BaByliss 2736E paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss 2736E paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maartje 21-08-2017

Babyliss warm lucht borstel

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Hele fijne borstel! Ik gebruik voornamelijk de grote ronde borstel voor glad, glanzend en stijl haar.
Makkelijk mee te nemen ook op vakantie.
Draait beide kanten op.

Pluspunten

• Grote borstel met echt haar
  • Makkelijk formaat
  • Draait linksom en rechtsom
  • Stijlen en drogen

Minpunten

• Kan heel heet worden

Sandra 31-07-2017

Uitstekende fohn met veel opties!

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

De Fohn is echt aan te bevelen. Voorheen stijlde ik me haar dagelijks met een stijltang, nu stijl ik mijn haar met de roterende borstel. Mijn haar ziet er voller en gezonder uit.

Mijn haar is op schouderlengte en dun. Toch werkt het prima! De roterende borstel is te dik om echt krullen te maken, daar is haar mijn haar gewoonweg te kort voor.

Verder zou het fijn zijn als ze de accessoires ook los zouden verkopen, dan kan je de borstel namelijk nog eens vervangen.

Pluspunten

• Meerdere opties
  • Fohn droogt het haar snel
  • Handige reisverpakking

RVDN 29-07-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Het is een product wat makkelijk in gebruik is. Je kan de verschillende opzetstukken er met gemak afhalen en weer opzetten. Ook de verscheidene opzetstukken bieden elke keer weer een ander kapsel! Erg fijn in de hand liggend.

Pluspunten

• meerdere opzetstukken
  • makkelijk in gebruik

Angelique 27-07-2017

Net als bij de kapper, makkelijk en handzaam

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Vorig exemplaar is na jaren gebruik helaas aan ouderdom tenonder gegaan. Ik twijfelde geen moment, een zelfde exemplaar in een moderner jasje gekocht. Ik gebruik doorgaans voor mijn halflange kapsel alleen de grote borstel. In een paar minuten een perfect kapsel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Lange levensduur

Minpunten

• Helemaal geen minpunten!

Mar 27-07-2017

Babyliss 2736Ewarme lucht borstel

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Mooie glans. Geen pluis meer. Volgende dag zit je haar ook nog mooi. Wel voor half lang haar. Niet korter- Borstel anders -te dik. Mooie krachtige motor.
Inmiddels ook de smallere variant aangeschaft voor wanneer mn haar korter is. Die is duidelijk minder krachtig.
Redelijk dik handgreep. Even wennen maar na 2 dagen lukt dit ook prima.

Pluspunten

• Anti pluis
  • Krachtige motor

Minpunten

• Dikke borstel.

Marlies 26-07-2017

Fijne, handzame en veelzijdige borstelföhn

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Ik heb deze föhn eerder gehad. Ideaal voor lang haar. Ik heb hem vaak gebruikt en de reden waarom ik hem weer moest aanschaffen was omdat de zijpinnetjes, waaraan de borstel vast klikt waren afgebroken. Jammer dat deze niet van metaal zijn, dan kunnen ze meer weerstand aan. Toch is het gebruik zo fijn, dat ik niet meer zonder wil. Grove of kleine krul en slag zijn mogelijk en bij de roterende borstel gaat je haar prachtig glanzen. Gebruik wel een lotion/spray of iets dergelijks tegen de hitte, dat beschermt je haar altijd tegen droogheid en zorgt voor meer glans.

Pluspunten

• veel soorten opzetstukken
  • roterende borstel
  • makkelijk in gebruik, meedraaiend snoer
  • weegt niet zwaar
  • genoeg warmte- en blaasstanden

Minpunten

• zijpinnetjes kunnen na intensief gebruik afbreken

Carine 26-07-2017

super veel mogelijkheden

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Normaal laat ik mijn haar 'drogen in de wind' ! Ik heb steil recht haar dat een uur na een kappersbezoek terug 'steil naar beneden hangt'. Mijn nieuwe coupe vergt wat meer fohnwerk en deze babyliss is daar ideaal voor!! Als leek lukt het me vrij goed om mijn haar mooi in vorm te brengen, het is super makkelijk en vlot te bedienen. Ik had dit nooit verwacht. Daarom ben ik super tevreden over dit toestel.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • draaiende rol

Minpunten

• vrij groot

Françoise 26-06-2017

Goede föhn borstel

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Zeer makkelijk in het gebruik voor goed resultaat maakt weinig lawaai geeft het haar een mooie glans

Pluspunten

• Snel goed resultat
  • Makelijk in gebruik

Minpunten

• Haar kan tussen de borstel een de föhn blijven
  • Koud is niet koud genoeg

Erika 22-12-2016

Goed hanteerbaar

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Ik heb de BaByliss 2736E - Warm lucht borstel nu een aantal maanden in gebruik. Ik heb voor deze borstel gekozen omdat ik halflang krullend haar heb dat ik zo nu en dan steil wil hebben. Deze borstel een grote borstel geeft met 5 cm doorsnede. Hij bevalt uitstekend en er is eenvoudig mee te werken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Lang stoer
  • Diverse hulpstukken

Vanessa 11-11-2016

Een alles in één föhnborstel, mijn geklungel is voorbij

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Wat is dit een fijne föhnborstel. Voorheen gebruikte ik een losse föhn en een krulborstel. Toch altijd een "gehannes". Sinds ik de warme lucht borstel heb, gebruik ik hem werkelijk iedere dag. Mijn ochtendroutine is versneld en mijn gewone föhn gebruik ik niet meer. Mijn haren worden gladder, glanzender en tevens lijkt mijn coupe voller. Ik heb van nature fijn haar. De kleine borstel, die niet roteren kan, gebruik ik om mijn punten extra aan te zetten. De opberg-etui is ook fijn er bij. Alles netjes in een tas opgeborgen.

Pluspunten

• Gewicht
  • Alles in één föhn
  • Roterende borstel, mijn favoriet
  • De opberg-etui

Eva 29-10-2016

Stylen in een handomdraai

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Ik heb de föhnborstel nu een kleine maand in gebruik en ik ben hélemaal in mijn nopjes. Ik heb halflang, dik haar en met een borstel en föhn was het voor mij geen doen. Met deze tool is het stelen een makkie. Ik zorg allereerst dat de juiste producten in mijn haar zitten ter bescherming tegen hitte, voor de stevigheid en de glans en vervolgens föhn ik mijn haar met mijn hoofd naar beneden om al wat volume te creëren, dit doe ik zonder opzetborstelen ik zorg dat de haaraanzet goed droog is. Als ik haast heb gebruik ik mijn oude föhn voor dit deel omdat deze föhn wat weinig power heeft. Dan ga ik aan de slag met de grote, draaiende borstel en dan gebeurt er een klein wonder want ik heb echt in no-time mijn haar in model en mooi glanzend. Ik heb zelden zoveel complimenten gekregen. Doordat de borstelkern ook warm wordt, droogt het snel en helpt het om het haar in model te krijgen, door de ronddraaiende borstel wordt het haar mooi glad en glanzend.

Het is heel gemakkelijk om de verschillende opzetstukken te verwisselen en daarbij wordt het door de bijgeleverde tas heel makkelijk gemaakt om alles op te bergen en dus je badkamer een beetje opgeruimd te houden.

Pluspunten

• Alles in één
  • Ronddraaiende borstel, met een hand stylen!

Tanja 25-10-2016

Snel, makkelijk en zeker een must in mijn bezit

Geschreven voor: BaByliss 2736E paars

Een hele mooie tool om sneller mijn haar te stylen. Ik gun mezelf nooit de tijd om met mijn föhn en losse borstel mijn haar te doen dus deze Föhnborstel is daar echt een uitkomst voor.
Door de verschillende opzetstukken die ik heel makkelijk kan verwisselen kon ik meerdere stylen uitproberen.
Hij heeft eigenlijk 3 standen en kan 2 kanten opdraaien.
een koude stand (draait niet)
een warme stand met een normale draai
een warme stand met een snellere draai.
De draaiende borstel pakt je haar heel snel op, blijft niet hangen en kamt de warrige delen zonder problemen door, ik heb ook geen klitten gehad! Hij is niet te warm, draait niet te snel op de eerste stand en hij egaliseert mijn puntjes moeiteloos. Ik had best snel al meer volume en pluisvrij haar wat ik overigens echt een must vind. Mijn haar is best lang en zwaar maar zat toch snel in model.
Ik ben er blij mee, hij doet wat hij hoort te doen en het is een snelle en makkelijke mogelijkheid mijn haar even te doen voordat ik weg moet.

Pluspunten

• makkelijk en snel
  • + diverse tools om je haar veelzijdig stylen.
  • meewerkend en lang genoeg snoer
  • inclusief handige opbergtas

Minpunten

• best luid bij gebruik
  • ligt wat moeilijker in de hand door de dikte.
  • koele lucht functie kouder verwacht