraaiende borstel, met een hand stylen!

Tanja 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Snel, makkelijk en zeker een must in mijn bezit

Een hele mooie tool om sneller mijn haar te stylen. Ik gun mezelf nooit de tijd om met mijn föhn en losse borstel mijn haar te doen dus deze Föhnborstel is daar echt een uitkomst voor.
Door de verschillende opzetstukken die ik heel makkelijk kan verwisselen kon ik meerdere stylen uitproberen.
Hij heeft eigenlijk 3 standen en kan 2 kanten opdraaien.
een koude stand (draait niet)
een warme stand met een normale draai
een warme stand met een snellere draai.
De draaiende borstel pakt je haar heel snel op, blijft niet hangen en kamt de warrige delen zonder problemen door, ik heb ook geen klitten gehad! Hij is niet te warm, draait niet te snel op de eerste stand en hij egaliseert mijn puntjes moeiteloos. Ik had best snel al meer volume en pluisvrij haar wat ik overigens echt een must vind. Mijn haar is best lang en zwaar maar zat toch snel in model.
Ik ben er blij mee, hij doet wat hij hoort te doen en het is een snelle en makkelijke mogelijkheid mijn haar even te doen voordat ik weg moet.

Pluspunten

• makkelijk en snel
  • + diverse tools om je haar veelzijdig stylen.
  • meewerkend en lang genoeg snoer
  • inclusief handige opbergtas

Minpunten

• best luid bij gebruik
  • ligt wat moeilijker in de hand door de dikte.
  • koele lucht functie kouder verwacht